کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9318 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/01 | اعضاء: 317827 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نکات مهم در طراحی خلاقانه و کاربردی هاردباکس اسباب بازی

یکی از بخش‌های هیجان‌انگیز اسباب بازی برای بچه‌ها نوع بسته بندی آن است. شاید شما هم تجربه باز کردن یک جعبه اسباب بازی را در روز تولدتان یا سایر مناسبت‌ها داشته‌اید! واقعا حس خوبی است! امروزه نوع بسته بندی اسباب بازی، یکی از فاکتورهای مهم در جذابیت و فروش محصولات برندهای معتبر به شمار می‌رود.

در حال حاضر برای بسته‌بندی اسباب‌بازی از جعبه‌های متنوعی مانند هارد باکس، جعبه معمولی یا لمینت استفاده‌‌ می‌شود. همه جعبه‌های مذکور ویژگی‌ها و مشخصات خود را دارند و برای کاربردهای خاصی مورد استفاده قرار می‌گیرند. از بین انواع این جعبه‌ها، هاردباکس از کیفیت بالاتری برخوردار است. علاوه بر اسباب بازی از جعبه هاردباکس می‌توان برای بسته‌بندی ساعت، موبایل، جواهرات و… استفاده کرد. افراگرافیک‌‌ تولید کننده انواع هاردباکس در این مطلب نکات مهمی را درباره طراحی خلاقانه و کاربردی هاردباکس اسباب بازی ارائه‌‌ می‌دهد.

 

هاردباکس اسباب بازی

هاردباکس از جمله جعبه‌های مستحکم و سخت بوده که از مقوایی چندلایه برای تولید آن استفاده می‌شود. از ایده‌های خلاقانه‌ای می‌توان در طراحی ساختار این جعبه بهره گرفت. در تولید این نوع جعبه‌‌ها‌‌ معمولا از روکشهای لوکس و زیبا از جنس‌ مخمل، چرم، چوب و… کمک می‌گیرند. از این رو اگر به جعبه مقاومی احتیاج دارید که علاوه بر داشتن ظاهری زیبا و شیک بتواند از اسباب بازی شما به خوبی محافظت کند، جعبه هارد باکس بهترین گزینه محسوب می‌شود.

در واقع هاردباکس اسباب بازی هما‌ن‌گونه که از نام آن مشخص است، نوعی از جعبه‌های مقاوم است که برای بسته‌بندی اسباب بازی، کاربرد دارد. امروزه بسته‌بندی محصولات برای مشتری از اهمیت خاصی برخوردار است و یکی از موارد مهمی که مشتری را مصمم می‌کند آن اسباب بازی را بخرد، کیفیت بسته‌بندی آن اسباب بازی است. از این رو شرکت‌های معتبر تمام تلاش خود را می‌کنند که به طراحی بسته‌بندی‌های شکیل و لوکس بپردازند تا علاوه بر دارا بودن کیفیت بالا، کالای خود را با ظاهری زیبا به بازار عرضه کنند.

 

نکات مهم در طراحی خلاقانه و کاربردی هاردباکس اسباب بازی

در هنگام طراحی و تولید خلاقانه و کاربردی هاردباکس اسباب بازی، لازم است به نکات مهمی توجه ‌شود تا مشتری با اطمینان خرید خود را نهایی کند. برخی نکات که توجه به آن‌از اهمیت زیادی برخوردار است عبارتند از:

  • جعبه پنجره‌دار برای اسباب بازی‌های خاص: در طراحی جعبه اسباب بازی برای اسباب بازی‌هایی مانند ماشین، موتور و عروسک، برای اینکه محصول بزرگ‌نمایی شود و بیشتر جلب توجه کند، از بسته بندی‌های پنجره‌دار برای این منظور استفاده می‌شود.
  • استفاده از دسته روی جعبه: وقتی روی جعبه دسته وجود داشته باشد، اسباب بازی به راحتی حمل می‌شود و نیازی به استفاده از نایلون دسته‌دار نیست که این ویژگی در حفظ محیط زیست نیز موثر است.
  • استفاده از طراحی خلاقانه: وقتی روی جعبه بصورت اصولی طراحی و به سن فرد مورد نیاز برای استفاده از آن اسباب بازی هم توجه شود در جلب نظر مشتری تاثیر مثبت زیادی می‌گذارد. به‌عنوان مثال استفاده از رنگ‌ها و اشکال مناسب روی جعبه برای سن مورد نظر علاوه بر اینکه مخاطب را به راحتی جذب می‌کند، در انتخاب درست اسباب بازی هم موثر است و در تبلیغ و بازاریابی اسباب بازی اثر نتیجه بخشی دارد.
  • محافظت از اسباب بازی: جعبه اسباب بازی مناسب، علاوه بر داشتن طراحی زیبا باید از اسباب بازی در برابر ضربات احتمالی در هنگام حمل‌ونقل حفاظت کند.
  • برخورداری از طراحی ساده و جامع: بسته‌بندی مناسب برای اسباب بازی، جعبه‌ای است که در عین داشتن جذابیت از طراحی ساده و قابل فهم برخوردار باشد تا بتواند به بهترین وجه و در کمترین زمان به معرفی خود به مخاطب بپردازد.
  • درج کردن اطلاعات: با درج اطلاعات و توضیحات مورد نیاز در مورد اسباب بازی روی جعبه به نیاز مشتری پاسخ داده می‌شود.
  • کیفیت بالای بسته‌بندی: کیفیت و کارآیی بسته‌بندی اسباب بازی می‌تواند در نظر مشتری نشان‌دهنده وجود یک تولیدکننده بزرگ و دقیق باشد که به جزئیات اهمیت‌‌ می‌دهد.
  • منحصربه‌فرد بودن بسته‌بندی: اگر روی جعبه اسباب بازی از طراحی هوشمندانه و خلاق استفاده شود، شانس جذب مشتریان بیشتر و در نتیجه فروش بیشتری را نسبت به رقیبان به همراه دارد.
  • نام برند: استفاده از نام برند و لوگوی آن روی بسته‌بندی علاوه بر نشان دادن کیفیت و کارایی کالا، مخاطبان زنجیره‌ای بیشتری را جذب می‌کند.

 

مراحل طراحی و تولید هاردباکس اسباب بازی

تولید و طراحی هاردباکس اسباب بازی به دو روش دستی و ماشینی انجام می‌شود. تولید آن مراحل گوناگونی دارد که معمولا به ترتیب زیر انجام‌‌ می‌شود:

مرحله اول: طراحی قالب

در مرحله اول طراح باید بداند که قرار است از هارد باکس برای چه محصولی استفاده شود. سپس متناسب با نوع کالا، شکل و اندازه آن اقدام به طراحی جعبه می‌کند. بعد از مشخص شدن موضوع و با توجه به نوع محصول و موارد دیگر از میان هارد باکس‌ها، مناسب‌ترین نوع آن را برمی‌گزیند؛ سپس با‌‌ کمک ایده و خلاقیت خود، متریال مناسب را انتخاب می‌کند و رنگ، طرح و نقش موردنظر را‌‌ طراحی کرده و به ارائه ایده اولیه خود برای ساخت قالب می‌پردازد.

مرحله دوم: ساخت قالب

در این مرحله متریالی که مناسب با نوع جعبه باشد طراحی می‌شود. مواد مورد استفاده باید از مقاومت و استحکام مناسبی برخوردار باشد و از قسمتی که خطوط مشخص است تا شده و با چسب محکم گردد. بدین ترتیب قالب اولیه هارد باکس آماده می‌شود. برای اینکه کیفیت و مرغوبیت جعبه‌‌ افزایش یابد و در اندازه‌گیری دقت کافی لحاظ شود لازم است قطعات به‌صورت حرفه‌ای چسب کاری شود. بعد از بررسی کامل قالب، در صورت نقص، مشکل موردنظر را قبل از روکش کردن رفع می‌کنند.

مرحله سوم: روکش کردن

روکش و تزیین کردن هاردباکس بعد از اتمام مرحله دوم انجام می‌شود. این مرحله گاهی به سلیقه طراح و نوع اسباب بازی و موارد مصرف هارد باکس صورت می‌گیرد و گاهی با توجه به سلیقه و نظر مشتری سفارش داده می‌شود. در این مرحله آرم و لوگوی اختصاصی برند و متنی که قرار است روی آن درج شود، طراحی و در نهایت روی جعبه حکاکی می‌شود.

سفارش هاردباکس

برای سفارش هاردباکس اسباب بازی می‌توانید با گوشی یا دستگاه متصل به اینترنت خود به سایت افراگرافیک وارد شوید و به صورت آنلاین هاردباکس موردنظر خود را سفارش دهید تا کارشناسان این مجموعه در اسرع وقت محصول مورد نظر شما را آماده کنند. سفارش انبوه هاردباکس اسباب بازی از افراگرافیگ می‌تواند مزایای زیادی برای خریدار داشته باشد، چرا‌که با صرف هزینه اندک می‌توانید تعداد زیادی جعبه باکیفیت را سفارش دهید.

 

با افراگرافیک در ارتباط باشید!

اسباب بازی‌ها از جمله محصولاتی هستند که از لحاظ بسته بندی به دقت بیشتری نیاز دارند و لازم است تا زمان رسیدن به دست مشتری از قطعات آن به خوبی محافظت شود. در صورت وجود سوال یا ابهامی درباره سفارش و قیمت هاردباکس اسباب بازی می‌توانید با کارشناسان افراگرافیک ارتباط بگیرید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49674 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تریبون تاریخ خبر: 1402/04/14 تعداد مشاهده: 537
کلید واژه ها:
سافت گذر