کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9318 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/01 | اعضاء: 317827 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

معرفی انواع شارژر فندکی شیائومی

یکی از کاربردی ترین ابزارهایی که تکنولوژی در اختیار ما قرار داده، شارژر فندکی است که امکان شارژ تجهیزات الکترونیکی در شرایط اضطراری را فراهم می کند. علاوه بر پاور بانک که می تواند لحظه های بدون شارژ ما را نجات دهد، شارژر فندکی ماشین می تواند بارها موبایل ما را در شرایط اضطراری شارژ کند. برای تهیه این محصول باید به برند و ویژگی های آن توجه داشته باشید. در ادامه انواع شارژر فندکی شیائومی و ویژگی های آنها را بررسی می کنیم.

 

شارژر فندکی چگونه کار می کند؟

منظور از شارژر فندکی وسیله ای است که با اتصال به فندکی ماشین و باتری موبایل یا لپ تاپ می تواند آن را شارژ کند. توجه داشته باشید که برای استفاده از شارژر فندکی به صورت ایمن نه تنها باید یک شارژر خوب تهیه کنید، بلکه باید خودرو خود را نیز روشن نگه دارید؛ در صورتی که شارژر فندکی را به خودروی خاموش متصل کنید، پس از مدت زمان کوتاهی باتری خودرو تخلیه شده و حتی روشن نمی شود.

شارژر فندکی با آداپتور خود برق 12 ولت ماشین را به 220 ولت شهری تبدیل می کند تا امکان شارژ باتری موبایل یا لپ تاپ وجود داشته باشد. انواع مختلفی از شارژر فندکی شیائومی وجود دارد که هر کدام برای شرایط خاصی مناسب بوده و به نوع خاصی از دستگاه ها متصل می شوند.

انواع شارژر فندکی شیائومی

برای آنکه بتوانید شارژر فندکی بهتری تهیه کنید، علاوه بر اینکه باید ویژگی های شارژر فندکی باکیفیت را بشناسید، بلکه باید نوع شارژر مناسب خود را نیز پیدا کنید. متداول ترین انواع شارژر فندکی شیائومی شامل:

شارژر فندکی ساده

این نوع از شارژر فندکی های شیائومی اغلب برای شارژ کردن گوشی های معمولی مناسب هستند و معمولا سرعت شارژ پایینی دارند. در مقابل احتمال آسیب این شارژرها به موبایل کم بوده و به راحتی انواع موبایل ها را شارژ می کنند.

شارژر فندکی فست شارژ

اگر موبایل شما از شارژ سریع پشتیبانی می کند، یک شارژر فندکی فست شارژ می تواند برای شما مناسب باشد. این شارژرها باعث می شوند در ماشین هم شارژ سریع را تجربه کنید و چند موبایل را تنها در یک ساعت شارژ کنید. البته این شارژرها قیمت بالاتری داشته و معمولا اندازه بزرگ تری هم دارند.

شارژر فندکی همه کاره

اگر چند موبایل در اختیار دارید که برخی از آنها از تکنولوژی فست شارژ پشتیبانی می کنند و برخی ساده هستند، باید شارژر فندکی همه کاره را امتحان کنید. این شارژرها چند پورت دارند که یکی از آنها فست شارژ و بقیه پورت ها ساده هستند. با استفاده از این شارژرها می توانید همزمان چند دستگاه مختلف را شارژ کنید و اگر شارژر خوبی خریده باشید به ماشین هم آسیب نمی زنید.

شارژر فندکی شیائومی در مدل های مختلفی عرضه می شود که قطعاً یکی از آنها متناسب با نیازهای شماست. برای تهیه بهترین شارژر به فروشگاه معتبری مراجعه کنید که تنوع محصول بالا و کیفیت قابل اعتمادی را عرضه کند.

 

در هنگام خرید شارژر فندکی به چه ویژگی هایی توجه کنیم؟

خرید شارژر فندکی بی کیفیت نه تنها باعث آسیب به موبایل شما می شود، بلکه می تواند به سیم کشی و باتری خودرو نیز آسیب وارد کند. به همین دلیل توصیه می کنیم قبل از خرید این محصول کاربردی به ویژگی هایی که در ادامه بررسی می کنیم توجه داشته باشید:

برند شارژر فندکی

همواره توجه داشته باشید که در عرصه تکنولوژی، هیچگاه یک کمپانی به صورت اتفاقی محبوب نمی شود. کمپانی های معتبر بارها محصولاتشان مورد تست و آزمایش قرار می دهند و با ایجاد تغییرات استاندارد رضایت کاربران را جلب می کنند. بنابراین توصیه می کنیم برای خرید شارژر فندکی از برندهای معتبر خرید کنید تا از کیفیت بالاتر بهره ببرید. مدل های مختلف شارژر فندکی شیائومی در ایران پرطرفدارند.

تعداد درگاه USB

در صورتی که لازم می دانید همزمان چند دستگاه را شارژ کنید، باید به تعداد درگا ه های USB شارژر توجه داشته باشید. اغلب شارژر فندکی ها یک درگاه USB دارند و بیشتر شدن تعداد آنها باعث افت سرعت شارژ و فشار بیشتر بر باتری خودرو می شود. بنابراین توصیه می کنیم تا جایی که ممکن است تعداد پورت USB کمتری را مورد هدف قرار دهید.

ولتاژ و آمپر شارژر

ولتاژ و آمپر شارژر باید متناسب با موبایل شما باشد. هر موبایلی توانایی دریافت توان خاصی را دارد و به همین دلیل از شارژر های اختصاصی برای موبایل ها استفاده می شود. بنابراین برای اینکه بیش از حد به باتری موبایل توان وارد نکنید، باید ولتاژ و آمپر شارژر فندکی را با شارژر اصلی موبایل تطبیق دهید. معمولا شارژر فندکی شیائومی معمولی کمتر از 3 آمپر جریان را تامین می کند که از توان اکثر موبایل ها کمتر است؛ اگرچه سرعت شارژ کمتری نسبت به شارژر اصلی دارد.

فست شارژ

بسیاری از موبایل های هوشمند امروزی از تکنولوژی فست شارژ پشتیبانی می کنند و به همین دلیل می توانید از شارژرهایی با توان بالا برای شارژ آنها استفاده کنید. در صورتی که گوشی شما از این مدل هاست، می توانید با خرید شارژر فندکی فست شارژ، شارژ سریع در ماشین را تجربه کنید و ساعت ها برای شارژ منتظر نمانید. برخی مدل های شارژر فندکی چندکاره بوده و پورت فست شارژ و معمولی دارند که باعث می شود هر گوشی را بتوانید به آن وصل کنید.

اندازه شارژر

سایز و اندازه شارژر فندکی موضوعی است که کمتر کسی به آن توجه می کند. در صورتی که سایز شارژر بیش از اندازه بزرگ باشد، در هنگام تعویض دهنده آزار دهنده خواهد بود و می تواند رانندگی را برای شما سخت کند.

جنس شارژر

شارژر فندکی های باکیفیت بدنه ای از جنس فلز دارند که هم استحکام بیشتری دارد و هم جذابیت بیشتری را در ماشین ایجاد می کند. شارژر فندکی هایی که روکش دارند، وزن بیشتری دارند و از جنس فلز هستند اغلب کیفیت و طول عمر بیشتری ارائه می کنند.

چراغ اعلام وضعیت

بهره مندی از چراغ اعلام وضعیت باعث می شود از اتصال شارژ و امن بودن آن اطمینان داشته باشید. از آنجایی که اتصال درست شارژر فندکی بیش از سایر شارژرها اهمیت دارد، همین موضوع می تواند به آسوده شدن خیال شما کمک کند.

قیمت

شارژر فندکی یک لوازم جانبی حساس است که اگر به کیفیت آن توجه نکنید قطعا متضرر می شوید. از آنجایی که قیمت موبایل بسیار افزایش یافته، بد نیست با تهیه شارژر فندکی های باکیفیت که قیمت بالاتری هم دارند خیال خود را آسوده کنید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49573 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تریبون تاریخ خبر: 1401/09/27 تعداد مشاهده: 725
کلید واژه ها:
سافت گذر