کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9328 | مشاهده و دانلود: 750352259 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/06 | اعضاء: 317932 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بی نهایت کد تخفیف اسنپ مارکت؛ با این روش رایگان خرید کنید

اسنپ مارکت 

اگر از افرادی هستید که خریدهای آنلاین را به خرید حضوری ترجیح می‌دهند و اغلب وسایل و خدمات مورد نیاز خود را از این راه خریداری یا دریافت می‌کنند، این مطلب را از دست ندهید. به‌خصوص اگر می‌خواهید خریدهای سوپرمارکتی آنلاین شما از این پس با هزینه کمتر و یا حتی رایگان انجام شود، تا پایان همراه ما باشید.

اسنپ مارکت یکی از فروشگاه‌های اینترنتی پرطرفدار در کشور است که در زمینه فروش آنلاین محصولات سوپرمارکتی فعالیت می‌کند. با مراجعه به وب سایت اسنپ مارکت، وارد فروشگاهی با تنوع محصولات بسیار بالا می‌شوید. اگر دوست دارید خریدی به همراه تخفیف داشته باشید، می‌توانید از کد تخفیف این وبسایت یا سوپرمارکت‌های آنلاین دیگر مثل کد تخفیف اسنپ اکسپرس موپُن استفاده کنید تا هزینه کمتری بابت خرید خود بپردازید. برای دسترسی به این کدهای تخفیف می‌توانید به سایت معتبر موپُن مراجعه کنید تا لیست تمام کدهای تخفیف را مشاهده کنید.

یکی از راه‌های دسترسی به کدهای تخفیف و نحوه استفاده از آن‌ها، مراجعه به وب سایت یا اپلیکیشن فروشگاه مورد نظر و استفاده از کد تخفیف‌های ارائه شده توسط آن مجموعه است.

برخی از کدها ممکن است در وب سایت مجموعه مدنظر قرار نگیرد. در این موارد بهترین روش، مراجعه به اپلیکیشن یا وب سایت موپُن است. در ادامه مراحل دریافت کد تخفیف از وب سایت موپُن و استفاده از آن در وب سایت اسنپ مارکت را توضیح خواهیم داد.

مرحله اول دریافت کد تخفیف

برای دسترسی به این سایت می‌توانید به صورت فارسی عبارت "موپُن" را در گوگل جست‌وجو کنید یا با آدرس mopon.ir وارد صفحه این مجموعه شوید.

مرحله دوم دریافت کد تخفیف

پس از ورود به سایت، به صورت مستقیم، نام اسنپ مارکت را در قسمت "جستجو با نام برند" بنویسید.

در روش دیگر می‌توانید یکی از راه‌های دسترسی به کدهای تخفیف، انتخاب دسته‌بندی‌ است. ابتدا گزینه "فروشگاه اینترنتی" را انتخاب کنید. در این روش می‌توانید کد تخفیف سایر مراکز آنلاین مثل کد تخفیف دیجی پلاس و... را نیز مشاهده کنید.

سپس دسته سوپرمارکت را انتخاب کنید. با انتخاب این گزینه لیستی به شما نشان داده می‌شود که در آن علاوه بر کدهای اسنپ مارکت، کد تخفیف سایر سوپرمارکت‌های آنلاین نیز وجود دارد.

حال کد تخفیف مورد نظر خود را انتخاب کنید و برای مشاهده شرایط استفاده از آن، روی گزینه "مشاهده" کلیک کنید.

در صفحه‌ای که مقابل شما باز می‌شود درباره تمام شرایط، محدودیت‌ها، میزان تخفیف، مدت زمان باقی مانده و... توضیح داده شده است. بسیاری از کدهای تخفیف اسنپ مارکت از نوع پیشنهاد تخفیف‌دار هستند؛ بنابراین برای استفاده از تخفیف‌ها نیازی به دریافت کد نیست و با کلیک روی "خرید کنید" وارد سایت اسنپ مارکت می‌شوید.

اسنپ مارکت موپُن

پس از وارد شدن به وب سایت اسنپ مارکت، می‌توانید از طریق گزینه "جستجوی برند یا محصول" به طور مستقیم محصول مورد نظرتان را سفارش دهید. همچنین می‌توانید با انتخاب گزینه دسته‌بندی‌ها، محصولات مشابه را نیز مشاهده کنید.

بعد از انتخاب کالاهای مورد نظرتان وارد حساب کاربری خود شوید و از بالای صفحه گوشه سمت چپ، گزینه قسمت سبد خرید را انتخاب کنید. با انتخاب این گزینه لیست محصولات منتخب شما، نشان داده می‌شود و در صورت دلخواه می‌توانید محصولاتی را به این لیست اضافه یا از آن کم کنید.

در این قسمت با توجه به تخفیفی که ما انتخاب کردیم، باید شرایط و محدودیت‌های آن را نیز رعایت کنیم. مثلا ممکن است محدودیت تخفیف، خرید از دسته‌بندی‌های خاص باشد. در نهایت با ثبت سفارش نهایی مشاهده می کنید که تخفیف برای شما اعمال شده و از هزینه کل کسر شده است.

روش استفاده از کد تخفیف اسنپ مارکت 

گاهی ممکن است نیاز به وارد کردن کد تخفیف باشد تا میزان تخفیف از مبلغ کل فاکتور شما کسر شود.

انواع کد تخفیف اسنپ مارکت

ارائه تخفیف روشی موثر در جذب و ترغیب مشتریان به خرید از یک مجموعه است. اسنپ مارکت نیز برای جذب مشتری و افزایش فروش مجموعه خود، کدهای تخفیف متنوعی برای کاربرانش در نظر گرفته است. با مراجعه به سایت موپُن که یکی از کامل‌ترین و جامع‌ترین سایت‌های ارائه دهنده کدهای تخفیف است، می‌توانید لیست جدیدترین کد تخفیف اسنپ مارکت در انواع محتلف را مشاهده کنید. در ادامه به سه مورد از کدهای تخفیف موجود در اسنپ مارکت و شرایط استفاده از آن‌ها اشاره خواهیم کرد. اما حتما برای دسترسی به کدهای بیشتر به سایت موپُن مراجعه کنید.

کد تخفیف خرید اول اسنپ مارکت

  • کد تخفیف: SNAPP32
  • مقدار تخفیف: 45 هزار تومان
  • حداقل خرید برای اعمال کد: 100 هزار تومان
  • محدودیت‌های کوپن: فقط برای خرید اول اعمال می شود.

کد تخفیف اسنپ مارکت 30 هزار تومانی

  • کد تخفیف: MTD45
  • مقدار تخفیف: 30 هزار تومان
  • حداقل خرید برای اعمال کد: 100 هزار تومان
  • محدودیت‌های کوپن: بر روی محصولات تخفیف‌دار اعمال نمی‌شود.

کد تخفیف اسنپ مارکت 15 هزار تومانی

  • کد تخفیف: PSM15
  • مقدار تخفیف: 30 هزار تومان
  • حداقل خرید برای اعمال کد: 100 هزار تومان
  • محدودیت‌های کوپن: فقط برای خرید از طریق سایت اعمال می شود.

جمع‌‌بندی

موپُن تمام تلاش خود را کرده تا با جمع‌آوری و ارائه کدهای تخفیف متنوع، خرید را برای شما دلچسب‌تر کند. امروزه به راحتی با مراجعه به موپُن، می‌توانید به کد تخفیف مجموعه‌های مختلفی مثل اکالا، اسنپ فود، اسنپ مارکت، تپسی، هومسا و... دسترسی داشته باشید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49768 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تریبون تاریخ خبر: 1402/08/06 تعداد مشاهده: 467
کلید واژه ها:
سافت گذر