کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9292 | مشاهده و دانلود: 746975589 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/15 | اعضاء: 317556 | نظرات: 37937
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

روزانه 22000 ویروس جدید وب را بمباران میکنند

تنها در 8 ماه نخست سال 2008، تعداد ويروس‌هاي رايانه‌اي از مجموع بدافزارهاي کشف شده در 17 سال گذشته يعني از سال 1990 تا 2007 ميلادي فراتر رفت.


بررسي‌هاي آماري جديد نشان مي‌دهد که در سال گذشته ميلادي روزانه 35000 کد مخرب کشف شده است که دست کم 22000 مورد آن، بدافزارهاي کاملا جديد بوده‌اند. PandaLabs ، لابراتوارهاي تشخيص و کشف کدهاي مخرب رايانه‌اي، طي گزارشي مفصل از وضعيت امنيت اطلاعات در سال 2008 عنوان کرد که تروژان‌ها هنوز هم محبوب‌ترين ابزار تخريب نزد خرابکاران اينترنتي محسوب مي‌شوند و به تنهايي 70 درصد از کل کشفيات پاندا را به خود اختصاص داده‌اند.

همچنين آگهي افزارها با تشكيل 20 درصد و کرم‌ها با اختصاص 4 درصد از کل بدافزارهاي توليد شده درسال گذشته، کاربران اينترنت را در معرض بيشترين آلودگي‌هاي رايانه‌اي قرار دادند. لوييس كرونز، مدير ارشد لابراتوارهاي پاندا، احساس کاذب امنيت در کاربران و در نتيجه، جدي نگرفتن شرايط حفاظتي در سيستم‌هاي رايانه‌اي خود را، از مهمترين عوامل تأثيرگذار بر كاهش ضريب امنيتي در اينترنت عنوان مي‌كند: «با توجه به افزايش تصاعدي كاربران اينترنت از طريق ورود نسل‌هاي جديد از جوانان و نوجوانان به فضاي مجازي، خرابكاران اينترنتي به هيچ وجه نگران كاهش اهداف آسيب‌پذير و قربانيان بالقوه خود نيستند. بنابراين راهكار مؤثر در كاهش مشكلات امنيتي اينترنت بيشتر به خود كاربران مربوط مي‌شود. آنها مي‌توانند با جدي نگرفتن امنيت در جبهه خرابكاران و هكرها قرار بگيرند و يا برعكس با حفاظت از سيستم‌هاي خود،‌ به قدرت شركت‌هاي امنيتي بيافزايند.»

انتشار ضدويروس‌هاي جعلي در اينترنت و موج عظيم آلودگي‌هاي ناشي از آنها نيز به عنوان يک اتفاق امنيتي در سال گذشته اعلام شده است. اين آگهي افزارها با نمايش پي در پي پيغام‌هاي غيرواقعي، به کاربران اعلام مي‌کنند که رايانه آنها آلوده به کدهاي مخرب خطرناکي است که بايد سريعا پاکسازي شوند و به آنها پيشنهاد مي‌کند که با پرداخت 50 تا 70 دلار يک ابزار ضدويروس موثر و قدرتمند براي اين مسئله دريافت نمايند.

پاندا اعلام كرد كه ميزان درآمد خرابكاران و منتشركنندگان ضدويروس‌هاي جعلي تا كنون به بيش از 65/13 ميليون دلار در ماه بالغ شده كه در افزايش توجه آنها به استفاده از اين نوع كلاهبرداري بي‌تأثير نبوده است.


منبع: ايتنا

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: تاریخ خبر: 1387/10/27 تعداد مشاهده: 1214
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر