کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9318 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/01 | اعضاء: 317818 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

علاقه به بازی Fallout پس از انتشار سریال انیمیشن Fallout 4

تو آوریل، امازون پرایم ویدیو هشت قسمت از فصل اول انیمیشن زنده‌ای از سری بازی‌های RPG استودیو بازی Bethesda به نام Fallout رو منتشر کرد. این سریال خیلی خوب از نظر منتقدان و مخاطبان پذیرفته شد و خیلی زود برای یک فصل دیگه تمدید شد.

از طرف دیگه، این عمل موجب افزایش بسیاری از علاقه‌مندی‌های جدید به مجموعه‌ی بازی‌ها شد. فروش این بازی‌ها در استیم افزایش پیدا کرد و در تاریخ ۲۳ آوریل، Bethesda اعلام کرد که تقریباً پنج میلیون نفر در یک روز بازی‌های این سری را بازی می‌کنند.

 

علاقه به بازی Fallout پس از انتشار سریال انیمیشن Fallout 4

 

این هفته، گروه تحقیقاتی GSD (داده‌های فروش بازی) که فروش‌های فیزیکی و دیجیتال بازی‌ها را نظارت می‌کند، اعلام کرد که Fallout 4، بازی RPG تک‌ نفره‌ای که در سال ۲۰۱۵ منتشر شد، پرفروش‌ترین بازی ویدیویی در آوریل ۲۰۲۴ در انگلستان بود. اطلاعات، به گزارش GamesIndustry.biz، شماره‌ی خاصی از فروش را نمی‌دهد، اما می‌گوید داده‌ها نشان می‌دهد که Fallout 4 "به آسانی" در رتبه‌ی اول است.

در واقع، بازی‌های دیگر از این سری در لیست فروش GSD نیز حضور داشتند. Fallout: New Vegas هشتمین بازی پرفروش در آوریل در انگلستان بود، و Fallout 76 بازی آنلاین در رتبه‌ی نهم قرار گرفت و Fallout 3 به عنوان یازدهمین بازی پرفروش در آوریل در انگلستان ظاهر شد.

این یک خبر خوبی برای هم Bethesda و هم مایکروسافت است که اخبار بدی را اخیراً شنیده‌اند. در ابتدای این هفته، مایکروسافت اعلام کرد که سه استودیو بازی تحت بخش Bethesda-ZeniMax Media را متوقف می‌کند.

دانلود بازی Fallout

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50074 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/02/23 تعداد مشاهده: 1032
سافت گذر