کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9318 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/01 | اعضاء: 317824 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مایکروسافت با گوگل و اپل برای بازی‌ های تلفن همراه رقابت می کند

مایکروسافت اعلام کرده که در حال کار بر روی یک فروشگاه بازی برای گوشی‌های همراه است که قرار است با فروشگاه گوگل و اپل رقابت کند. امروز، زمان ارائه این فروشگاه مشخص شد.

به گزارش بلومبرگ، سارا باند، رئیس ایکس باکس مایکروسافت، اعلام کرده است که این فروشگاه بازی‌های تلفن همراه در ماه جولای راه‌اندازی خواهد شد. این اعلان در مصاحبه‌ای در همایش فناوری بلومبرگ به انجام رسیده است. ویدیویی از سخنان او همچنین در حساب بلومبرگ لایو ایکس (قبلاً توییتر) منتشر شده است.

باند اظهار کرد که این فروشگاه در ابتدا به صورت وب عرضه خواهد شد، نه به عنوان یک اپلیکیشن واقعی. او توضیح داد که فروشگاه مبتنی بر وب قادر خواهد بود به دسترسی به مخاطبان بیشتر و دستگاه‌های بیشتری دست پیدا کند.

 

مایکروسافت با گوگل و اپل برای بازی‌ های تلفن همراه رقابت می کند

 

در ابتدا، این فروشگاه بازی‌هایی که در حال حاضر مایکروسافت در اختیار دارد را ارائه خواهد داد. این شامل بازی‌هایی مانند Candy Crush از King است که مایکروسافت آن را در اکتبر ۲۰۲۳ به دست آورد. همچنین احتمالاً بازی‌هایی مانند ماینکرفت و Call of Duty Mobile نیز در آن حضور خواهند داشت.

باند اشاره کرد که برنامه‌ای برای ارائه بازی‌های تلفن همراه شخص ثالث نیز وجود دارد، اما جزئیات نحوه کار آن هنوز اعلام نشده است. او همچنین اشاره کرد که مایکروسافت می‌خواهد در آینده این فروشگاه را خارج از محدوده وب گسترش دهد و یک فروشگاه برنامه‌های بازی شخص ثالث واقعی برای آندروید و iOS راه‌اندازی کند.

باند هنوز نام واقعی فروشگاه را اعلام نکرده است و همچنین اعلام نکرده است که آیا قبل از رسمی شدن فروشگاه، آزمایشی برای کاربران Xbox Insiders انجام خواهد شد یا خیر.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50067 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/02/22 تعداد مشاهده: 1102
سافت گذر