کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9318 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/01 | اعضاء: 317827 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

برای خرید لپتاپ و کامپیوتر استوک باید به چه نکاتی توجه کرد؟

امروزه با توجه به افزایش قیمت محصولات مختلف خرید لوازم دیجیتالی کارکرده مانند کامپیوترهای استوک در بین افراد به شدت رایج شده است.

تفاوتی ندارد شما لپ‌تاپ و کامپیوتر را به‌صورت آکبند خریداری کنید یا استوک، در هر صورت باید با ویژگی‌های مهم هر کدام آشنا شوید.

توجه به ویژگی‌های این محصولات به شما کمک می‌کند تا خرید هدفمندتری داشته باشید. یعنی با توجه به نیاز خود برای انجام کارهای روزمره یا حرفه‌ای، می‌توانید کامپیوتر یا لپ‌تاپ مناسب‌تری خریداری کنید.

اما این ویژگی‌ها و نکات مهم برای خرید محصولات دیجیتال شامل چه مواردی است؟ برای آگاهی از این خصوصیات تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

خرید کامپیوتر استوک

برای خرید یک سیستم شخصی نکات زیادی وجود دارد که باید به آنها توجه کرد؛ در شرایطی که بخواهید کامپیوتر استوک تهیه کنید توجه به چند نکته دیگر نیز اهمیت پیدا می‌کند.

کامپیوتر استوک در زبان فارسی به سیستم شخصی دست‌دوم یا کارکرده گفته می‌شود که نسبت به مدل آکبند یا اورجینال از قیمت پایین‌تری برخوردار است.

امروزه افراد زیادی به‌دلیل خرید کامپیوتری با مدل بالاتر، مشکلات مالی، عدم نیاز به سیستم و هر دلیل دیگری اقدام به فروش کامپیوتر کارکرده خود می‌کنند.

این یعنی اکثر سیستم‌های استوک موجود در بازار از قابلیت‌های مناسبی برخوردارند و می‌توان برای مدتی طولانی و انجام کارهای سنگین روی آنها حساب کرد.

پس شما نباید با این گمان که کامپیوتر دست‌دوم حتما دارای عیب و مشکل است از خرید آن منصرف شوید؛ بلکه می‌توانید با تحقیق کامل و توجه به برخی نکات مهم و با صرف هزینه کمتر، سیستم مورد نیاز خود را تهیه کنید.

نکات مهم برای خرید کامپیوترهای استوک

برای خرید کامپیوتر استوک باید دقت زیادی داشته باشید. در اولین قدم توجه به ظاهر و بررسی کامل مانیتور و کیس اهمیت دارد.

وجود هرگونه آسیب، ضرب‌دیدگی و خراش در ظاهر سیستم می‌تواند نشان‌دهنده خرابی آن باشد. حتی اگر سیستمی با وجود آسیب روشن شود ممکن است عملکرد خوبی از خود نشان ندهد.

پس از روشن کردن سیستم بهتر است به‌صدای هارددیسک آن توجه کنید، اگر صدای خوردشونده تولید کرد احتمالا مشکلی دارد و باید تعویض شود.

چک‌کردن فن کامپیوتر نیز اهمیت دارد. چرا که در صورت خرابی این بخش سیستم داغ کرده و احتمال وجود مشکل در آن زیاد است. برای شنیدن صدای فن می‌توانید برای مدتی یک فیلم با حجم بالا را پخش کنید.

در صورت وجود خرابی در قطعه‌ای که نقش اساسی در کامپیوتر دست‌دوم شما ایفا نمی‌کند، می‌توانید به دلخواه قطعات استوک کامپیوتر را تهیه و آنها را تعویض کنید.

بررسی صفحه‌کلید و مشاهده کار کردن صحیح همه کلیدها نیز در شروع کار با سیستم مهم است. حال پس از بارگذاری کامل می‌توانید مدت‌زمانی با آن کار کنید تا از اجرای بدون هنگ برنامه‌ها نیز مطمئن شوید.

برای اینکه از بابت خرید خود مطمئن باشید راه‌اندازی سیستم را در چند روز اولیه تست حداقل 2 الی 3 بار امتحان کنید. ضمنا توجه به سخت‌افزار سیستم با توجه به هزینه‌ای که باید پرداخت کنید نیز مهم است.

توجه به مشخصات سخت‌افزاری کامپیوترهای استوک

توجه به سخت‌افزار کامپیوتر استوک بسیار مهم است. اگر تفاوت قیمت چندانی بین مشخصات سیستم استوک با مدل مشابه اما آکبند آن وجود نداشته باشد؛ قطعا انتخاب کامپیوتر آکبند مناسب‌تر است.

پردازنده مهم‌ترین قطعه یک کامپیوتر محسوب می‌شود. اینکه سی‌پی‌یو کامپیوتر بتواند از ویندوز 10 به بالا پشتیبانی کند برای نصب دیگر نرم‌افزارها نیز بسیار مهم است.

در انتخاب فروشگاه کامپیوتر و لپتاپ باید دقت کافی داشته باشید. بهتر است این فروشگاه تنها کامپیوترهای استوکی را به‌فروش برساند که از توانایی بالایی در پردازش نرم‌افزارهای مختلف بهره‌مند باشد.

لازم به‌ذکر است برخی افراد کیس اسمبل‌شده را برای خرید پیشنهاد می‌دهند و برخی دیگر سرهم‌کردن کیس توسط کاربر را کاربردی‌تر می‌دانند اما تفاوت این 2 در چیست؟

خرید کامپیوتر اسمبل‌شده بهتر است یا سرهم کردن کیس توسط کاربر؟

اسمبل کامپیوتر به سرهم‌کردن قطعات سخت‌افزاری آن گفته می‌شود. این کار توسط شرکت‌های سازنده انجام شده و به این نوع سیستم نیز کامپیوتر آماده می‌گویند.

بعضی کاربران نیز ترجیح می‌دهند با خرید قطعات نو یا قطعات استوک کامپیوتر، سرهم کردن کیس را خودشان انجام دهند. اما سوال اینجاست که کدام سیستم مزیت بیشتری دارد؟

شرکت‌های سازنده این سیستم‌ها، پس از بررسی کامل قطعات و تست آنها اسمبل را انجام می‌دهند و شما بعد از خرید کامپیوترهای آماده بدون نیاز به هیچ کار اضافه‌ای می‌توانید از سیستم خود استفاده کنید.

در مقابل اسمبل کیس توسط کاربر می‌تواند کار بسیار زمان‌بری باشد. به‌خصوص اینکه تست قطعات و هم‌خوانی بین‌ آنها باید با بالاترین دقت انجام شود.

خرید لپتاپ استوک

لپ‌تاپ‌ها به‌دلیل قابلیت جابه‌جایی و حمل آسان از محبوبیت زیادی در بین افراد برخوردارند. شما می‌توانید با خرید این سیستم در هر کجا که هستید به انجام کار یا حتی بازی بپردازید.

لپ‌تاپ نیز در سال‌ها و ماه‌های اخیر مانند کامپیوتر با افزایش قیمت چشم‌گیری همراه بود و این موضوع باعث گرم‌شدن بازار فروش لپ‌تاپ‌های استوک یا کارکرده شد.

اما برای خرید لپ‌تاپ باید به چه نکاتی توجه کرد؟ مشخصات سخت‌افزاری یک لپ‌تاپ چه تاثیری بر قیمت نهایی آن خواهد داشت؟

نکات مهم برای خرید لپتاپ استوک

در خرید لپ‌تاپ استوک نیز باید در اولین بررسی خود به ظاهر و عدم وجود خط‌ و خش روی آن توجه کنید. زیرا این آثار نشان‌دهنده ایجاد ضربه و آسیب روی لپ‌تاپ هستند.

پس از بررسی‌های اولیه باید سیستم را روشن کرده و مدت‌زمانی منتظر بمانید تا بالا بیاید، حال وقت بررسی کیبورد است. عملکرد دقیق و کامل دکمه‌ها نشان‌دهنده سالم بودن صفحه‌کلید خواهد بود.

هرچند عمر باتری لپ‌تاپ فرسایشی است و به‌مرور زمان کوتاه می‌شود؛ اما اگر نیاز دارید در مکان‌های مختلف از لپ‌تاپ خود استفاده کنید حتما به میزان نگهداری شارژ آن نیز توجه داشته باشید.

در صورتی که باتری خیلی سریع خالی شد حتما باید آن را تعویض کنید. پس این موضوع می‌تواند در قیمت نهایی فاکتور تاثیرگذار باشد.

با اجرای برنامه‌های مختلف روی سیستم می‌توانید قدرت آن را در پردازش ببینید. البته لازم به‌ذکر است توانایی یک لپ‌تاپ کاملا به قطعات سخت‌افزاری آن بستگی دارد.

یعنی شما نمی‌توانید با خرید یک سیستم ضعیف که از سخت‌افزار معمولی و قیمت پایینی برخوردار است انتظار اجرای هم‌زمان چندین برنامه سنگین داشته باشید.

مشخصات سخت‌افزاری لپ‌تاپ

اگر قصد خرید لپتاپ استوک را دارید باید به مشخصات سخت‌افزای آن نیز دقت کنید. لپ‌تاپ‌هایی که امروزه در بازار وجود دارد هر کدام برای کار خاصی مناسب هستند.

اینکه شما برای کارهای معمولی مانند انجام تحقیقات دانشجویی به لپ‌تاپ نیاز داشته باشید قطعا نسبت به فردی که قرار است از طریق این سیستم به انجام فعالیت‌های سنگین مانند برنامه‌نویسی بپردازد؛ انتخاب‌های متفاوتی پیش رو خواهید داشت.

  • قدرت پردازنده: باید با توجه به نیاز خود لپ‌تاپی انتخاب کنید که پردازنده‌ای مناسب روی آن تعبیه‌شده باشد. قطعا نیاز یک گیمر به پردازنده قدرتمند بیشتر از فردی است که لپ‌تاپ ‌را برای کارهای روزمره می‌خواهد.
  • کارت گرافیک: اگر سیستم را برای کارهای گرافیکی یا انجام بازی‌های سنگین می‌خواهید حتما باید از کارت گرافیک قدرتمندی برخوردار باشد.
  • حافظه داخلی (RAM): هرچه میزان حافظه یک لپ‌تاپ بیشتر باشد سرعت بالاتری در اجرای برنامه‌ها خواهد داشت. برای انجام کارهای سنگین باید لپتاپ استوکی با RAM بالا خریداری کنید.

قیمت لپ‌تاپ و کامپیوتر استوک

هدف از خرید یک سیستم دست‌دوم، پرداخت هزینه کمتر است. اگر قرار باشد سیستمی انتخاب کنید که مدل مشابه آن به‌صورت آکبند در بازار با قیمت مناسبی فروخته می‌شود قطعا انتخاب کامپیوتر یا لپ‌تاپ استوک کار بیهوده‌ای است.

قیمت در انتخاب یک سیستم استوک در کنار سایر خصوصیات و ویژگی‌ها باید از مهم‌ترین فاکتورهای شما حین خرید لپ‌تاپ‌ یا کامپیوتر باشد.

برای تهیه سیستمی مناسب از نظر سخت‌افزاری و قیمت، باید یک فروشگاه معتبر و شناخته‌شده انتخاب کنید. با این کار باقی مسیر برای شما آسان می‌شود.

لپ‌تاپ و کامپیوترهای استوک را از کجا تهیه کنیم؟

در خرید کامپیوتر و لپتاپ استوک علاوه‌بر توجه به تمام نکاتی که در بالا ذکر شد باید در انتخاب فروشگاهی معتبر که ضمانت کالاها را حداقل تا چند روز ابتدایی برای تست و بررسی سیستم خریداری‌شده تامین کند، مهم است.

فروشگاه شهر کامپیوتر با ارائه انواع سیستم‌های استوک و همچنین قطعات استوک کامپیوتر در بهترین کیفیت، به شما کمک می‌کند تا خرید مطمئن‌تری تجربه کنید.

شهر کامپیوتر برای اطمینان کامل مشتریان یک‌ماه ضمانت برای تجهیزات استوک در نظر گرفته است. با این شرایط شما می‌توانید بدون هیچ نگرانی محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

داشتن اینماد نشان‌دهنده اعتبار بالای کسب‌وکار اینترنتی است و شهر کامپیوتر با اخذ این نشان الکترونیکی توانسته اعتبار خود را بیش‌ از پیش ثابت کند.

شما در هر جای ایران که ساکن باشید می‌توانید سفارش خود را از طریق وب‌سایت این مجموعه ثبت کنید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن کامپیوتر یا لپ‌تاپ را تحویل بگیرید.

جمع‌بندی

خرید کامپیوترهای استوک برای افرادی که قصد دارند با صرف هزینه کمتر یک سیستم شخصی داشته باشند تا با استفاده از آن بتوانند به امور روزانه یا شغلی خود برسند راه‌ حل مناسبی است.

امروزه با توجه به افزایش قیمت کامپیوتر و لپ‌تاپ افراد زیادی مایل‌اند با پرداخت هزینه کمتر سیستمی مناسب و کاربرداری خریداری کنند. برای این منظور باید سیستم مورد نظر را به‌خوبی بررسی کرد.

توجه به ظاهر و همچنین سخت‌افزار سیستم باعث می‌شود شما در خرید خود دچار زیان نشوید. زیرا گاهی برخی افراد بدون آشنایی با این موارد اقدام به خرید سیستم استوک ضعیف با قیمتی بالا می‌کنند.

برای جلوگیری از این اتفاقات بهتر است از یک فروشگاه معتبر مانند شهر کامپیوتر کمک بگیرید. این مجموعه تمام تجهیزات استوک خود را با یک‌ماه گارانتی در اختیار مشتری قرار می‌دهد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49740 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تریبون تاریخ خبر: 1402/07/22 تعداد مشاهده: 239
کلید واژه ها:
سافت گذر