کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9318 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/01 | اعضاء: 317827 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

معرفی پنت هاوس هتل درویشی مشهد

واحدهای اقامتی هتل درویشی مشهد

مشهد از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری کشور است و همین باعث شده تا هتل‌های بسیاری در این کلان‌شهر ساخته شود. یکی از لوکس‌ترین و ‌بهترین هتل‌های 5 ستاره ایران، هتل درویشی مشهد است که امکانات و خدمات بسیار خوبی را به مهمانان خود ارائه می‌دهد.

یکی از لاکچری‌ترین امکانات این هتل، پنت هاوس هتل درویشی مشهد است که در این مطلب به توضیحات بیشتری در رابطه با این بخش از امکانات هتل خواهیم پرداخت.

هتل درویشی مشهد

هتل درجه یک درویشی در سال ۱۳۹۰ به عنوان یک هتل ۵ ستاره لوکس و لاکچری در خیابان امام رضا مشهد ساخته شد و در جهت خدمت به زائرین امام رضا علیه السلام، فعالیت خود را آغاز نمود. این هتل ۵ ستاره و فوق‌العاده زیبا، امکانات و خدمات خود را به بهترین نحو ممکن به مهمانان خود ارائه می‌دهد.

هتل درویشی مشهد دارای ۲۰ طبقه و ۲۲۳ واحداقامتی است که با ارائه امکانات خود، اقامتی به یادماندنی را برای مهمانان عزیز رقم می‌زند. این هتل ۵ ستاره توانسته نظرات بسیاری از مهمانان و مسافران را به خود جلب نماید.

هتل درویشی مشهد نخستین هتل آتریوم شرق کشور می‌باشد و در فاصله یک کیلومتری از حرم مطهر امام رضا قرار گرفته است. همچنین این هتل با ایستگاه مترو فاصله کمی داشته و مسافران می‌توانند به راحتی به نقاط مختلف شهر دسترسی داشته باشند.

معماری و طراحی هتل بسیار خاص و بی‌نظیر است که توجه بسیاری از افراد را به خود جلب می‌کند. نمای زیبا و جذاب هتل ۲۵ طبقه درویشی مشهد، هر چشمی را به خود خیره می‌کند.

واحدهای اقامتی هتل درویشی مشهد

هتل 5 ستاره درویشی دارای واحدهای اقامتی بسیار متنوعی است و مهمانان می‌توانند بسته به سلیقه و نظر خود در هر یک از واحدهای اقامتی هتل به ویژه پنت هاوس هتل درویشی مشهد، اقامت خوشی را سپری کنند.

  • اتاق یک تخته فصل اکونومی
  • اتاق یک تخته فصل استاندارد
  • اتاق کوئین
  • اتاق آینده
  • اتاق دو تخته توئین فصل استاندارد
  • اتاق دو تخته توئین فصل استاندارد پلاس
  • اتاق دو تخته توئین فصل اکونومی
  • اتاق دو تخته فصل استاندارد
  • اتاق دو تخته دبل فصل استاندارد پلاس
  • اتاق دو تخته دبل فصل اکونومی
  • اتاق دوبلکس پرزیدنتال
  • اتاق سه تخته فصل اکونومی
  • اتاق سه تخته اسپا
  • اتاق سه تخته فصل استاندارد
  • اتاق امپریال
  • اتاق چهار تخته فصل اکونومی
  • اتاق چهارتخته فصل استاندارد
  • اتاق چهارتخته فصل استاندارد پلاس
  • واحد دوبلکس ملل (مصر، ایران باستان و ایران اسلام)
  • واحد دوبلکس ملل (چین، هند و عرب)
  • پنت هاوس روم
  • پنت هاوس اسپا
  • سوئیت امپریال
  • سوئیت دونفره فصل
  • سوئیت دوخوابه ویژه فصل استاندارد

معرفی پنت هاوس هتل درویشی مشهد

امکانات هتل درویشی مشهد

امکانات هتل درویشی مشهد شامل مواردی همچون مجموعه آبی، سالن ورزشی و بدنسازی، فروشگاه، چندین رستوران، کافی‌شاپ، سالن‌های مختلف جهت برگزاری کنفرانس‌ها، همایش‌ها، جلسات، تشریفات، آمفی‌تئاتر، تالار عروسی و بسیاری موارد دیگر می‌باشد.

از امکانات ورزشی و تفریحی هتل می‌توان حمام ترکی، استخر، سونا خشک و بخار، جکوزی، سالن اسپا و ماساژ، سالن بیلیارد، زمین بازی، اتاق بازی و... را نام برد.

پارکینگ، دستگاه ATM، آرایشگاه مردانه و زنانه، تاکسی سرویس، کافی‌نت، اتاق سیگار، اتاق چمدان، لاندری، آژانس مسافرتی، صرافی، خدمات باربری، خدمات تور، سرویس رایگان به حرم مطهر، روم سرویس، خدمات ویژه معلولین و... از امکانات و خدمات دیگر هتل درویشی مشهد به شمار می‌آید.

پنت هاوس هتل درویشی مشهد

یکی از جذاب‌ترین بخش‌های هتل درویشی مشهد، تنوع بالای اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل می‌باشد که تاکنون پاسخگوی تمام سلیقه‌های مختلف بوده است. از واحدهای اقامتی پرطرفدار هتل، می‌توان به بی‌نظیرترین این واحدها یعنی پنت هاوس هتل اشاره نمود.

هر یک از سوئیت‌ها و پنت هاوس‌های هتل درویشی، دارای طراحی و چیدمان خاصی می‌باشند که بسیار لوکس و لاکچری است. اکثر مهمانان هتل درویشی، اقامت در پنت هاوس هتل را در اولویت انتخاب خود قرار می‌دهند.

برای اقامت در این واحدها لازم است قبل از اقدام به رزرو، با خدمات و امکانات خاص و لاکچری پنت هاوس آشنا شد تا در زمان اقامت، به بهترین نحو از این امکانات استفاده کرد.

امکانات پنت هاوس هتل درویشی مشهد

از خدمات محبوب پنت هاوس هتل، خدمات اسپا مخصوص به آن می‌باشد که از طرفداران بسیاری برخوردار است. استفاده از خدمات اسپا پنت هاوس هتل درویشی، انرژی و آرامش خاصی را به مهمانان هدیه می‌دهد.

از ویژگی‌های پنت هاوس‌های هتل درویشی مشهد، چشم‌انداز منحصر به فرد آنها می‌باشد که منظره زیبایی از حرم مطهر امام رضا علیه السلام را به نمایش می‌گذارند که از مزایای این واحدهای اقامتی به شمار می‌آید.

با رزرو و اقامت در پنت هاوس هتل درویشی مشهد، می‌توان ضمن اقامتی خاطره‌انگیز، از چشم‌انداز زیبای بارگاه مطهر امام رضا (ع) لذت برد. رزرو پنت هاوس هتل نسبت به سایر واحدهای اقامتی هتل، گران‌تر بوده اما امکانات و خدمات ویژه و فوق‌العاده‌ای را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد.

پنت هاوس هتل برای علاقمندان به خدمات اسپا و ریلکسیشن، گزینه بسیار مناسبی جهت اقامت می‌باشد. چراکه این پنت هاوس دارای سونا، جکوزی، وان بزرگ و تردمیل است.

سایر امکانات پنت هاوس هتل شامل تلویزیون، تلفن، کارت هوشمند، صندوق امانات، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اطفاء حریق، پاور سوئیچ، یخچال، کتری برقی، آب معدنی، مبلمان، درآور، آباژور، میز آرایش، سشوار، کاناپه، میز و صندلی، جالباسی، دمپایی، تخت نوزاد، حمام، سرویس بهداشتی و... می‌باشد.

امکانات پنت هاوس هتل درویشی مشهد

تنوع پنت هاوس هتل درویشی مشهد

پنت هاوس روم:

این واحد لذت تجربه اقامت در دل تاریخ را برای مهمانان خود به ارمغان می‌آورد. فضای تاریخی پنت هاوس روم با توجه به در نظر گرفتن آداب و رسوم و سلیقه‌های متفاوت، توانسته نظرات بسیاری از مهمانان را به خود جلب کند.

در این واحداقامتی می‌توان به راحتی شاهد فرهنگ و فضای خاص باستانی آن بود. طراحی و نقش و نگارهای این پنت هاوس، دکوراسیون و معماری بی نظیری را به نمایش گذاشته است. این اتاق دارای یک تخت دونفره مجلل و شیک است که چیدمان خاصی دارد.

پنت هاوس اسپا:

این پنت هاوس با معماری مدرن، اتاقی بزرگ و دلباز است که در طبقه آخر هتل قرار گرفته و چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای دارد. افرادی که به مشهد سفر می‌کنند و تجربه اقامت در این پنت هاوس را دارند؛ لذتی به یادماندنی را تجربه خواهند کرد و اقامتی همچون سزار را سپری می‌کنند.

رزرو پنت هاوس هتل درویشی مشهد

جهت رزرو پنت هاوس هتل می‌توان به دو صورت حضوری و غیرحضوری یا آنلاین اقدام نمود. رزرو حضوری هتل با حضور مهمانان در هتل انجام می‌پذیرد و رزرو آنلاین هتل توسط سامانه رزرواسیون هتل‌ها انجام می‌شود.

رزرو پنت هاوس هتل درویشی مشهد

قوانین و مقررات هتل درویشی مشهد

برای رزرو پنت هاوس هتل درویشی مشهد مانند سایر هتل‌ها، جهت به وجود آوردن نظم و ارتباط مناسب و جلوگیری از هرج و مرج، قوانین مشخصی لحاظ شده است. قوانین و مقررات خاص هتل درویشی مشهد، محور اجرایی کارهای هتل قرار گرفته است.

کنسلی هتل درویشی مشهد هم دارای قوانین مشخص شده است و رزروکنندگان در قالب این قوانین می‌توانند رزرو خود را با توجه به دلایل خاص خود کنسل کنند. قوانین و شرایط کنسلی هتل‌ها با توجه به بازه‌های زمانی، شرایط متفاوتی دارد.

با توجه به قوانین کنسلی در هنگام لغو رزرو، مبلغ جریمه‌ای که از طرف هتل تعیین شده از مبلغ واریزی فرد رزرو کننده کسر می‌گردد و مابقی مبلغ به حساب کاربران عودت داده می‌شود.

سخن پایانی

هتل درویشی مشهد به عنوان یکی از لوکس‌ترین و زیباترین هتل‌های مشهد، اقامتی بی‌نظیر و به یادماندنی را برای مهمانان خود رقم می‌زند. جهت رزرو آنلاین پنت هاوس هتل درویشی مشهد می‌توان به وب‌سایت معتبر ایران هتل آنلاین مراجعه نمود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49742 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تریبون تاریخ خبر: 1402/07/24 تعداد مشاهده: 398
کلید واژه ها:
سافت گذر