کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9318 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/01 | اعضاء: 317827 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

معرفی 2 تا از تجهیزات کاربردی برای استودیو صدابرداری

تجهیزات استودیویی

تجهیزات استودیویی و خرید بهترین گزینه ها با توجه به نوع کاربری و بودجه همیشه از موارد مهم و حائز اهمیت برای آهنگساز ها، خواننده ها، استریمر ها و پادکستر ها و… بوده است.
تهیه تجهیزات استودیویی مناسب ممکن است ساده تر از آن چیزی باشد که فکر می کنید. این مطلب به طور خلاصه به شما کمک می کند تا تمام تجهیزاتی را که در دو سال ابتدایی فعالیت خود نیاز خواهید داشت، تهیه کنید.

کارت صدا استودیویی

کارت صدا استودیویی از مهم ترین تجهیزات مورد نیاز برای یک استودیو رکورد صدا است که سازها و میکروفون های کاندنسر/داینامیک شما را به کامپیوتر متصل می کند و به عنوان رابط بین تجهیزات صوتی و کامپیوتر عمل می کند.

به عنوان مثال، اگر قصد رکورد صدای یک خواننده را دارید، ابتدا باید یک میکروفون خود را برای این کار به کارت صدا متصل کنید تا به کمک کارت صدا بتوانید سیگنال های آنالوگ تولید شده توسط میکروفون را به سیگنال های دیجیتال قابل استفاده بر روی کامپیوتر تبدیل کنید. سپس کارت صدا سیگنال را از میکروفون به کامپیوتر و به DAW یا همان نرم افزار میزبان شما ارسال می کند.

سیگنال های صدایی که از کامپیوتر شما خارج می شود تحت تاثیر مبدل های دیجیتال به آنالوگ(D/A) در کارت صدای شما قرار می گیرد، به همین دلیل کیفیت رکورد های شما به شدت وابسته به کیفیت پری امپ کارت صدای شما است. خوشبختانه این روزها می‌توانید کارت صداهایی با مبدل‌های باکیفیت را با هزینه کمتری خریداری کنید، برای مشاوره دقیق تر با کارشناسان صوت پلاس تماس باشید.

میدی کنترلر

کنترلر MIDI وسیله ای است که برای ارسال داده های MIDI به کامپیوتر یا سخت افزارهای دیگر استفاده می شود. به عبارت ساده تر، میدی کنترلر یک کیبورد است که از آن برای ایجاد صدا بر روی یک منبع خارجی استفاده می شود، که این منبع خارجی می تواند یک قطعه سخت افزاری و یا یک instrument مجازی در DAW شما باشد.

میدی کنترلر چیست؟

مهمترین چیزی که باید در مورد میدی کنترلر بدانید این است که میدی کنترلر به تنهایی صدایی تولید نمی کنند. اگر یک میدی کنترلر بخرید و انتظار داشته باشید مانند یک کیبورد یا سینت سایزر معمولی عمل کند، بسیار ناامید خواهید شد. همانطور که پیش تر اشاره کردیم، از میدی کنترلر برای ایجاد صدا بر روی دستگاه های دیگر از طریق ارسال داده های MIDI استفاده می شود.

میدی کنترلرها در اشکال و اندازه های مختلفی وجود دارند، معمولا از 25 کلید تا 88 کلید. چه موسیقی تکنو، هیپ هاپ و یا کلاسیک بسازید، یک میدی کنترلر مناسب برای شما وجود دارد. بسیاری از میدی کنترلرها دارای knob ها و اسلایدرهای های قابل برنامه ریزی هستند که می‌توان از آنها برای کنترل بسیاری از پارامترها استفاده کرد. بسیاری از آنها دارای درام/سمپل پدهایی نیز هستند که معمولا برای finger-drumming یا پخش Sample ها برای رکورد یا اجرای زنده استفاده می‌شوند.

میدی کنترلرها چه کاری انجام می دهند؟

در دنیای instruments های مجازی، ما با سیگنال های صوتی سروکار نداریم. MIDI زبانی است که DAW و instrument مجازی شما آن را درک می کند. به عبارت دیگر، یک میدی کنترلر راهی برای برقراری ارتباط موسیقیایی در دنیای دیجیتال برای شما فراهم می کند. میدی کنترلر به شما این امکان را می دهد تا همانطور که از هر کیبورد دیگری استفاده می کنید، بدون نگرانی در مورد اینکه چگونه اجرای شما به چیزی تبدیل می شود که یک کامپیوتر آن را درک کند، از آن استفاده کنید.

صوت پلاس مرجع مشاوره و فروش تجهیزات استودیویی

در پایان این نکته را در نظر داشته باشید که برای ضبط صدای با کیفیت و داشتن بهترین تجربه صوتی، الزاما نیاز به خرید بهترین و گران ترین تجهیزات ندارید و می توانید با استفاده از تجهیزاتی با قیمت مناسب تر در یک فضای مناسب از لحاظ آکوستیکی نیز به تجربه ای مشابه دست پیدا کنید، شما می توانید با توجه به شرایط و نحوه کاربری و بودجه خود از مشاوره تخصصی ما در این زمینه بهره مند شوید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49700 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تسمینو تاریخ خبر: 1402/06/02 تعداد مشاهده: 283
کلید واژه ها:
سافت گذر