کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9289 | مشاهده و دانلود: 746697493 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/13 | اعضاء: 317518 | نظرات: 37939
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آتنا هاست | بهترین شرکت هاستینگ در کشور برای سازمان‌ها و کسب‌وکارها

آتنا هاست؛ پشتیبان کسب‌وکارها برای ارتقای زیرساخت‌های اینترنتی

ایجاد زیرساخت‌های اینترنتی در جذب مشتریان و مخاطبان و ارائه خدمات‌ بهتر کسب‌وکارها، مجموعه‌ها و سازمان‌ها یک نیاز ضروری در دنیای دیجیتال است. برای افزایش سرعت خدمات‌رسانی و اطمینان از جلب رضایت مشتریان و بازدیدکنندگان وب‌سایت‌ها، استفاده از خدمات شرکت‌های هاستینگ به مجموعه‌های مختلف پیشنهاد می‌شود. در بین مجموعه‌های فعال در این زمینه، آتنا هاست نامی شناخته‌شده‌ به‌شمار می‌آید. این مجموعه باتکیه‌بر دانش بالای مهندسان و به‌کارگیری جدیدترین تکنولوژی‌ها برای ارائه خدمات، طیف متنوعی از خدمات هاستینگ و خرید دامنه را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. بسیاری از مجموعه‌ها با امکانات منحصربه‌فرد آتنا هاست می‌توانند جایگاه‌ خود را در رقابت با دیگر رقبا بهبود ببخشند.

چرا آتنا هاست بهترین ارائه‌دهنده خدمات هاستینگ در کشور است؟

انتخاب بهترین وب‌سایت ارائه‌دهنده خدمات هاستینگ در کشور یک چالش جدی برای مجموعه‌ها و کسب‌وکارها است. استراتژی‌های سازمان‌ها برای بهره‌مندی از زیرساخت‌های اینترنتی با یکدیگر متفاوت است؛ بنابراین انتخاب مجموعه‌ای که طیف متنوعی از خدمات را با قیمت‌هایی مقرون‌به‌صرفه ارائه دهد، اولین گام در موفقیت دیجیتال مارکتینگ و بهبود وضعیت بازدید وب‌سایت‌ها و مدیریت داده‌های دیجیتال این مجموعه‌ها به‌شمار می‌آید.

آتنا هاست با شروع فعالیت خود از سال 89 به ارائه خدمات مرکز داده، هاستینگ، سرورهای مجازی و اختصاصی، خدمات میزبانی سرور و ... متنوع‌ترین نیازهای سازمان‌ها، کسب‌وکارها، مراکز آموزشی و مجموعه‌های مختلف را پاسخ می‌دهد. این مجموعه‌ با اتصال به زیرساخت فیبر نوری کشور و با سرعت دسترسی بالا در تمام نقاط، توانسته‌ است رضایت درصد بالایی از مشتریان خود را جلب کند.

همچنین به‌کارگیری لینک پشتیبان Wireless برای ارتقای پایداری شبکه، آتنا هاست را از دیگر مجموعه‌ها رقیب متمیاز می‌کند. مجموعه‌های دریافت‌کننده خدمات از آتنا هاست می‌توانند سروس‌های خود را ارتقا دهند و یا به‌صورت فیزیکی به سرورها دسترسی داشته باشند. در ادامه به مهم‌ترین مزایای استفاده ازخدمات آتنا هاست به‌عنوان بهترین وب‌سایت ارائه‌دهنده خدمات هاستنیگ در کشور می‌پردازیم.

تعرفه‌های مقرون‌به‌صرفه برای خدمات

آتنا هاست برای خدمات خود پلن‌ها و تعرفه‌های متفاوتی در نظر گرفته است. تنوع هزینه‌های اشتراک و سرویس‌های مجزا این امکان را در اختیار سازمان‌ها و کسب‌وکارها به وجود می‌آورد که متناسب با نیازها و بودجه‌های سازمانی از بهترین سرویس‌ها استفاده کنند.

به‌کارگیری پروتکل‌های امنیتی پیشرفته

امنیت سرویس‌های تعبیه‌شده در آتنا هاست بسیار بالا است. ارائه هاست‌های متن باز لینوکس به کاربران اجازه می‌دهد تا متناسب با ویژگی‌های امنیتی مد نظرشان، از پروتکل‌های امنیتی خاص خودشان استفاده کنند. همچنین آتنا هاست با عضویت رسمی در شورای عالی انفورماتیک و نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران از پیشرفته‌ترین سازوکارهای امنیتی برای میزبانی وب‌سایت‌ها و ارائه خدمات خود استفاده می‌کند.

همکاری با نهادها و سازمان‌های مختلف

اعتبار آتنا هاست در بین بزرگ‌ترین شرکت‌ها و سازمان‌های داخلی به اثبات رسیده است. این مجموعه با ارائه خدمات مناسب و جلب رضایت مشتریان، طیف متنوعی از پیشرفته‌ترین زیرساخت‌های اینترنتی را سازمان‌ها، مراکز اداری، مجموعه‌های آموزشی، ارگان‌های دولتی و خصوصی، مجموعه‌های تجاری و خصوصی و ... ارائه می‌دهد.

برخی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های همکار با آتنا هاست عبارت‌اند از:

  • ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز
  • شرکت انتقال گاز ایران
  • پژوهشکده علوم انسانی
  • سازمان غذا و دارو
  • پژوهشکده پولی و بانکی
  • دانشگاه شهید بهشتی
  • فدراسیون فوتبال
  • فدراسیون هندبال
  • کمیته ملی المپیک

با خدمات آتنا هاست دیجیتال مارکتینگ خود را ارتقا دهید

تنوع خدمات آتنا هاست و کیفیت ارائه آن‌ها، موضوعی است که بسیاری از مشتریان به آن اذعان کرده‌اند. این مجموعه با شناخت نیازهای دنیای دیجیتال و بهره‌مندی از دانش و تجربه مهندس و متخصصان نخبه داخلی، خدمات خود را منطبق با پوشش نقاط ضعف مجموعه‌ها و با هدف ارتقای خدمات اینترنتی و دیجیتال مارکتینگ کسب‌وکارها ارائه داده است. بر همین اساس در ادامه به خدمات آتنا هاست می‌پردازیم.

خدمات هاست

میزبانی سرور از مهم‌ترین نیازهای کسب‌‌وکارها و سازمان‌ها به‌شمار می‌آید که نقش مهمی در افزایش سرعت پردازش اطلاعات و بهبود کیفیت خدمات‌رسانی به مشتریان بر عهده دارد. آتنا هاست با ارائه خدمات متنوع خرید هاست، انواع هاست ویندوز ایران، هاست ویندوز آلمان، هاست SQL، خرید هاست ورودپرس ایران و خرید هاست لینوکس ایران را به مشتریان عرضه می‌کند. شما می‌توانید با استفاده زیرساخت‌های پیشرفته آتنا هاست، میزبانی وب‌سایت‌های خود را در بستری امن و ایمن به این مجموعه بسپارید.

خدمات اختصاصی؛ عامل متمایزکننده آتنا هاست از مجموعه‌های رقیب

تمرکز اصلی آتنا هاست بر ارائه سرویس‌هایی است که شرکت‌های معدودی آن‌ها را ارائه می‌دهند. خدمات اختصاصی این مجموعه شامل طیف متنوعی از گزینه‌ها شامل: خرید سرور اختصاصی، خرید سرور مجازی، خدمات میزبانی سرور Co Location، خرید فضای ابری خصوصی و خرید فضای ابری عمومی می‌شود. بسیاری از وب‌سایت‌ها باتکیه‌بر امکانات متعدد در پلن‌های طراحی‌شده این خدمات، از سرورهایی پرسرعت برای پردازش و نگهداری داده‌ها استفاده می‌کنند.

ارائه سرویس‌های متنوع

یکی دیگر از خدمات منحصربه‌فرد آتنا هاست، پشتیبانی از ارائه سرورهای پرسرعت برای خدمات آموزشی، ارائه نمایندگی‌ها به مجموعه‌های ریسلر هاستینگ، دریافت گواهینامه‌های معتبر بین‌المللی و ارائه انواع کنترل‌ پنل‌ها برای میزبانی وب را پوشش می‌دهد. باتکیه‌بر همین ویژگی‌ها بسیاری از مراکز آموزشی و سازمان‌ها برای ارتقای زیرساخت‌های تکنولوژیک خود، از خدمات آتنا هاست استفاده می‌کنند.

بر همین اساس مهم‌ترین سرویس‌های آتنا هاست عبارت‌اند از:

  • خرید سرور مجازی و اختصاصی بیگ بلو باتن (bigbluebutton)
  • خرید هاست بکاپ حجمی
  • خرید لایسنسن کنترل پنل دایرکت ادمین
  • نمایندگی فروش هاست لینوکس
  • نمایندگی فروش هاست حجمی ویندوز
  • ادوب کانکت
  • بیگ بلو باتن
  • خرید گواهینامه امنیت ssl
  • کنترل پنل Solid CP
  • کنترل پنل Direct admin
  • کنترل پنل CWP

خرید دامنه

دامنه اختصاصی یکی از اصلی‌ترین نیازهای کسب‌وکارها برای رشد بازاریابی دیجیتال و افزایش شهرت برند است. آتنا هاست به‌عنوان یکی از برترین مجموعه‌های ثبت دامنه در کشور، با ارائه خدمات خرید دامنه، ثبت دامنه‌ و ثبت دامنه‌های فارسی (IDN) به هویت‌سازی برند و شناخت بهتر کسب‌وکار شما در فضای مجازی کمک می‌کند. همچنین برای بررسی وضعیت دامنه و اطمینان از آزاد بودن آن، می‌توانید با مراجعه به سایت آتنا هاست، به‌صورت کاملا مجازی نام انتخابی برای دامنه خود را بررسی کنید.

آتنا هاست؛ نامی مطمئن در صنعت خدمات هاستینگ

تنوع خدمات، امنیت فوق‌العاده، به‌کارگیری پروتکل‌های امنیتی پیشرفته، دریافت هزینه‌های مقرون‌به‌صرفه و کیفیت ارائه خدمات، آتنا هاست را به انتخاب اول مجموعه‌ها برای ارتقای زیرساخت‌های اینترنتی تبدیل کرده است. شما می‌توانید برای شناخت بیشتر آتنا هاست و اطلاع از آخرین تعرفه‌ها و سرویس‌ها، به سایت این مجموعه سری بزنید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49900 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: تریبون 1402/12/28 تاریخ خبر: 1401/12/28 تعداد مشاهده: 816
کلید واژه ها:
سافت گذر