کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9327 | مشاهده و دانلود: 750195456 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/05 | اعضاء: 317911 | نظرات: 37952
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مرورگر پیشرفته Floorp

مرورگر پیشرفته Floorp

فلورپ یک مرورگر وب پیشرفته است که اساس موزیلا فایرفاکس را با دیدگاه ژاپنی منحصر به فردی ترکیب می‌کند و به کاربران تجربه آنلاین استثنایی ارائه می‌دهد. این مرورگر متن باز به حفظ حریم خصوصی، سفارشی‌سازی و امنیت اولویت می‌دهد. فلورپ شفاف است، بدون ردیابی یا به اشتراک گذاری داده‌های کاربر و کاملاً متن باز است. با سیاست ردیابی صریح و کاملا شفاف که اطلاعات شخصی شما حفظ می‌شود. به عنوان یک پروژه متن باز، فلورپ کد منبع و محیط ساخت خود را نیزبه اشتراک می‌گذارد و از کاربران دعوت می‌کند تا به بهبود آن کمک کنند و نسخه‌های منحصر به فرد خود را بسازند. به روزرسانی‌های منظم، بر اساس Firefox ESR، تضمین می‌کند که همیشه از آخرین ویژگی‌ها و بهبودهای امنیتی برخوردار باشید.

رسیدن به هدف با کمترین اجزا در فلورپ لایتنینگ

با دقت به خواسته های کاربران، فلورپ در حال آماده‌سازی برای ارائه "فلورپ لایتنینگ"، یک مرورگر ساده و متمرکز برعملکرد که به اصول مرور وب بازمی‌گردد. این مرورگر یک تبدیلی دقیق را تجربه کرده است.

نتیجه این است که یک مرورگر وب سریع بهینه شده برای کارایی بیشتر است. در جهان دیجیتالی که به سرعت شتاب می‌یابد، "فلورپ لایتنینگ" آماده است تا به کاربران تجربه‌ای تازه و پاسخگو را ارائه دهد، که در ماه نوامبر به صورت بتا راه‌اندازی خواهد شد.

ویژگی‌های کلیدی فلورپ:

  • حفاظت قوی از ردیابی: فلورپ حفاظت قوی از ردیابی را ارائه می‌دهد، کاربران را از ردیابی و اثرانگشت‌گذاری خطرناک در وب محافظت می‌کند.
  • طرح لایه‌بندی قابل تنظیم: طرح لایه‌بندی فلورپ را به دلخواه خود سفارشی کنید، از جمله جابه‌جایی نوار تب، پنهان کردن نوار عنوان و ... برای تجربه مرورگر شخصی‌سازی شده.
  • طراحی قابل تغییر: از بین پنج طراحی متمایز برای رابط کاربری فلورپ انتخاب کنید، حتی می‌توانید بین طرح‌های مخصوص سیستم‌عامل برای داشتن یک نگاه منحصر به فرد انتخاب کنید.
  • به روزرسانی‌های منظم: بر اساس Firefox ESR، فلورپ هر چهار هفته یکبار به روزرسانی می‌شود، اطمینان حاصل می‌کند که حتی قبل از انتشارهای فایرفاکس، امنیت به روز باشد.
  • ردیابی کاربر ندارد: فلورپ از جمع‌آوری اطلاعات شخصی، ردیابی کاربران یا فروش داده‌های کاربر خودداری می‌کند، بدون وابستگی به شرکت‌های تبلیغاتی.
  • کاملاً متن باز: کد منبع کامل برای فلورپ به عموم ارائه می‌شود، اجازه می‌دهد تا شفافیت فراهم شود و امکان مشاهده و ساخت نسخه خود را برای هر کسی فراهم کند.
  • نوار کناری دوگانه: فلورپ دارای نوار کناری تاشویی چندمنظوره برای پنل‌های وب و ابزارهای مرور، که برای چندکاره کردن و دسترسی سریع به بوکمارک‌ها، تاریخچه و وب‌سایت‌ها عالی است.
  • نوار ابزار و نوار تب قابل تنظیم: مرورگر خود را با تب‌های سبک، تب‌های عمودی و تغییرات نوار بوکمارک سفارشی‌سازی کنید، که به هر دو مبتدیان و متخصصان در سفارشی‌سازی خدمت می‌کند.
  • تجربه وب محور کاربر: فلورپ حریم خصوصی کاربر را اولویت می‌دهد و به طور مشترک ردیابی‌کننده‌های مضر را مسدود می‌کند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49909 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/02/01 تعداد مشاهده: 517
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر