کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9318 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/01 | اعضاء: 317827 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بهترین آل این وان (کامپیوتر All In One)

آل این وان یا کامپیوتر همه کاره که بسیاری با نام کامپیوتر یکپارچه هم آن را می شناسیم، نسل جدید کامپیوتر های دسکتابی هستند که با جایگذاری اجزای کیس های قدیمی در پشت مانیتور و حذف کیس، توانسته اند به سیستمی که از نظر زیبایی و قدرت تمام خواسته های کاربران را فراهم کنند، تبدیل شوند.

برای خرید کامپیوتر All In One، همواره یکسری نکات را باید مد نظر قرار داد که با توجه به انتظاراتی که ما از سیستم خود داریم، بهترین نوع آن را انتخاب کنیم.

در سال های اخیر طراحان شرکت های تولید کننده کامپیوتر ال این وان، حرکت هایی بدیع و خلاقانه در طراحی این سیستم زده اند و با ایجاد قابلیت های بیشتر، سعی در رفع نیازهای کاربران داشته اند.

● بهبود کیفیت تصویر

● سهولت استفاده

● بهره مندی حداکثری از انواع پورت ها برای تسهیل اتصالات جانبی

● طراحی ارگونومیک برای افزایش سلامت فیزیکی کاربران

● قدرت و سرعت بالا

و...

همگی از جمله نکاتی هستند که همواره باید در خرید کامپیوتر همه کاره یا آل این وان در نظر داشت.

در ادامه ما به معرفی یکی از بهترین آل این وان های موجود در بازار خواهیم پرداخت.

آل این وان تین کلاینت Dell Wyse5470

کامپیوتر آل این وان  5470یکی از محصولات برند نام آشنا و پرطرفدار دل است که تمامی اجزای آن بصورت مبتکرانه در یک سیستم جمع شده تا یک محصول با کیفیتی و مقرون‌به‌صرفه را به بازار عرضه کند. لازم به ذکر است که کمپانی دل یکی از ابر شرکت‌های تولیدکننده سیستم‌های کامپیوتری در جهان است که طرفداران بسیار زیادی دارد.

آل این وان Dell Wyse 5470 با طراحی مدرن خود، محبوبیت زیادی را نیز در بین کاربران دارد و در بسیاری از ادارات و حتی منازل هم مورد استقبال قرار گرفته است. این محبوبیت به‌دلیل جمع و جور بودن این کامپیوتر بدون کیس است چرا که با تهیه یک All in One یا همان کامپیوتر همه‌کاره، کاربر دیگر نیاز به خرید مجزای مانیتور، کیس و متعلقات آن نخواهد داشت.

ال این وان Dell 5470 فاقد فن(فن لس) است و مجهز به پردازنده Intel Celeron J4105 که از نوع چهار هسته‌ای با فرکانس 2.5 گیگاهرتز می‌باشد که از دو اسلات حافظه رم DDR4تا 16 گیگابایت حافظه پشیبانی می‌کند.

آل این وان دل وایز 5470 برای کاربرانی که مساله حجم و فضای ذخیره سازی اطلاعات و اجرای نرم افزارها و سیستم عامل خیلی اهمیت دارد دو پیشنهاد فوق العاده دارد:

1. سرعت بالای ذخیره سازی به کمک حافظه‌های پرسرعت SSD SATA M.2 با قابلیت ذخیره سازی اطلاعات از 16 گیگ تا 2 ترابایت

2. حافظه ذخیره سازی از نوع eMMC برای نصب فریم ور THIN OS تا 16 گیگابایت برای پشتیبانی از آخرین نسخه Citrix،Horizon View و RDP

آل این وان Dell Wyse 5470 در کاربری بسیار منعطف است و در قالب زیروکلاینت و تین کلاینت به بازار ارائه شده است. در حالت زیرو‌کلاینت یک فریمور بر پایه لینوکس مخصـوص شرکت Dell با نام Thin OS (تا نسخه Thin OS 9.1)  روی آن نصب می‌شود که با انواع پروتکل‌های مجـازی‌سازی دسک‌تاپ و اپلیکیشن (RFX/RDP/RDS, PCOIP, HDX/ICA, Blast) کار می‌کند. همچنین با ارتقاء حافظه رم و هارد این All In One می توان از آن به عنوان یک سیستم کاملا مستقل و ایده آل برای انواع کاربری‌های اداری، فروشگاهی و شرکتی بهره برد.
سرعت بالای ارتباطی این کامپیوتر یکپارچه به واسطه یک پورت شبکه 1000 (گیگ) و یک کارت شبکه وایرلس دوبانده بسیار پرسرعت سری AC مخصوص آل این وان Dell Wyse 5470 تعبیه شده است. در کنار این موارد آل این وان Dell Wyse 5470 مجهز به یک دستگاه وبکم است که مزیت بسیار مهمی برای یک پکیج اداری می‌باشد، چرا که یک وسیله ارتباطی مناسب برای مشتریان به ارمغان می‌آورد که نیاز کاربران را برای ارتباط تصویری نیز برآورده خواهد کرد.

شایان ذکر است این کامپیوتر بدون کیس، از Windows 11 وWindows 10 Iot نیز پشتیبانی می‌کند.

 آل این وان Dell Wyse 5470 با چیپ گرافیک Onboard Intel UHD 600 graphics مخصوص مجهز شده است که کیفیت تصویر مطلوب FullHD را ارائه می‌دهد که این قابلیت تجربه فوق‌العاده‌ای از دیدن ویدیو و فیلم را برای کاربر فراهم می‌کند. از طرفی دارای یک پورت خروجی تصویر Display با کیفیت4k است که می‌توان مانیتور ثانویه به آن متصل کرد.

آل این وان Dell Wyse 5470 دارای صفحه نمایش 23.8 اینچی بوده و به لحاظ زیبایی ظاهری بسیار زیبا و چشم نواز و در عین حال مستحکم طراحی شده است.

ناگفته نماند که مصرف خیلی کم برق این دستگاه (90وات) با این مشخصات سخت‌افزاری حاکی از کار دقیق و حرفه ای کمپانی Dell می‌باشد که منشاء آن دغدغه‌های محیط زیستی این کمپانی است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49714 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تریبون تاریخ خبر: 1402/07/09 تعداد مشاهده: 306
کلید واژه ها:
سافت گذر