کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9318 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/01 | اعضاء: 317829 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ارسال پیامک با شماره دلخواه از اینترنت

ارسال پیامک با شماره دلخواه از اینترنت

یکی از ابتدایی‌ترین امکانات و متداول‌ترین کارهایی که افراد با موبایل انجام می‌دهند، ارسال پیامک است. به جای استفاده از سیم‌ کارت می‌توانید این کار را از طریق اینترنت و با استفاده از شماره‌های دلخواه انجام دهید. در‌حال‌حاضر بسیاری از پیام‌های تبلیغاتی، مناسبتی، پیشنهادهای ویژه و یادآوری نوبت از طریق اینترنت و بدون استفاده از سیم‌ کارت ارسال می‌شوند. این روش برای ارسال سریع و انبوه پیامک بسیاری کاربردی است. ارسال پیامک با شماره دلخواه از اینترنت روشی مقرون‌به‌صرفه و پرطرفدار برای تبلیغات محسوب می‌شود. در این مقاله به بررسی روش‌های مختلف ارسال پیامک با شماره اختصاصی از طریق اینترنت می‌پردازیم. بعد از مطالعه این مقاله با بهترین ابزار ارسال پیامک از طریق اینترنت با شماره دلخواه بدون محدودیت تعداد آشنا خواهید شد.

تهیه پنل پیامکی؛ بهترین راه ارسال پیامک با شماره دلخواهتان از اینترنت

برای ارسال پیامک‌های تبلیغاتی از طریق اینترنت و با شماره دلخواه قبل از هر‌چیز به یک پنل پیامکی نیاز دارید. پنل اس ام اس یک نرم افزار آنلاین است که به صاحبان کسب‌وکارها امکان ارسال اس ام اس رایگان با شماره دلخواه را می‌دهد. فقط کافی است که پنل و سرشماره‌ مورد‌نظرتان را انتخاب کنید. معروف‌ترین این سرشماره‌ها شامل اپراتور ۱۰۰۰، ۲۰۰۰ و ۳۰۰۰ می‌شوند. برای ارسال پیامک با شماره دلخواه از طریق اینترنت می‌توانید از خط اشتراکی یا اختصاصی استفاده کنید. در ادامه به بررسی نکات استفاده از این خط‌ها می‌پردازیم.

استفاده از خط اشتراکی یکی از راه‌های ارسال پیامک با شماره دلخواه از طریق اینترنت

با تهیه پنل اس ام اس رایگان و استفاده از خط اشتراکی این امکان را خواهید داشت که بدون هزینه و به‌صورت رایگان برای مخاطبانتان پیام ارسال کنید؛ اما یک مشکل این خطوط همان اشتراکی بودن آن‌هاست. یعنی یک شماره به کسب‌وکارهای مختلفی اختصاص داده می‌شود. به‌این‌ترتیب تبلیغات و پیام شما در کنار پیام‌ سایر کسب‌وکارها و حتی رقبایتان قرار می‌گیرد. پیشنهاد ما برای برقراری ارتباط نزدیک‌تر و عمیق‌تر با مخاطبان استفاده از خط اختصاصی پنل پیامکی فراز است.

خط اختصاصی؛ بهترین خدمات پنل پیامکی برای ارسال پیامک از طریق شماره دلخواه

یکی دیگر از شماره‌های مجازی برای ارسال پیامک از طریق اینترنت و با شماره دلخواه استفاده از خطوط اختصاصی است. این شماره و خط فقط به شما اختصاص دارد. به‌این‌ترتیب برخلاف خط اشتراکی می‌توانید با شماره خودتان و فقط با انتخاب سرشماره دلخواه برای مخاطبان از طریق اینترنت پیامک ارسال کنید. یک قابلیت ویژه دیگر خطوط اخصاصی امکان دریافت پیامک‌های مشتریان است. به‌این‌ترتیب با استفاده از خط اختصاصی و شماره منحصربه‌فرد اعتماد مخاطبان به شما بیشتر می‌شود. با قابلیت دریافت پیامک از مشتریان، ارتباط موثرتری با مخاطبان برقرار خواهید کرد.

نکات مهم برای انتخاب شماره دلخواه به‌منظور ارسال پیامک از اینترنت

سرشماره‌های مختلفی به‌منظور ارسال پیامک با شماره مجازی از طریق اینترنت وجود دارد. معروف‌‌ترین این شماره‌ها سرشماره‌های ۱۰۰۰، ۲۰۰۰، ۳۰۰۰ و ۹۰۰۰ هستند. در‌صورتی‌که در این اپراتورها شماره مورد‌نظرتان آزاد نباشد باید شماره دیگری را انتخاب کنید. به‌عنوان مثال یکی از را‌ه‌های استعلام شماره سیم کارت های به نام من با کد ملی از طریق پیامک و سرشماره ۳۰۰۰ است. افراد برای استعلام شماره سیم کارت‌های در مالکیتشان به سرشماره ۳۰۰۰۵۰۴۹۰۱ یا ۳۰۰۰۱۵۰ پیام می‌دهند. با استفاده از این سرشماره‌ها امکان ارسال پیامک به بلک لیست را نیز خواهید داشت.

به‌عنوان مثال در سرشماره‌های ۱۰۰۰ و ۳۰۰۰ تقریبا خطوط آزاد ۵ رقمی وجود ندارد و باید سراغ شماره‌های ۶ رقمی بروید. در‌خصوص ارسال پیامک از طریق اینترنت با سرشماره ۲۰۰۰ نیز ابتدا باید نسبت به دریافت استعلام از اپراتور اقدام کنید. همچنین با انتخاب این سرشماره باید بدانید که سرشماره ۲۰۰۰ نیاز به تمدید سالانه دارد و نسبت‌به سایر سرشماره‌ها گران‌تر است. با مراجعه به بخش تعرفه‌های سایت فراز اس ام اس می‌توانید اطلاعات کاملی درباره انتخاب سرشماره مناسب و استفاده از خطوط اختصاصی برای ارسال پیامک از طریق شماره دلخواهتان کسب کنید.

فراز اس ام اس؛ بهترین پنل پیامکی برای ارسال پیامک با شماره دلخواه

برای ارسال پیامک با شماره دلخواه از طریق اینترنت حتما به یک پنل پیامکی نیاز خواهید داشت. با استفاده از این خدمات پنل پیامکی می‌توانید با صرف زمان کوتاه و هزینه‌های بسیار پایین تبلیغات گسترده و موثری داشته باشید. با تهیه پنل پیامکی و استفاده از خطوط اختصاصی می‌توانید از امکاناتی همچون ارسال پیامک منطقه‌ای، ارسال پیامک زمان‌دار، ارسال پیامک بر‌اساس شغل، جنسیت و سن استفاده کنید. همچنین به بانک شماره مشاغل و قابلیت امکان ارسال پیامک زمان‌دار دسترسی خواهید داشت.

با تهیه پنل پیامکی فراز می‌توانید از بین سرشماره‌های مختلف شماره دلخواهتان را برای ارسال پیامک از طریق اینترنت انتخاب کنید. با تهیه خط اختصاصی از این سامانه امکان دسترسی به لیست سیاه مخاطبان نیز برایتان فراهم می‌شود. به‌این‌ترتیب می‌توانید پیام‌های تبلیغاتیتان را در زمانی کوتاه و با استفاده از اپلیکیشن اختصاصی این سامانه برای مخاطبان ارسال کنید. برای تهیه پنل پیامکی با قیمت مناسب و برخورداری از پشتیبانی کامل می‌توانید به سایت فراز به آدرس farazsms.com وارد شوید یا با شماره ۰۲۱۷۴۸۵۳ تماس بگیرید. همکاران ما در بخش پشتیبانی آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49708 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تسمینو تاریخ خبر: 1402/06/29 تعداد مشاهده: 502
کلید واژه ها:
سافت گذر