کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9366 | مشاهده و دانلود: 756629131 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/03 | اعضاء: 318382 | نظرات: 37978
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بهترین هتل های جلفا با معرفی امکانات

جلفا یکی از مقاصد گردشگری برای طیف گسترده‌ای از مسافران با سلایق مختلف است. اگر به آثار تاریخی علاقه دارید، اگر می‌خواهید از حضور در طبیعتی زیبا لذت ببرید و اگر دوست دارید به بازارهای مختلفی سر بزنید و خرید کنید، جلفا مقصدی ایده‌آل برای شماست. در صورت سفر به جلفا گزینه‌های متنوعی برای انتخاب محل اقامت پیش روی‌تان است. بیایید با هم نگاهی به هتل های جلفا داشته باشیم و بهترین اقامتگاه‌های این شهر زیبا را بشناسیم.

سفری به یاد ماندنی به جلفا

سفر به جلفا از طریق راه‌های مختلفی از جمله سفر با اتومبیل شخصی، اتوبوس و قطار امکان‌پذیر است. اگر به این شهر سفر می‌کنید حتماً غذاهای محلی آن را امتحان کرده و سری هم به بازارهای مختلف آن بزنید. بازار روس‌ها، مجتمع ستارخان ارس، هایپر اسکار، مجتمع برلیان، مجتمع لاچین، مجتمع داریوش و ... برخی از مهم‌ترین بازارهای این شهر هستند. از سر زدن به اماکن تاریخی جلفا غافل نشوید. از آسیاب خرابه جلفا دیدن کنید و کلیسای سنت اسپانوس را هم از قلم نیندازید. آبشار آسیاب خرابه، کردشت، روستای تاریخی اوشتبین و ... از دیگر نقاط جذابی هستند که می‌توانید از حضور در آن‌ها لذت ببرید.

اقامت در بهترین هتل های جلفا

برای اقامت در جلفا می‌توانید به سراغ سوئیت‌های اجاره‌ای و یا مهمانسراها بروید. ویلاهای کوهستانی از دیگر گزینه‌های جذاب برای اقامت چند روزه در جلفا هستند. شما هم‌چنین می‌توانید با اقامت در یکی از هتل‌های این شهر، از امکانات رفاهی آن بهره‌مند شده و سفری به یادماندنی را تجربه کنید. در ادامه بهترین هتل‌های این شهر را معرفی خواهیم کرد.

هتل نارنجستان ارس جلفا

هتل نارنجستان ارس در جاده کلیسای شهر جلفا قرار دارد. هتلی سه ستاره که در سال 1398 تاسیس شده و تا به امروز میزبان مسافران بسیاری در این شهر بوده است. قرار گرفتن در منطقه‌ای خوش آب و هوا این هتل را به محلی ایده‌آل برای اقامت بدل کرده است. هتل نارنجستان در کنار رودخانه‌ی ارس واقع شده و با اقامت در این هتل می‌توانید به راحتی به پارک کوهستانی رفت‌وآمد کنید. این هتل با 25 واحد اتاق زیبا و مجهز در 4 طبقه، پذیرای مهمانان است. از جمله امکانات این هتل می‌توان به پارکینگ، اینترنت رایگان، کافی‌شاپ، مرکز خرید، رستوران بام و ... اشاره کرد. با اقامت در هتل نارنجستان می‌توانید از مشاهده‌ی مناظر کوه و رودخانه لذت ببرید.

هتل امپریال ارس جلفا

هتل امپریال ارس نیز هم‌چون بسیاری از هتل های جلفا در جاده کلیسا واقع شده است. این هتل از 1397 تاسیس شده و توانسته جایگاه ویژه‌ای در بین مسافران این شهر پیدا کند. امپریال ارس را می‌توان هتلی مدرن و لوکس دانست. این هتل با 64 واحد اتاق مجهز و شیک در 5 طبقه، آماده‌ی اقامت مسافران و مهمانان شهر جلفاست. از جمله مزایای اقامت در هتل امپریال ارس، دسترسی به مرکز شهر و دیگر مراکز تفریحی و بازارهای این شهر است. اتاق‌های هتل در ابعاد مختلف در سه تیپ A تا C طراحی شده‌اند و اغلب به مناظر مختلفی هم‌چون رودخانه و کوه اشراف دارند. رستوران با 200 نفر ظرفیت، پارکینگ، استخر رایگان برای مهمانان و اینترنت برخی از امکانات این هتل هستند.

هتل آپارتمان چیپال جلفا

هتل چیپال در سه‌راهی شاه مار واقع شده است. این هتل با 27 اتاق و سوئیت از سال 95 تاسیس شده و هر ساله پذیرای مهمانان بسیاری در این شهر است. با اقامت در این هتل به اماکن دیدنی و مراکز خرید دسترسی آسانی خواهید داشت. اگر دیدن مناظر طبیعی برایتان اهمیت زیادی دارد، شاید بهتر باشد روی گزینه‌های قبلی توقف کنید. چرا که هتل چیپال در بافت شهری واقع شده و اشراف کاملی به طبیعت اطراف شهر ندارد. در این هتل می‌توانید از امکانات معمول رفاهی بهره‌مند شوید. شاید نداشتن رستوران را بتوان یکی از معایب مهم این هتل دانست؛ البته نداشتن پارکینگ نیز یکی از نقاط ضعف هتل چیپال برشمرده می‌شود.

هتل تاج جلفا

هتل تاج، هتلی سه ستاره در کنار رودخانه‌ی ارس است. بسیاری از اتاق‌های هتل به مناظری هم‌چون دشت، کوه و رودخانه اشراف دارند. با 40 اتاق مجهز در 5 طبقه، این هتل می‌تواند میزبان چیزی در حدود 80 مهمان باشد. در هتل تاج می‌توانید اتاق‌های یک، دو، سه و چهارتخته را برای اقامت خود رزرو کنید. دسترسی به نقاط مختلف گردشگری اعم از حمام تاریخی، موزه جلفا و بازارچه مرزی از جمله مزایای اقامت در این هتل هستند. در کنار تجهیزات رفاهی موجود در اتاق‌ها، می‌توان به رستوران، پارکینگ و اینترنت رایگان به عنوان دیگر امکانات این هتل اشاره کرد.

بهترین هتل های جلفا

تا این‌جا برخی از بهترین هتل‌های شهر جلفا را برای اقامت معرفی کردیم. علاوه بر این موارد می‌توان از هتل‌هایی هم‌چون هتل خزر و هتل‌آپارتمان گیلبرتون به عنوان دیگر هتل‌های مهم جلفا یاد کرد. اما از هتل‌ها که بگذریم، شاید مجتمع اقامتی ویلاهای کوهستانی را هم بتوان در لیست بهترین اقامتگاه‌های جلفا جای داد. مجموعه‌ای با 23 ویلای اقامتی مجهز به امکانات رفاهی که در جاده کلیسا و در جوار رودخانه‌ زیبایی ارس قرار دارد. آب و هوای خوب، دسترسی به پارک کوهستانی و منظره‌ای زیبا از جمله نقاط قوت این مجتمع تلقی می‌شوند.

رزرو بهترین اقامتگاه با فلای تودی

انتخاب محل اقامت و رزرو کردن آن گاهی ممکن است کمی چالش‌برانگیز باشد. شرایط ررزو اقامتگاه در بهترین هتل های جلفا، با توجه به زمان سفر، امکانات مورد نظر، بودجه و ... متفاوت خواهد بود. با فلای تودی می‌توانید مشاوره‌ کاملی را برای انتخاب بلیط چارتری و رزرو بهترین اقامتگاه دریافت کنید. برای اطلاع از خدمات و امکانات مختلف هتل‌ها، مقایسه‌ی قیمت و در نهایت رزرو اتاق در هتل مورد نظر خود روی ما حساب کنید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49682 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تسمینو تاریخ خبر: 1402/04/27 تعداد مشاهده: 533
کلید واژه ها:
سافت گذر