کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9318 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/01 | اعضاء: 317829 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بهترین قفل‌های دیجیتال سال 2023

قفل‌های دیجیتال و هوشمند باکیفیت امروزه در صنعت امنیت و بازرگانی بسیار اهمیت دارند. با پیشرفت تکنولوژی، این قفل‌ها تبدیل به یک راه‌حل مدرن و مطمئن برای حفظ امنیت و کنترل دسترسی به فضاها و محتویات مختلف شده‌اند. اهمیت خرید قفل دیجیتال و هوشمند باکیفیت ناشی از مزایا و ویژگی‌های آنها است.

یکی از مزایای مهم قفل‌ دیجیتال، سطح بالای امنیتی است که ارائه می‌دهند. این قفل‌ها بر اساس فناوری‌های پیشرفته از جمله رمزنگاری قوی، تشخیص اثر انگشت، کارت هوشمند و کلیدهای الکترونیکی عمل می‌کنند. با این ویژگی‌ها، امکان دسترسی غیرمجاز به فضاها و محتویات آنها به‌شدت کاهش می‌یابد و امنیت بیشتری فراهم می‌شود.

علاوه بر امنیت، قفل‌های دیجیتال و هوشمند باکیفیت از نظر راحتی و سهولت استفاده نیز بسیار حائز اهمیت هستند. بدون نیاز به استفاده از کلیدهای فیزیکی، می‌توان به‌سرعت و راحتی قفل را باز و بسته کرد. از طریق رمز عبور، اثر انگشت یا کارت هوشمند، امکان کنترل دسترسی و اختصاص دسترسی به افراد مجاز فراهم می‌شود.

بهترین قفل‌های دیجیتال بازار

درصورتی‌که قصد خرید قفل‌های دیجیتال و هوشمند در بازار ایران را دارید، گزینه‌های زیادی توسط شرکت‌های اروپایی، امریکایی و آسیایی تولید می‌شود که می‌توانید به سراغ آن‌ها بروید؛ ازاین‌رو لازم دیدیم که به‌عنوان یک راهنمای خرید، گزینه‌های برتر و مرجع موجود را به شما معرفی کنیم.

قفل هوشمند وای‌فای آگوست

قفل هوشمند وای‌فای آگوست یک قفل هوشمند پیشرفته است که امکانات و قابلیت‌های زیادی را برای کنترل و مدیریت دسترسی به خانه‌تان فراهم می‌کند. این قفل دارای آداپتور Deadbolt است که با درب‌های اصلی سازگار است و می‌توانید آن را به‌راحتی نصب کنید.

یکی از ویژگی‌های برجسته قفل هوشمند وای‌فای آگوست، سازگاری با سیستم‌های خانه هوشمند معروف مانند Alexa، Google Home و Apple HomeKit است. این به معنای این است که می‌توانید این قفل را با استفاده از صدای خود یا دستورات صوتی به طور مستقیم از طریق این سیستم‌ها کنترل کنید.

قفل هوشمند وای‌فای آگوست از طریق اتصال Wi-Fi و Bluetooth قادر به اتصال به شبکه خانگی شما است. این به شما امکان می‌دهد از راه دور و با استفاده از اینترنت، قفل را کنترل و مدیریت کنید. همچنین، این قفل دارای قابلیت اتصال به دستگاه‌های موبایل از طریق بلوتوث است که می‌توانید به‌راحتی از آنها استفاده کنید.

قفل هوشمند Yale 2

قفل هوشمند Yale 2 یک قفل هوشمند پیشرفته است که با امکانات و قابلیت‌های متنوعی ارائه می‌شود. این قفل سازگاری بالایی با سیستم‌های خانه هوشمند مختلف مانند Alexa، Google Home، Homekit، SmartThings و MatterConnectivity دارد. این به شما امکان می‌دهد تا با استفاده از صدای خود و یا دستورات صوتی، قفل را به‌راحتی از طریق این سیستم‌ها کنترل کنید.

قفل هوشمند Yale 2 با استفاده از تکنولوژی‌های مختلف ارتباطی مانند بلوتوث، Zigbee، Z-Wave Plus و Wi-Fi، به شبکه خانه هوشمند شما متصل می‌شود. این ارتباطات متنوع به شما امکان می‌دهند از راه دور و با استفاده از اینترنت، قفل را کنترل و مدیریت کنید.

قفل لول بولت

قفل هوشمند Level Bolt یک قفل هوشمند منحصربه‌فرد است که از سایر قفل‌های هوشمند با طراحی و عملکرد متفاوتی تمایز می‌یابد. یکی از ویژگی‌های برجسته این قفل، مکانیسم پنهان آن است. بعد از نصب، قفل Level Bolt به طور کامل درون درب قرار می‌گیرد و عملکردهای آن به طور مخفیانه در داخل درب قرار دارد.

این ویژگی باعث می‌شود قفل Level Bolt به طور کامل درون درب شما پنهان شود و از دید دیگران قابل‌مشاهده نباشد. این به معنایی است که نیازی به تغییر ظاهر درب و ایجاد خراش یا تغییر در ظاهر خارجی درب ندارید. همچنین، این ویژگی به شما امکان می‌دهد قفل هوشمند داشتن خود را از دیگران پنهان کنید..

نست ایکس یل

قفل هوشمند Nest X Yale یکی از بهترین گزینه‌های قفل هوشمند است که با سیستم خانه هوشمند Google Assistant سازگاری دارد. این قفل با استفاده از صدای خود و یا دستورات صوتی، می‌تواند با Google Assistant ارتباط برقرار کند و دستورات قفل و بازکردن در را اجرا کند.

یکی از ویژگی‌های برجسته قفل هوشمند Nest X Yale، طراحی منظم و مینیمالیستی آن است. با ظاهری ساده و زیبا، این قفل به طراحی داخلی و خارجی خانه شما می‌پردازد و تناسب بسیار خوبی با دکوراسیون ایجاد می‌کند. طراحی آن به‌صورت صفحه لمسی است و کلید فیزیکی در آن وجود ندارد.

قفل Lockly Secure Plus

قفل هوشمند Lockly Secure Plus یک قفل پیشرفته است که امکانات و قابلیت‌های منحصربه‌فردی را ارائه می‌دهد. یکی از ویژگی‌های برجسته این قفل، حسگر اثر انگشت است. با لمس حسگر اثر انگشت در سمت راست بدنه قفل، قفل باز می‌شود. این به شما امکان می‌دهد تا با سادگی و تنها با یک لمس، در را باز کنید.

همچنین، قفل هوشمند Lockly Secure Plus دارای صفحه‌کلید صفحه لمسی هوشمند است که اعداد آن را جابه‌جا می‌کند. این ویژگی موجب می‌شود که سارقان نتوانند با نگاه‌کردن به لکه‌های انگشت شما، کد دسترسی را حدس بزنند. این امکان باعث افزایش امنیت و حفظ حریم خصوصی شما می‌شود.

راهنمای خرید قفل هوشمند جدید

اگر قصد خرید قفل دیجیتال درب را دارید، مشاوره‌های تخصصی پیش از سفارش و خرید بسیار مهم و حیاتی است.

دراین‌بین جهان اسمارت نیز یکی از عرضه‌کنندگان و مراکز معتبر فروش انواع قفل دیجیتال درب در بازار کشور است و به شما امکان انتخاب از بین محصولات متنوع از برندهای مطرح و شناخته شده را می‌دهد، مزیت کلیدی خرید از این مجموعه، امکان نصب و راه‌اندازی با دریافت آموزش‌ها، مشاوره‌های کلیدی حین خرید و استفاده و البته امکان دریافت سرویس‌های مبتنی بر هوشمندسازی خانه و محل کار است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49681 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تسمینو تاریخ خبر: 1402/04/26 تعداد مشاهده: 291
کلید واژه ها:
سافت گذر