کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9318 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/01 | اعضاء: 317827 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تخفیف ویژه اسپاتیفای در جعو استور

افرادی که علاقه مند به موسیقی و‌ گوش دادن به آهنگ های باکیفیت هستند حتماً با اسپاتیفای آشنا هستند.  اسپاتیفای یک سرویس پخش موسیقی بزرگ با بیش از 80 میلیون آهنگ در کاتالوگ خود است که کاربران با استفاده از آن می‌توانند به راحتی آهنگ های مورد نظر خود را در سرویس پخش موسیقی پیدا کنند و به آن‌ ها گوش دهند. تجربه لذت بخش گوش دادن به موسیقی این است که در هر زمان که  بخواهید به آن ها بدون وقفه های تبلیغاتی دسترسی داشته باشید و تنها راه برای انجام این کار در اسپاتیفای این است که یک سرویس پرمیوم اسپاتیفای را خریداری کنید و یا اکانت رایگان خود را به پرمیوم  ارتقا دهید. جعو استور یکی از وب سایت های فروشگاهی معتبر است که در زمینه ارائه  اکانت پرمیوم برنامه های مختلف فعالیت می‌کند، که با مراجعه به وب سایت آن می‌توانید اکانت اسپاتیفای را با قیمتی استثنایی و با تخفیف ویژه خریداری کنید.

اشتراک رایگان اسپاتیفای

 بیشتر کاربران اسپاتیفای معمولاً با طرح رایگان آن به موسیقی گوش می‌دهند. اسپاتیفای بیش از 400 میلیون کاربر و فقط حدود 180 میلیون مشترک دارد که این نشان می‌دهد درصد بیشتری از مخاطبان Spotify را کاربران رایگان تشکیل می‌دهند. اگر شما نیز جزو کاربران رایگان هستید، حتما می‌دانید که به موسیقی‌ های محدودی دسترسی دارید و به هنگام گوش دادن به موسیقی و پادکست باید تبلیغات آزار دهنده را تحمل کنید. همچنین، نمی‌توانید از دانلود موزیک ها و‌ گوش دادن به موسیقی به صورت آفلاین یا تعویض نامحدود آهنگ ها لذت ببرید.  اگر در بین گوش دادن به آهنگ‌ های مورد علاقه خود به تبلیغات اهمیتی نمی‌دهید، می‌توانید از نسخه رایگان این سرویس در موبایل، وب یا دسکتاپ استفاده کنید.  همچنین می توانید از تلویزیون های هوشمند، بلندگوها، هدفون ها و کنسول های بازی برای تقویت صدای موسیق خود استفاده کنید.

 

کیفیت صدا برای پخش آهنگ ها با یک حساب رایگان در اسپاتیفای، 96 کیلوبیت در ثانیه و حداکثر 160 کیلوبیت در ثانیه است که در مقایسه با کیفیت صوتی اکانت پرمیوم که با سرعت 320 کیلوبیت در ثانیه پخش می‌شود، ضعیف است. هنگام استفاده از برنامه اسپاتیفای در دستگاه تلفن همراه، یک اکانت رایگان نمی تواند یک آلبوم کامل را مانند یک نسخه پرمیوم پخش کند.  تنظیم پیش ‌فرض پخش آهنگ های یک آلبوم تصادفی است و نمی‌توان آن ها را تغییر داد. اگر شما نیز تصمیم دارید برای بهره مندی از تمام قابلیت های اسپاتیفای، نسبت به خرید اکانت اسپاتیفای اقدام کنید، می‌توانید به وب سایت جعو استور مراجعه کنید.

 

  اشتراک پریمیوم اسپاتیفای

 همه ما قبول داریم که وقفه های تبلیغاتی بین موسیقی یا پادکست بسیار آزار دهنده است و از این رو هیچ کاربر رایگانی از تبلیغاتی که لیست پخش موسیقی آن ها را خراب می کند، لذت نمی‌برند. همچنین انتظار برای  پایان تبلیغات و ادامه دادن به پخش موسیقی آنها خسته کننده است.  به همین دلیل است که Spotify نسخه پریمیوم را ارائه کرده است. اسپاتیفای طرح های اشتراک مختلفی دارد که کاربران می‌توانند از بین آنها یکی را انتخاب کنند. این طرح ها تقریباً مزایای مشابهی را با قیمت ها و دسترسی های متفاوت ارائه می‌دهند.  به غیر از طرح رایگان، اسپاتیفای دارای چهار طرح دیگر است که به آنها برنامه های پریمیوم گفته می‌شود و شامل طرح های فردی، Duo، دانشجویی و خانوادگی است.

 

در واقع مزایای خرید اکانت اسپاتیفای، شامل  موارد زیر است:

  • گوش دادن به موسیقی های مورد علاقه بدون تبلیغات
  • تعویض نامحدود آهنگ ها
  • دانلود موسیقی برای گوش دادن آفلاین
  •  کیفیت صدای بسیار خوب
  • به اشتراک گذاری پلی لیست اختصاصی با دوستان

خرید اشتراک اسپاتیفای از جعو استور

اسپاتیفای یکی از پلتفرم های بسیار محبوب جهانی در زمینه پخش استریم موسیقی است که فرهنگ خرید موسیقی و دانلود قانونی‌ موسیقی را رواج داده است. این پلتفرم در دو نسخه رایگان و پرمیوم ارائه می‌شود که قابلیت های ویژه خود را در نسخه اشتراکی خود به کاربران ارائه می‌دهد. از آنجایی که خرید اشتراک اسپاتیفای و بسیاری دیگر از پلتفرم های مشابه به صورت درون برنامه ای و با استفاده از حساب های بین المللی انجام می‌شود، اما کاربران ایرانی به دلیل برخی تحریم های نمی‌توانند شخصاً اکانت خود را به نسخه پرمیوم ارتقا دهند و از این رو باید به وب سایت های فروشگاهی ارائه دهنده این خدمات مراجعه کنند. جعو استور یکی از فروشگاه های بسیار معتبر در زمینه فروش و فعالسازی انواع اکانت است که همه آن ها را به صورت قانونی و همراه با ضمانت به مشتریان خود ارائه می‌دهد. شما نیز با مراجعه به وب سایت این فروشگاه اینترنتی می‌توانید اکانت اسپاتیفای را با تخفیف ویژه و قیمتی باور نکردنی خریداری کنید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49643 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تریبون تاریخ خبر: 1402/01/29 تعداد مشاهده: 506
کلید واژه ها:
سافت گذر