کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9318 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/01 | اعضاء: 317832 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آخرین بهبودهای جذاب OneNote برای کاربران ویندوز

مایکروسافت اعلام کرد که به اپلیکیشن یادداشت برداری OneNote برای ویندوز، تغییراتی اضافه کرده. به خصوص، یه روش اضافه کرده برای افرادی که یادداشت‌ها و حاشیه نویسی‌های دیجیتالی به تصاویر و فایل‌های PDF در این اپلیکیشن می‌نویسند تا این یادداشت‌ها به طور خودکار با تصویر یا فایل PDF مرتبط با آن حرکت کنند.

این هفته، وبلاگ Microsoft 365 Insider اعلام کرد که اعضای این برنامه Insider حتی بیشتر از این بهبودها را در این زمینه دریافت می‌کنند.

 

آخرین بهبودهای جذاب OneNote برای کاربران ویندوز

 

تغییرات جدید:

  1. ردیابی بهتر حاشیه نویسی برای حالتی که فایل‌های چاپی PDF و تصاویر ممکن است به دلیل بروز رسانی‌های طرح محتوا حرکت کنند.
  2. رفع مشکلات عمومی و بهبود کلی تجربه.

 

چگونه این ویژگی‌ها در OneNote برای ویندوز کار می‌کنند:

ابتدا، برنامه را باز کنید، سپس به قسمت وارد کردن > چاپ فایل یا وارد کردن > تصویر بروید تا یک تصویر یا فایل PDF را به برنامه اضافه کنید. سپس می‌توانید شروع به نوشتن روی آن تصویر یا فایل برای یادداشت یا حاشیه نویسی کنید.

سپس می‌توانید روی تصویر یا فایل PDF کلیک کنید تا هر دو را انتخاب کنید. سپس باید بتوانید تصویر یا فایل PDF را در اپلیکیشن OneNote همراه با یادداشت یا حاشیه نویسی خودتان حرکت دهید.

اعضای Microsoft 365 Insider که از یک کامپیوتر با ویندوز 10 یا 11 استفاده می‌کنند می‌توانند بهبودهای جدید OneNote را امتحان کنند اگر از نسخه 2403 (Build 17407.17623) یا بالاتر استفاده کنند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50072 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/02/23 تعداد مشاهده: 946
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر