کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9318 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/01 | اعضاء: 317827 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

چرا کسب‌وکارها به پهنای باند اختصاصی نیاز دارند؟

یکی از دغدغه‌های پیش روی سازمان‌ها و کسب‌وکارها، انتخاب اینترنت مناسب برای انجام فعالیت‌های روزمره است. پایداری سرعت، دغدغه همیشه کسب‌و‌کارها و ادارات بزرگ است. در کنار پایداری، امنیت داده‌ها و محرمانه بودن اطلاعات نیز اهمیت بسیاری برایشان دارد. سرویس‌های اختصاصی پهنای باند اینترنت برای کاربرانی که نیاز به سرعت بالا و بدون قطعی دارند بهترین و تنها راهکار قطعی است. این نوع سرویس اغلب در ادارات، شرکت‌ها، سازمان‌ها و نقاطی استفاده می‌شود که به یک سرویس با سرعت تضمین شده نیاز دارند. اهمیت پهنای باند اختصاصی نسبت به اینترنت اشتراکی برای سازمان‌ها و شرکت‌ها بیشتر بوده و  گزینه مناسب‌تری برای کسب‌وکارها خواهد بود. در ادامه ۵ دلیل را برای شما ذکر می‌کنیم که این مسئله را ثابت خواهد کرد؛ بنابراین اگر به فکر رشد کسب‌و‌کارتان هستید این نکات را از دست ندهید.

اهمیت پهنای باند اختصاصی چیست؟ تضمین پایداری سرعت

به‌طورحتم استفاده از  پهنای باند اختصاصی، مزیت‌های فراوانی را برای کاربران و کسب‌وکارها در بر دارد که یکی از اصلی‌ترین آن‌ها تضمین پایداری سرعت است. وقتی یک سازمان، ارگان، اداره‌ یا شرکتی برای کسب‌وکار خود اقدام به خرید اینترنت پوینت تو پوینت، ، td lte یا adsl، یا پهنای باند اختصاصی می‌کند، کل پهنای باند خریداری شده به آن سازمان اختصاص می‌یابد. به‌طور مثال هنگامی که شما پهنای باند ۵۰ مگابیت بر ثانیه را خریداری می‌کنید، دقیقا همان ۵۰ مگ را می‌توانید برای سازمانتان استفاده کنید.

با استفاده از این سرویس دیگر با نوسان سرعت همراه نیستید. این مدل از پهنای باند صرفا برای بیزینس و شرکت‌های بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرد و برای مصارف خانگی یا شرکتی با فضای کوچک و نیروهای کم، پیشنهاد نمی‌شود.

سرعت آپلود و دانلود در پهنای باند اختصاصی برابر است

یکی دیگر از مزایا و اهمیت پهنای باند اختصاصی برابری سرعت آپلود و دانلود است. سازمان‌هایی که برخی از کارمندان و پرسنل آن دورکار هستند و از اپلیکیشن‌ها و خدمات ابری استفاده می‌کنند؛ پهنای باند اختصاصی بهترین و کاربردی‌ترین سرویس برای آن‌هاست. هم‌چنین اگر در سازمان شما از سیستم تلفن VOIP استفاده شده، جلسات متعدد ویدئو کنفرانسی در شرکت برگزار می‌کنید و نیاز به سرعت آپلود بالا دارید؛ کلیه نیازها و کمبودهای شرکت شما با اینترنتی پهنای باند اختصاصی برطرف خواهد شد. دلیل این امر برای سرعت آپلود و دانلود در سرویس پهنای باند اختصاصی است. به‌عنوان مثال، اگر یک سازمان اینترنت اختصاصی با پهنای باند ۱۰۰ مگابیت بر ثانیه را خریداری کرده باشد، سرعت آپلود نیز برابر ۱۰۰مگ است و توسط شرکت ارائه‌دهنده این سرویس تضمین می‌شود.

 

مزایا و اهمیت پهنای باند اختصاصی؛ توان عملیاتی مطلوب

علاوه‌بر سرعت پایدار و برابر بودن سرعت آپلود با دانلود، یکی دیگر از مزایای داشتن پهنای باند اختصاصی نسبت ‌به نوع اشتراکی، توان عملیاتی مطلوب است. حتما برای شما هم پیش آمده است که سرعت اینترنت مورد استفاده و آن‌چه در هنگام استفاده از اینترنت تجربه می‌کنید، سرعت پایینی باشد اما هنگام گرفتن تست سرعت، با عددی بالا که نشانگر پهنای باند بالا است مواجه شوید. این موارد در زمانی که پهنای باند شما اختصاصی نباشد، به دفعات مشاهده خواهد شد.

در واقع برای برطرف کردن نیاز شما به یک اینترنت حرفه‌ای، صرفا پهنای باند بالا کافی نیست. اینترنت شما باید توان عملیاتی مطلوب و بالایی نیز داشته باشد. این نوع مشکلات با خرید اینترنت وایرلس با پهنای باند اختصاصی، به حداقل میزان ممکن می‌رسد.

خرید پهنای باند اختصاصی همراه با توافق‌نامه سطح خدمات (SLA) است

سازمان‌هایی که از اپلیکیشن‌ها و خدمات Real Time، مانند VOIP و ویدئو کنفرانس استفاده می‌کنند، به یک سرویس اینترنتی با پایین‌ترین میزان تاخیر یا پینگ، نیاز دارند. هنگام خرید و استفاده از پهنای باند اختصاصی، شرکتی که این سرویس را به شما عرضه می‌کند، این موارد را در قالب توافق نامه سطح خدمات (SLA) تضمین خواهد کرد. برای مثال SLA شرکت انتقال داده‌های ماهان نت برای مشتریان پهنای باند اختصاصی خود، ۹۹ درصد تا ۹۹.۹ درصد است. به‌عبارتی، شرکت خدمات اینترنتی ماهان نت تضمین می‌کند در ۹۹ درصد یا ۹۹.۹ درصد (بسته به بستر دریافت پهنای باند) از زمان استفاده شما از اینترنت پهنای‌باند اختصاصی، مشکل قطعی و کندی سرعت یا افزایش پینگ و جیتر را نخواهید داشت. این میزان بالاترین سطح کیفیت خدمات در کشور است که توسط شرکت‌های معتبر ارائه می‌شود.

اهمیت پهنای باند اختصاصی؛ پشتیبانی سریع و اختصاصی

سازمان‌‌‌ها باتوجه‌به نیازها و ضرورت های خود اقدام به خرید اینترنت اختصاصی می‌کنند. هر سرویس و خدمت قابل ارائه، بدون پشتیبانی مناسب و جامع، نمی‌تواند رضایت مشترکین و کاربران خود را تامین کند. پشتیبانی و خدمات پس از فروش شرکت‌های ارائه‌دهنده سرویس اینترنتی، یکی دیگر از موارد اهمیت پهنای باند اختصاصی در خرید این سرویس محسوب می‌شود.

با‌توجه‌به اهمیت ارتباط مستمر میان کسب‌و‌کارها و شرکت‌های ارائه‌دهنده پهنای باند اختصاصی، برای رفع مشکلات احتمالی، پشتیبانی ۲۴ ساعته و فوری نیاز است. وظیفه اصلی یک شرکت ارائه‌کننده معتبر پهنای باند اختصاصی، پشتیبانی به‌صورت ۲۴ ساعته و در همه روزهای هفته خواهد بود. در‌صورت بروز هرگونه مشکل هنگام استفاده از پهنای باند اختصاصی، درخواست‌های پشتیبانی مشتریان با بالاترین اولویت و سرعت رسیدگی خواهد شد.

 

خرید پهنای باند اختصاصی از ماهان نت

با در نظر گرفتن مزایا و اهمیت پهنای باند اختصاصی در این مطلب می‌توان دریافت چرا کسب‌وکارها به این نوع سرویس نیاز دارند؛ بنابراین پهنای باند اختصاصی یک راه حل کاربردی برای حل بسیاری از مشکلات سازمان‌ها و شرکت‌ها است که دسترسی پایدار به شبکه را با سرعت بالا تضمین می‌کند. با در نظر گرفتن کلیه موارد ذکر شده فوق، بدیهی است که انتخاب یک سرویس عرضه‌کننده معتبر و قابل اطمینان کار دشواری باشد. پهنای باند اختصاصی شرکت سرویس‌دهنده اینترنت پرسرعت ماهان نت یک سرویس ویژه و کارآمد برای هر کسب‌و‌کار و فعالیتی است که نیاز به تبادل اطلاعات در سریع‌ترین زمان ممکن با کم‌ترین افت سرعت را دارد.

برای خرید و بهره‌مندی از این نوع سرویس پرکاربرد، می‌توانید به سایت mahannet.ir مراجعه کرده یا با شماره سراسری ۱۵۱۴ تماس بگیرید تا اطلاعات بیشتری در مورد پهنای باند اختصاصی کسب کنید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49556 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تریبون تاریخ خبر: 1401/08/08 تعداد مشاهده: 794
کلید واژه ها:
سافت گذر