کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9328 | مشاهده و دانلود: 750352259 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/06 | اعضاء: 317929 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تضمین آینده شغلی با دوره باریستا آکادمی کافی پارس

در دنیای امروزی، تغییرات مستمر در بازار کار و افزایش رقابت برای به دست آوردن فرصت‌های شغلی، اهمیت یادگیری و به‌روز بودن مهارت‌ها را بیش از پیش مورد تأکید قرار داده است. یکی از مهارت‌ هایی که می‌تواند آینده شغلی شما را تضمین کند و برای شما ورود به بازار کار راحت‌تری فراهم کند، شرکت در دروه آموزش باریستا و تبدیل به یک باریستا حرفه ای است.

باریستایی یکی از شغل‌های جذاب و متنوع در دنیای رستوران‌ها و کافه‌هاست. اما واقعیت این است که باریستا بیش از این است و یک هنرمند در دنیای نوشیدنی‌ها و قهوه‌سازی به حساب می‌آید. در این مقاله، به بررسی شغل باریستایی می پردازیم.

شغل باریستایی یکی از شغل‌هایی است که نیاز به تخصص و دقت بسیار دارد. باریستاها افرادی هستند که در رستوران‌ها و کافه‌ها مشغول به تهیه و ارائه‌ی نوشیدنی‌های قهوه‌ای مختلف به مشتریان هستند. این شغل نیازمند مهارت‌های مختلفی از جمله تهیه قهوه، و همچنین دانش در زمینه‌ی انواع قهوه ‌ها و نوشیدنی‌های گرم و سرد کافه ای است.

برای این که یک هنرجوی دوره آموزش باریستا در این زمینه حرفه ای باشد و به راحتی کار پیدا کند نیاز است که در یک آموزشگاه معتبر و عالی ثبت نام کند تا در آینده دغدغه پیدا کردن شغل مناسب، دریافت مدرک معتبر و آموزش های به روز را نداشته باشد.

 

معرفی بهترین آموزشگاه دوره باریستا و بارتندر و مزایای آن

در این مقاله سعی داریم بهترین آموزشگاه آموزش باریستا و بارتندر ایران را به شما معرفی کنیم، دوره باریستا و بارتندری که کافی پارس ارائه می دهد، توسط استادان باریستا و بارتندر حرفه ای آموزش داده می شود، این استادان دارای دانش به روز و کافی هستند و طبق سرفصل های مناسب دوره ها، آموزش به هنرجو را پیش می برند.

تاریخ پایان دوره برای شما مشخص نیست چرا که دوره تا زمانی که شما تایید یادگیری کامل ندهید ادامه پیدا می کند و هنرجو در این آموزشگاه سرفصل به سرفصل با استاد پیش رفته و تایید میکند و لیستی را امضاء می کند که سرفصل مورد نظر را به طور کامل یادگرفته و اشکالاتش را برطرف کرده.

هنرجو دقیقا در محیطی که مانند کافه تجهیز شده به صورت تئوری و عملی با تجهیزات کافی شاپی که شامل انواع ماشین های اسپرسو و پلتفرم های دم آوری قهوه، انواع دانه های قهوه با رست های مختلف،انواع آسیاب ها و لوازم مناسب بار سرد کافه و...آموزش می بیند.

هنرجو بعد از ثبت نام در دوره های آموزشی کافی پارس یک کارت گارانتی 5 ساله دریافت می کند و مزایای ایم کارت گارنتی که مناسب ورود به بازار کار است شامل موارد زیر می شود:

5 سال کلاس‌های رفع اشکال رایگان

5 سال شرکت در ورکشاپ‌های تخصصی باریستایی و بارتندری به صورت رایگان

5 سال شرکت در تورهای بازدید از کارخانجات رستری ایران به صورت رایگان

5 سال استفاده از مشاوره‌های راه‌اندازی، مدیریت، تبلیغات و بازاریابی کافه به صورت رایگان

این مزایا باعث می‌شود که ارتباط هنرجو با کافی پارس برای مدت طولانی‌تری ادامه داشته باشد و علم و مهارت‌های هنرجو را به‌روز نگه دارد. هیچ آموزشگاهی همچنین سرویسی به هنرجویان خود ارائه نمی‌دهد.

 

تضمین آینده شغلی با مزیت کلاس های باریستا کافی پارس

اگر دغدغه یادگیری کامل و درست را دارید، پیشنهاد ما به شما کافی پارس است، کلاس های کافی پارس به صورت خصوصی و نیمه خصوصی برگذار می شود یعنی در هر کلاس 1 تا 3 نفر آموزش میبینند. مزیت برگذاری این نوع کلاس ها این است که هنرجو در محیطی دوستانه و آرام با تعداد نفرات بسیار کم به راحتی آموزش می بیند و همراه با استاد مشکلات خود را برطرف می کند و همیچنین با استفاده از تجهیزات و وسایل حرفه‌ای به تمرین بپردازد. این در مقابل آموزشگاه‌های دیگر که به منظور کسب سود بیشتر، کلاس‌های گروهی با تعداد بیشتری هنرجو برگزار می‌کنند، قرار دارد. در کلاس های آموزشی آموزشگاه ها و موسسیات دیگر، شخصیت‌ها و طرز فکرهای مختلفی در یک کلاس حضور دارند که ممکن است اثربخشی یادگیری را کاهش دهد.

کافی پارس با آموزش های به روز و مناسبی که دارد موجب یادگیری صحیح هنرجو شده و هنرجو با مراجعه به بازار کار به واسطه ی دانش به روزی که کافی پارس به او منتقل کرده است به راحتی در یکی از رستوران ها و کافی شاپ ها استخدام می شود.

تضمین آینده شغلی با مدرک دوره باریستا کافی پارس

در اتمام هر دوره ای که شما شرکت می کنید مدرکی که دریافت می کنید بسیار مهم و حائز اهمیت است، چرا که همراه داشتن این مدرک نشان دهنده تخصص شما در آن دوره آموزشی است.

کافی پارس نیز در دوره باریستا، بارتندر و مدیریت کافه خود این چالش را حل کرده و به مزیتی مهم تبدیل کرده است. کافی پارس به تمامی هنرجویانی که در دوره های این آموزشگاه معتبر و حرفه ای شرکت کنند یک مدرک بین المللی و دو زبانه ارئه می دهد. طوری که این مدرک معتبر توانایی تضمین معرفی به بازار کار شما را برطرف می کند.

شما برای ورود به بازار کار و استخدام در کافه ها و رستوران های معتبر احتیاج به مدرک معتبر دارید، مدرک کافی پارس برای این امر عالی است و شما به راحتی می توانید با این مدرک درخواست استخدام بدهید.

در ضمن اگر قصد مهاجرت و استخدام در حوزه باریستایی و بارتندری، خارج از کشور را دارید این مدرک به شما کمک میکند تا یک مهاجرت آسان در این زمینه را تجربه کرده و یک امتیاز عالی برای شماست.

 

تضمین معرفی به بازار کار توسط آکادمی کافی پارس

آموزشگاه "کافی پارس" به شما فرصتی بی‌نظیر برای ورود به بازار کار در حوزه باریستایی می‌دهد، تضمین معرفی به بازار کار است که از جمله ویژگی‌های منحصر به فرد این آموزشگاه می‌باشد. بسیاری از کافه‌ها و رستوران‌های معتبر ایران نیروی کار خود را از جمله باریستا، بارتندر، ویتر، و … از افرادی که دوره‌های آموزشی کافی پارس را با توجه به نیاز بازار کار گذرانده‌اند، تامین می‌کنند. این به این معناست که تمامی هنرجویانی که به دلیل توانایی‌های حرفه‌ای خود در کلاس‌های کافی پارس ثبت‌نام کرده‌اند، توسط خود کافی پارس به بازار کار معرفی شده و با شرایط و حقوق بهتری استخدام می‌شوند.

همچنین این مورد را در نظر بگیرید که کافی پارس در سراسر کشور شعبه و نمایندگی کافه اعطا می کند بی شک برای تمامی شعب اقدام به استخدام باریستا می کند، نیرو های کاری خود را از افرادی که در آموزشگاه کافی پارس آموزش دیده اند گزینس می کند.

اگر به کارآموزی در کنار استاد ها علاقه داشته باشید، مزیت بعدی آکادمی کافی پارس امکان کارآموزی برای هنرجویان است. پس از پایان دوره آموزشی، هنرجویان می‌توانند به عنوان کارآموز و کارورز در خود آکادمی کافی پارس مشغول به کار شوند و تجربه حرفه‌ای تری در زمینه قهوه‌سازی کسب کنند. این تجربه امکان بهبود مهارت‌های شغلی آنها و افزایش اعتماد به نفس را فراهم می‌کند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49747 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: آیپان تاریخ خبر: 1402/07/27 تعداد مشاهده: 195
کلید واژه ها:
سافت گذر