کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9318 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/01 | اعضاء: 317827 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مسیر دوچرخه سواری کیش کجاست و از چه هتل هایی عبور میکند؟

جزیره کیش از جاذبه‌های گردشگری فراوانی برخوردار می‌باشد. طبیعت خاص، بکر و بی‌نظیر این جزیره در کنار جاذبه‌های توریستی ساخته انسان که در سال‌های اخیر در این مروارید خلیج فارس ساخته شده‌اند بر جذابیت آن افزوده است. مسیر دوچرخه سواری کیش یکی از این جاذبه‌های این جزیره است که قطعا اوقات خوشی را خواهید گذراند.

پیست دوچرخه سواری و مسیر دوچرخه سواری کیش از جمله جاذبه‌هایی است که با طول وسیعش از نقاط بی‌نظیر و رویایی این جزیره عبور می‌کند. مسیری که اگر قصد داشتید پیاده بپیمایید، احتمالا تا این اندازه برای‌تان جذاب و خاطره‌انگیز نبود. پس اگر می‌خواهید به جزیره کیش سفر کنید حتما این مورد را هم در برنامه خود بگنجانید. در ادامه با ما همراه باشید چراکه قرار است هتل‌های جزیره مثل هتل لیلیوم کیش را که در مسیر دوچرخه سواری قرار دارند به شما معرفی کنیم.

مسیر ویژه دوچرخه سواری کیش

دوچرخه سواری را از گذشته تا به امروز می‌توان هیجان‌انگیزترین و سالم‌ترین تفریحات انسان‌ها معرفی کرد. از این رو خوب است بدانید طولانی‌ترین و در عین حال زیباترین مسیر دوچرخه سواری کشور، مسیر دوچرخه سواری کیش است. در حال حاضر طول این مسیر ۹۲ کیلومتر بوده و برای رکاب‌زنان عادی طی کردن کامل آن بدون وقفه در حدود ۳ تا ۴ ساعت یا شاید بیشتر طول خواهد کشید.

خیالتان از بابت امنیت نیز آسوده باشد. این مسیر مستقل از مسیرهای ماشین‌رو بوده و امکان برخورد با خودرو در آن وجود ندارد. در طول مسیر تعدادی ایستگاه نیز وجود دارد که به افراد دوچرخه کرایه می‌دهد. پیست دوچرخه سواری کیش بطور شبانه روزی فعالیت می‌کند. شما هر زمان که خواستید، می‌توانید دوچرخه کرایه کرده و این ورزش هیجان‌انگیز را انجام دهید. بد نیست بدانید در مسیر دوچرخه سواری کیش محدودیت سنی وجود ندارد. دوچرخه‌ها‌ براساس هر سن و اندازه‌ای در نظر گرفته شده است.

مسیر دوچرخه سواری

بخش بزرگی از مسیر دوچرخه سواری کیش در حاشیه ساحلی خلیج فارس و موازی با خیابان جهان می‌باشد. قسمت‌هایی از مسیر در بخش‌های شمالی جزیره موازی با بلوار میرمهنا قرار دارد. در ادامه در مسیر بلوار ایران این منطقه واقع می‌شود. پس از آن از مجموعه فرهنگی آوای خلیج فارس عبور کرده و به اسکله بزرگ تفریحی ختم می‌شود. وارد اسکله بزرگ تفریحی و پلاژ آقایان شده و از ساحل درختان نارگیل کیش عبور می‌کند.

بدون شک این مسیر جذابیت منحصربه‌فردی برای رکاب‌زنان دارد. در مسیری که به موازات جاده جهان است، پس از بوستان مرجان قرار می‌گیرد. در طی این مسیر دوچرخه‌سواران از پارک ساحلی سیمرغ، دهکده ساحلی کیش، کلوپ تفریحات دریایی ناتیلوس، صخره قارچی، پارک نیلوفر و پارک دلفین های کیش و همچنین رستوران‌ها، کافی‌شاپ‌ها و هتل‌های معروف این جزیره می‌گذرند.

 

هتل‌های در مسیر دوچرخه ‌سواری

هتل آرامش کیش

هتل ۳ ستاره آرامش در مسیر دوچرخه سواری کیش واقع‌شده است. این هتل زیبا از سال 1390 فعالیتش را آغاز کرده است. هتل جهت پیش بردن اهدافش و بالا بردن کیفیت ارائه خدمات به مهمانان در سال ۱۳۹۷ بازسازی و نوسازی شد. هتل آرامش متشکل از دو ساختمان بوده که کنار هم هستند و در کل ۳ طبقه دارد. همچنین این هتل از ۶۷ واحد اقامتی برخوردار می‌باشد که دارای امکانات رفاهی و اقامتی خوبی می‌باشند.

درمجموع، در هتل آرامش برای پذیرایی از مسافران ۱۸۰ تخت تعبیه‌شده است. از نظر موقعیت جغرافیایی این هتل در مکان مناسبی از جزیره کیش می‌باشد. مسافران از این هتل به بسیاری از مراکز خرید و جاذبه‌های دیدنی دسترسی مطلوب و آسانی دارند.

هتل ویدا کیش

هتل ویدا کیش از جمله مدرن‌ترین هتل‌های جزیره کیش به شمار می‌آید که در سال ۱۳۹۶ تاسیس شد. هتل که در مسیر دوچرخه سواری کیش قرار دارد، میزبان میهمانان داخلی و خارجی است. هتل ویدا کیش از جمله هتل‌های پنج ستاره بوده که در ساختمانی 9 طبقه احداث‌شده است. هتل از ۱۴۴ اتاق و سوئيت برخوردار می‌باشد. با رزرو این هتل می‌توانید از امتیازات هتل ویدا کیش بهره‌مند شده و به مکان‌های دیدنی و جاذبه‌های گردشگری گوناگون شهر دسترسی داشته باشید.

 

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش از جمله لوکس‌ترین هتل‌های ایران و همچنین معروف‌ترین هتل‌های پنج ستاره در جزیره کیش می‌باشد. هتل هرساله از مسافران ایرانی و خارجی بسیاری میزبانی می‌کند. هتل داریوش با داشتن نمادهای باستانی کشورمان از جمله جاذبه‌های توریستی جزیره کیش به شمار می‌آید. این هتل که در سال ۱۳۸3 ساخته‌شده دارای معماری بی‌نظیر ایرانی می‌باشد.

هتل لیلیوم کیش

هتل لیلیوم کیش از جمله هتل‌های ۴ ستاره در جزیره کیش می‌باشد که در مسیر دوچرخه سواری کیش قرار دارد. این هتل را به‌عنوان هتل بین‌المللی لیلیوم نیز می‌شناسند که فعالیتش را از سال 1397 شروع نمود. این هتل فوق‌العاده دارای ۸ طبقه می‌باشد و ۱۵۴ واحد اقامتی دارد. ضلع شرقی هتل رو به دریا بوده و ضلع غربی‌ آن نیز رو به پارک بزرگ کیش می‌باشد.

در طراحی نمای بیرونی هتل، طرح‌های کلاسیک بکاررفته است. با این حال هتل دارای به‌روزترین امکاناتی می‌باشد که در عرصه هتلداری استفاده می‌شود. هتل لیلیوم از لحاظ مکانی نیز موقعیت بسیار خوبی دارد. به‌صورتی که از یک سمت به مراکز خرید و از سمت دیگر به ساحل نزدیک می‌باشد. این مسئله باعث می‌شود تا مسافران از دسترسی راحتی به این جاهای دیدنی و همچنین صرفه‌جویی در وقت و هزینه برخوردار باشند.

جمع بندی

جزیره کیش از جاذبه‌های گردشگری فراوانی برخوردار می‌باشد. طبیعت خاص، بکر و بی‌نظیر این جزیره در کنار جاذبه‌های توریستی ساخته انسان که در سال‌های اخیر در این مروارید خلیج فارس ساخته شده‌اند بر جذابیت آن افزوده است. مسیر دوچرخه سواری کیش یکی از این جاذبه‌های این جزیره است که قطعا اوقات خوشی را خواهید گذراند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49677 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تسمینو تاریخ خبر: 1402/04/18 تعداد مشاهده: 450
کلید واژه ها:
سافت گذر