کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9318 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/01 | اعضاء: 317827 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

با معروف ترین جزایر قشم آشنا شوید

در این مطلب قصد داریم شما را با معروف ترین جزایر قشم بیشتر آشنا کنیم تا هنگام سفر به این مقصد محبوب، تجربه ای متفاوت را با رزرو هتل و بلیط قشم ارزان از فلای تودی برای خود رقم بزنید.

جزیره زیبای قشم بزرگترین جزیره ایران و تنگه هرمز به حساب می‌آید که جاذبه ‌های گردشگری و دیدنی فوق‌العاده‌اش آن را تبدیل به سرزمین عجایت هفتگانه ایران کرده است. این جزیره بکر یکی از پرطرفدار‌ترین مقاصد سفر برای گردشگران خارجی و داخلی است. در نیمه دوم سال این جزیره میزبان مسافران بیشماری بوده و تعداد زیادی سفر دوستان برای فرار از شلوغی با رزرو هتل و خرید بلیط قشم خود را به سرزمین شگفتی‌ها می‌رسانند. در این مطلب قصد داریم شما را با معروف ترین جزایر قشم بیشتر آشنا کنیم تا هنگام سفر به این مقصد محبوب، تجربه ای متفاوت را برای خود رقم بزنید.

جزایر ناز

قشم، بزرگ ترین جزیره ایران

قشم با جاذبه های دیدنی بسیار و مراکز خرید متنوع و مقرون به صرفه ای که دارد، سالانه میزبان گردشگران بسیاری است. از جاذبه های گردشگری قشم می توان به دره ستارگان، تنگه چاهکوه، قلعه پرتغالی ها، دره تندیس ها، غار نمکدان، جنگل های حرا، روستای شیب دراز و ... اشاره کرد. در اطراف جزیره قشم، چندین جزیره بسیار دیدنی و بکر مانند جزایر ناز، جزیره هنگام، جزیره لارک و جزیره هرمز وجود دارد که بازدید از آن ها خالی از لطف نیست.

جزایر ناز

جزایر ناز یکی دیگر از جاذبه‌ های دیدنی قشم و یکی از عجایب هفتگانه آن به حساب می‌آید که در سواحل شرقی قشم قرار گرفته‌اند. جزایر ناز در واقع دو جزیره صخره ‌ای کوچک در کنار هم هستند که در فاصله یک کیلومتری ساحل واقع شده‌اند. نکته بسیار جالب این جزایر این است که هنگام جزر دریا، آب به قدری پایین می‌آید که می‌توانید به صورت پیاده تا جزایر قدم بزنید و از نزدیک از جزایر دیدن کنید. استفاده از بسیاری از تفریحات مهیج قشم مانند شتر سواری، جت اسکی، پاراگلایدر، قایق سواری، پاراسل، فلای برد و... در نزدیک این جزایر امکان پذیر است.

جزیره هرمز

جزیره هرمز یکی از زیباترین مقاصد سفر پاییزی ایران محسوب می شود که به بهشت زمین‌شناسی ایران نیز معروف است. اگر به دنبال تجربه‌ای بکر و منحصر به فرد هستید بازدید از این جزیره را از دست ندهید. هرمز به لطف خاک سرخ و کوه‌های رنگارنگش عنوان جزیره رنگین کمان را از آن خود کرده است. معدن خاک سرخ، موزه نادعلیان، دره مجسمه‌ ها، الهه نمک، قلعه پرتغالی ‌ها و ساحل محیط زیست از بهترین جاذبه ‌های گردشگری هرمز به شمار می‌روند.

بر خلاف جزیره قشم، اینجا خبری از تفریحات لوکس مانند فلای برد، پاراسل، اسکی روی آب، جت اسکی و... نیست؛ اما به قدری طبیعت جزیره هرمز، خاص و دیدنی است ک چشم هر بیننده ای را به خود خیره می‌کند.

معروف ترین جزایر قشم

جزیره لارک

جزیره لارک به عنوان جزیره‌ای کوچک در یکی از جنوبی‌ ترین نقاط ایران در نزدیکی قشم، با وجود تعداد اندکی مردم بومی، یکی از بکرترین جزایر خلیج فارس به حساب می آید. جزیره لارک در جنوب شرقی قشم، در فاصله 16 کیلومتری آن واقع شده و با چند دقیقه قایق سواری می توان خود را با آنجا رساند. این جزیره شاید اماکن گردشگری زیادی نداشته باشد اما پر است از سواحل زیبا و دیدنی که می‌توان ساعت ها از حضور در آنجا لذت برد.

یکی از دیدنی ترین سواحل جزیره لارک، ساحل فسفری بوده که به ساحل فیروزه ای هم معروف است. این ساحل به دلیل وجود فیتوپلانگتون ها، که در شب به رنگ آبی می‌درخشند و تصوری فوق العاده را اینجا می‌کنند، به شهرت رسیده اند.

جزیره هنگام

یکی از محبوب ‌ترین جاذبه های قشم جزیره هنگام است که در سفرتان به قشم بازدید از آن را نباید از دست دهید. یکی از جذاب‌ ترین دیدنی ‌های این جزیره دلفین ‌های بازیگوشی هستند که دور تا دور جزیره هنگام زندگی می‌کنند. از تفریحات جزیره هنگام می‌توان بازدید از بازارچه‎ محلی و ساحلی اشاره کرد. در این بازارچه تماشایی، زنان و مردان بومی جزیره هنگام صنایع دستی خود را به فروش می‌رسانند، از این رو یکی از بهترین جاها برای خرید سوغاتی قشم محسوب می‌ شود.

جزیره هنگام

رزرو ارزان بلیط هواپیما قشم

یکی از راحت ترین راه های رسیدن به جزیره، خرید بلیط هواپیما قشم است. برای رزرو پرواز قشم یکی از مطمئن‌ ترین سایت ها، سایت جامع فلای تودی با پوشش صددرصدی مقاصد پروازی است. برای خرید آنلاین بلیط هواپیما به مقصد قشم، کافی است ابتدا از برنامه پروازهای قشم اطمینان پیدا کنید. برای این کار در قسمت پرواز داخلی، نوع بلیط (بلیط هواپیما یک طرفه قشم یا بلیط هواپیما قشم رفت و برگشت) را انتخاب کنید و سپس سایر جزئیات مانند مبدا، مقصد، تاریخ رفت و برگشت، کلاس پرواز، تعداد مسافران و... را مشخص کرده و در آخر روی دکمه جستجوی پرواز کلیک کنید. در کمتر از چند ثانیه نتایج پرواز به قشم از ارزانترین به گرانترین برای شما به نمایش درمی‌آید. در این مرحله با مقایسه اطلاعات دقیق هر پرواز شامل ایرلاین، ساعت حرکت، کلاس پروازی و قیمت می‌توانید بلیط مورد نظر خود را انتخاب کنید.

رزرو هتل های قشم با بیشترین تخفیف

هنگام برنامه‌ریزی برای سفر به جزیره قشم، یکی از کارهایی که در مدیریت هزینه‌ های سفر تاثیر بسزایی دارد رزرو محل اقامت در قشم با بیشترین تخفیف است. می‌توانید در نزدیکی ساحل و در شهر قشم اقامت داشته باشید و یا محل اقامت خود را در درگهان و دیگر شهرهای این جزیره انتخاب کنید.

در فلای تودی امکان مشاهده، بررسی و مقایسه هتل های قشم به راحتی امکانپذیر است. دسترسی به تعداد زیادی هتل و اقامتگاه در جزیره قشم این امکان را برای شما به وجود می‌آورد تا به راحتی به مقایسه امکانات و قیمت هتل ‌ها بپردازید و بهترین انتخاب را برای رزرو هتل قشم داشته باشید.

 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49557 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تسمینو تاریخ خبر: 1401/08/14 تعداد مشاهده: 8282
کلید واژه ها:
سافت گذر