کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9328 | مشاهده و دانلود: 750352259 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/06 | اعضاء: 317920 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

شیائومی یا سامسونگ؟ کدام ارزش خرید بالاتری دارد؟

انتخاب بین شیائومی و سامسونگ یکی از دغدغه‌های کاربران در چندین سال اخیر پس از اعتبار یافتن گوشی‌های شیائومی بوده است. هر یک از این برندها در زمینه خاصی نسبت به دیگری برتری پیدا می‌کنند. همین مسئله باعث دشواری انتخاب برای کاربران شده است. اما با وجود این مسائل، تولیدات کدام یک از این برندها ارزش خرید بالاتری دارد؟ سامسونگ یا شیائومی؟ اگر شما هم قصد خرید گوشی دارید اما نمی‌دانید کدام را انتخاب کنید، در ادامه برای بررسی پاسخ این سؤال با ما همراه باشید.

سامسونگ

برند سامسونگ یکی از برندهای پیشگام و خوش‌نام در زمینه عرضه لوازم دیجیتال است. در واقع این برند کره‌ای پیشینه‌ای طولانی مدت و معتبر دارد. این موضوع موجب جذب اعتماد کاربران شده است. حتی عده‌ای به همین دلیل خرید گوشی سامسونگ را انتخاب می‌کنند. در مجموع تولیدات این برند خود را به‌خوبی در مرور زمان ثابت کرده‌اند.

تولیدات آن از تنوع بسیار زیادی برخوردار هستند. در واقع از زمان عرضه گوشی‌های هوشمند اندرویدی، این برند یکی از اولین برندهای عرضه‌کننده چنین محصولاتی بود. در مرور زمان سری‌ها و پرچمداران مختلفی را وارد عرضه بازار کرد که یکی از دیگری بهتر بوده و هستند. برای مثال در حال حاضر سری S که پرچمدار این برند است و سری A که مدل‌های میان رده باکیفیت را تشکیل داده، بخش عظیمی از بازار گوشی ایران و جهان را به خود اختصاص داده‌اند.

اگر از افرادی هستید که میزان ماندگاری و عملکرد کلی گوشی را در اولویت قرار می‌دهند، گوشی‌های سامسونگ انتخاب مناسبی برای شما خواهند بود. به عبارتی اگر می‌خواهید یک گوشی برای استفاده در چندین و چند سال انتخاب کنید، به سراغ محصولات سامسونگ بروید.

شیائومی

اگرچه شیائومی به نسبت سایر برندهای معتبر و سرشناس دارای پیشینه دراز مدتی نیست، اما در همین چندین سال اخیر با عرضه گوشی‌های باکیفیت و ارزان قیمت، خود را به‌خوبی ثابت کرده است. تولیدات متنوع این برند برای هر فردی با هر نیاز و سلیقه‌ای مناسب هستند. افراد می‌توانند با پرداخت هزینه‌ای محدود، به‌آسانی خرید گوشی شیائومی از سری پرچمدار و بالا رده تهیه کنند.

در واقع این برند چینی ثابت کرده است که همیشه هم قیمت‌های بالا به معنای بهترین بودن نیست. بلکه گاهی با قیمتی کمتر می‌توان گوشی بهتری تهیه کرد. شیائومی همچنین در چند سال اخیر سری‌های مختلفی را عرضه کرده است تا همه افراد با کاربری روزمره تا گیمینگ بتوانند گوشی مورد نیاز خود را تهیه کنند. سری‌های معروف این برند که بیشترین رقابت را با سامسونگ داشته‌اند، شامل سری‌های پوکو، ردمی و بلک شارک هستند.

به طور کلی اغلب گیمرها به سراغ گوشی‌های این برند می‌آیند. در واقع دو سری پوکو و بلک شارک برای گیمرها انتخابی عالی هستند و با برخورداری از باتری و پردازنده قدرتمند آن‌ها را در پردازش بازی‌های گوناگون همراهی می‌کنند. اگر یک گوشی گیمینگ یا حتی روزمره با قیمت به‌صرفه و باتری قوی می‌خواهید، شیائومی را انتخاب کنید.

مقایسه شیائومی و سامسونگ

 

در مجموع هر دو برند گوشی‌های مرغوب فراوانی را عرضه کرده و به سایر برندهای گوشی اندرویدی برتری دارند. با وجود این، همچنان هر یک در زمینه‌ای به دیگری برتری داشته و بر اساس اولویت‌های خود و تفاوت‌های زیر می‌توانید بهترین گزینه را انتخاب کنید.

پردازنده

هر دو برند در تولیدات خود از پردازنده‌های مرغوب و محبوب بازار استفاده می‌کنند. در اغلب نمونه‌ها یکی از پردازنده‌های اسنپدراگون و یا هلیو استفاده شده‌اند که از مدل‌های باکیفیت هستند. البته پردازنده محصول به مدل آن بستگی دارد.

با این حال در اکثر مواقع با قیمتی که برای گوشی شیائومی پرداخت می‌کنید، پردازنده قوی‌تری نصیب شما خواهد شد. در مقابل در گوشی‌های سامسونگ شاهد استفاده پردازنده اختصاصی اگزینوس هم هستیم.

کیفیت

البته امروزه در اغلب مدل‌های هر دو برند برای ساخت میان رده‌ها از بدنه‌های پلاستیکی استفاده می‌شود و برای بالا رده‌ها هم شیشه یا گوریلا گلس درجه یک به کار گرفته می‌شود. با این وجود در تولید اغلب مدل‌های شیائومی و حتی در نمونه‌های میان رده هم از کیفیت بالایی استفاده می‌شود. در مقابل اغلب مدل‌های جدید میان رده سامسونگ جای اثر انگشت را نشان می‌دهند.

از لحاظ کیفیت عملکرد هم می‌توان گفت وابسته به مدل و پردازنده، عملکردها متفاوت است. برای مثال مدل‌های پوکو و بلک شارک شیائومی در گیمینگ عملکردی عالی دارند، در حالی که گوشی‌های سامسونگ در عکاسی، وب گردی و امور روزانه عالی هستند. البته اگر بخواهیم کیفیت کلی و همه جانبه را در نظر بگیریم، برند سامسونگ در این زمینه موفق‌تر عمل کرده است.

طراحی ظاهری

طراحی ظاهری بحثی است که به نظر و سلیقه شخصی افراد بستگی دارد. مجموعاً هر یک از این برندهای معروف برای تولید محصولات خود از سبک خاصی استفاده می‌کنند. برای مثال اگر طرفدار گوشی‌های تا شدنی و منحصر به فرد هستید، باید بدانید که در حال حاضر سامسونگ در این زمینه بهتر عمل کرده است. از جهتی شیائومی در بیشتر مدل‌ها و به‌ویژه میان رده‌ها گوشی‌های سبک‌تر و باریک‌تری عرضه می‌کند.

هر دو گوشی‌های خود را در رنگ‌بندی متنوعی عرضه می‌کنند. رنگ‌های سنتی سفید، مشکی، خاکستری و طلایی در اکثر مدل‌های آن‌ها دیده می‌شود. با این حال در میان مدل‌های شیائومی رنگ‌های فانتزی‌تری نظیر زرد هم وجود دارد. در حالی که برای مثال رنگ مشابه آن در گوشی‌های سامسونگ در حد لیمویی است و سادگی بیشتری دارد.

تنوع

 

همان‌طور که گفته شد، هر دو برند بیشترین گوشی‌های اندرویدی بازار را به خود اختصاص داده‌اند. به عبارتی، در حال حاضر دو تولیدکننده اصلی گوشی‌های اندرویدی به حساب می‌آیند. در نتیجه تنوع بی‌شماری را به بازار عرضه داشته‌اند. فرقی نمی‌کند که دنبال گوشی مناسب عکاسی هستید یا یک گوشی برای گیمینگ و استفاده روزمره، هر دو برند نمونه‌های مختلفی را برای ارائه به شما خواهند داشت. در نتیجه می‌توان گفت اغلب فروشندگان معتبر در بازار کشور گوشی‌های هر دو برند را با تنوع بالایی از میان مدل‌های میان رده، بالا رده و اقتصادی عرضه می‌کنند.

قیمت

در مقایسه گوشی سامسونگ و شیائومی از لحاظ قیمت، مشخصاً برگ برنده از آن شیائومی بوده است. در واقع همین قیمت و تعرفه مناسب موجب محبوب و معروف شدن برند شیائومی در بازار ایران و جهان شد. از جهتی امروزه اغلب گوشی‌های سامسونگ بدون شارژر به فروش می‌رسند. به همین دلیل خریدار باید هزینه جداگانه‌ای را هم برای تهیه شارژر بپردازد. در حالی که گوشی رقیب آن با قیمتی مناسب‌تر و به همراه شارژرهای سریع و باکیفیت عرضه می‌شوند.

باتری

از لحاظ مقایسه در خصوص باتری هم تا حدودی می‌توانیم برتری را به گوشی شیائومی بدهیم. این برند گوشی‌های خود را با باتری‌هایی با ظرفیت بالا و امکانات ویژه نظیر شارژ بسیار سریع، برای مثال 20 دقیقه‌ای، عرضه می‌کند. این ویژگی مختص به گوشی‌های بالا رده آن نبوده و حتی در گوشی‌های میان رده هم دیده می‌شود. البته در مجموع می‌توان گفت گوشی‌های شیائومی از لحاظ سرعت شارژ شدن بهتر عمل می‌کنند، در حالی که گوشی‌های سامسونگ از لحاظ مدت زمان شارژدهی برتری را از آن خود کرده‌اند.

در نهایت توجه داشته باشید که برای خرید گوشی سامسونگ و شیائومی باید بر اساس سلیقه و اولویت‌های شخصی تصمیم بگیرید. در واقع هر دو برند از برندهای برتر هستند و انتخاب هر یک به خود فرد بستگی دارد. برای مثال اگر قیمت، باتری و طراحی بدنه را در اولویت قرار می‌دهید، شیائومی را انتخاب کنید. اگر کیفیت کلی، ماندگاری شارژدهی طولانی مدت و طراحی ظاهری مدل‌های تاشو را در اولویت قرار می‌دهید، گوشی‌های سامسونگ را انتخاب کنید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49856 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: پابلیکا تاریخ خبر: 1402/10/03 تعداد مشاهده: 333
کلید واژه ها:
سافت گذر