کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9366 | مشاهده و دانلود: 756629131 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/03 | اعضاء: 318382 | نظرات: 37978
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آموزش استفاده از گیفت کارت گوگل پلی و اپل

گیفت کارت گوگل پلی و اپل، دو کارت هدیه محبوب هستند که برای خرید محصولات و خدمات مختلف در فروشگاه های گوگل پلی و اپل استفاده می شوند. این کارت ها، روشی مناسب برای هدیه دادن به دوستان و خانواده یا پرداخت هزینه محصولات و خدمات مورد علاقه شما هستند. 

در این مقاله، به آموزش نحوه استفاده از گیفت کارت گوگل پلی و اپل می پردازیم. در ابتدا، به معرفی گیفت کارت گوگل پلی و اپل و کاربردهای آنها می پردازیم. سپس، نحوه خرید، فعال سازی و استفاده از این کارت ها را آموزش می دهیم. در نهایت، به محدودیت های استفاده از گیفت کارت گوگل پلی و اپل اشاره می کنیم، پس برای آشنایی بیشتر با این دو گیفت کارت، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

معرفی گیفت کارت گوگل پلی و اپل

گیفت کارت گوگل پلی و اپل دو نوع کارت اعتباری هستند که می‌توان از آنها برای خرید محصولات و خدمات از فروشگاه‌های گوگل پلی و اپ استور استفاده کرد. این کارت‌ها به صورت کدهای 16 رقمی هستند که می‌توان آنها را از طریق وب سایت‌ها یا فروشگاه‌های فیزیکی معتبر خریداری کرد.

 

گیفت کارت گوگل پلی

گیفت کارت گوگل پلی یک کارت اعتباری است که می‌توان از آن برای خرید محصولات و خدمات از فروشگاه گوگل پلی استفاده کرد. این کارت‌ها در مقادیر مختلفی از 10 تا 500 دلار موجود هستند و می‌توان از آنها برای خرید بازی‌ها، اپلیکیشن‌ها، فیلم‌ها، موسیقی، کتاب‌ها و سایر محتوای دیجیتالی استفاده کرد.

گیفت کارت اپل

گیفت کارت اپل یک کارت اعتباری است که می‌توان از آن برای خرید محصولات و خدمات از فروشگاه اپ استور استفاده کرد. این کارت‌ها در مقادیر مختلفی از 5 تا 100 دلار موجود هستند و می‌توان از آنها برای خرید بازی‌ها، اپلیکیشن‌ها، موسیقی، فیلم‌ها، کتاب‌ها و سایر محتوای دیجیتالی استفاده کرد.

نحوه خرید گیفت کارت گوگل پلی و اپل

برای خرید گیفت کارت گوگل پلی و اپل، می‌توانید از روش‌های زیر استفاده کنید:

خرید از فروشگاه‌های اینترنتی 

یکی از ساده‌ترین و سریع‌ترین روش‌ها برای خرید گیفت کارت اپل و گوگل پلی، خرید از فروشگاه‌های اینترنتی است. فروشگاه‌های اینترنتی زیادی وجود دارند که گیفت کارت گوگل پلی و اپل را با قیمت‌های مختلف عرضه می‌کنند. برای خرید از این فروشگاه‌ها، کافی است به وب‌سایت فروشگاه مورد نظر مراجعه کنید و گیفت کارت مورد نظر خود را با ارز مورد نظر خریداری کنید.

خرید از فروشگاه‌های فیزیکی 

برخی از فروشگاه‌های خارج از کشور گیفت کارت گوگل پلی و اپل را به صورت فیزیکی عرضه می‌کنند. برای خرید از این فروشگاه‌ها، باید به فروشگاه مورد نظر مراجعه کنید و گیفت کارت مورد نظر خود را با ارز مورد نظرتان خریداری کنید.

خرید از طریق کارت‌های اعتباری بین‌المللی 

اگر کارت اعتباری بین‌المللی دارید، می‌توانید مستقیما از فروشگاه پلی استور و یا اپ استور گیفت کارت گوگل پلی و اپل را خریداری کنید. برای این کار، باید به وب‌سایت فروشگاه گوگل و یا اپل مراجعه کنید و گیفت کارت مورد نظر خود را خریداری کنید. 

نکات مهم در خرید گیفت کارت گوگل پلی و اپل

  • توجه داشته باشید که گیفت کارت گوگل پلی و اپل با ارزهای مختلف و ریجن های متفاوت در بازار موجود است. هنگام خرید، ارز گیفت کارت را با ارز منطقه خود مطابقت دهید که البته در ایران می بایست طبق آی پی ثابتی هر کشوری که از آن برای وصل شدن به پلی استور استفاده میکنید دقت کنید و برای گیفت کارت اپل به کشوری که اپل آیدی خود را قبت کردید دقت کنید.
  • بعضی گیفت کارت‌ها تاریخ انقضا دارند. تاریخ انقضا گیفت کارت‌ها معمولا یک سال است و میبایست سریعا پس از خرید ردیم شوند.
  • گیفت کارت‌ها قابل انتقال نیستند. گیفت کارتی که برای حساب کاربری شما صادر شده است، فقط برای همان حساب قابل استفاده است.

نحوه فعال سازی گیفت کارت گوگل پلی و اپل

برای فعال سازی گیفت کارت گوگل پلی، شما باید مراحل زیر را دنبال کنید:

  • برنامه Google Play را در دستگاه Android خود باز کنید.
  • در گوشه سمت راست بالای صفحه، روی نماد نمایه خود ضربه بزنید.
  • روی "پرداخت‌ها و اشتراک‌ها" ضربه بزنید.
  • روی "کد هدیه" ضربه بزنید.
  • کد هدیه خود را در کادر وارد کنید و سپس روی "ارسال" ضربه بزنید. 

پس از فعال شدن، اعتبار گیفت کارت به حساب Google Play شما اضافه می‌شود. می‌توانید از این اعتبار برای خرید برنامه‌ها، بازی‌ها، فیلم‌ها، کتاب‌ها و موارد دیگر از Google Play استفاده کنید.

 

برای فعال سازی گیفت کارت اپل، مراحل زیر را دنبال کنید:

  • برنامه App Store را در دستگاه iOS خود باز کنید.
  • در پایین صفحه، روی "کد هدیه" ضربه بزنید.
  •  کد هدیه خود را در کادر وارد کنید و سپس روی "ادامه" ضربه بزنید.
  • روی "اعمال" ضربه بزنید. 

پس از فعال شدن، اعتبار گیفت کارت به حساب Apple ID شما اضافه می‌شود. می‌توانید از این اعتبار برای خرید برنامه‌ها، بازی‌ها، فیلم‌ها، کتاب‌ها و موارد دیگر از App Store استفاده کنید.

تفاوت بین گیفت کارت گوگل پلی و اپل

تفاوت اصلی بین گیفت کارت گوگل پلی و گیفت کارت اپل این است که گیفت کارت گوگل پلی فقط در دستگاه‌های Android قابل استفاده است، در حالی که گیفت کارت اپل فقط در دستگاه‌های iOS قابل استفاده است.

تفاوت دیگر این است که گیفت کارت گوگل پلی می‌تواند برای خرید برنامه‌ها، بازی‌ها، فیلم‌ها، کتاب‌ها و موارد دیگر از Google Play استفاده شود، در حالی که گیفت کارت اپل می‌تواند برای خرید برنامه‌ها، بازی‌ها، فیلم‌ها، کتاب‌ها و موارد دیگر از App Store استفاده شود.

در جدول زیر خلاصه‌ای از تفاوت‌های بین گیفت کارت گوگل پلی و گیفت کارت اپل را برای شما آورده‌ایم:

 

ویژگی

 

گیفت کارت گوگل پلی

گیفت کارت اپل

دستگاه قابل استفاده

Android

IOS

موارد قابل خرید

برنامه‌ها، بازی‌ها، فیلم‌ها، کتاب‌ها و موارد دیگر از Google Play

برنامه‌ها، بازی‌ها، فیلم‌ها، کتاب‌ها و موارد دیگر از App Store

ارز 

بسته به کشور اکانت و آیپی اتصال

بسته به کشور اپل آیدی

حداقل مبلغ

5 دلار آمریکا

2 دلار آمریکا

 

محدودیت‌های گیفت کارت گوگل پلی

محدودیت‌های این دو گیفت کارت، شامل موارد زیر می‌شود: 

  • محدودیت منطقه‌ای: گیفت کارت گوگل پلی و اپل بر اساس منطقه جغرافیایی صادر می‌شوند. به عنوان مثال، گیفت کارت گوگل پلی صادر شده در ایران برای خرید محصولات و خدمات از فروشگاه گوگل پلی در ایران قابل استفاده است. اگر گیفت کارت گوگل پلی با منطقه جغرافیایی دیگری خریداری کنید، نمی‌توانید از آن برای خرید محصولات و خدمات از فروشگاه گوگل پلی در ایران استفاده کنید. برای گیفت کارت اپل نیز به همین صورت است.
  • محدودیت تاریخ انقضا: برخی از گیفت کارت گوگل پلی و اپل دارای تاریخ انقضا هستند. اگر تاریخ انقضا گیفت کارت اپل و یا گوگل پلی شما منقضی شود، دیگر نمی‌توانید از آن‌ها برای خرید محصولات و خدمات مورد نظر استفاده کنید. 

برای دور زدن محدودیت‌های گیفت کارت گوگل پلی و اپل، می‌توانید از روش‌های زیر استفاده کنید:

  • استفاده از ویزا کارت مجازی: ویزا کارت مجازی یک کارت اعتباری مجازی است که می‌توانید آن را به صورت آنلاین خریداری کنید. با استفاده از ویزا کارت مجازی، می‌توانید از برای خرید محصولات و خدمات از فروشگاه‌های گوگل پلی و اپ استور استفاده کنید که البته پشنهاد نمیوشد و گیفت کارت امنیت بیشتری دارد.
  • استفاده از VPS: VPS با استفاده از VPS، می‌توانید آدرس IP دستگاه خود را به یک کشور دیگر تغییر دهید و از گیفت کارت گوگل پلی و اپل با منطقه جغرافیایی آن کشور استفاده کنید.

سخن نهایی

گیفت کارت گوگل پلی و گیفت کارت اپل، روشی آسان و ایمن برای خرید محصولات و خدمات دیجیتال است. با استفاده از این گیفت کارت ها، می توانید به راحتی از دنیای سرگرمی و نوآوری های دیجیتال لذت ببرید. ممنون که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید، امیدواریم که مقاله فوق برای شما دوستان عزیز مفید واقع شده باشد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49715 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: خبرگزاری اقتصادی تاریخ خبر: 1402/07/09 تعداد مشاهده: 395
کلید واژه ها:
سافت گذر