کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9289 | مشاهده و دانلود: 746697493 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/11 | اعضاء: 317517 | نظرات: 37939
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آپدیت جدید برای Xbox Insiders با بهبودهای جذاب

مایکروسافت برای افرادی که عضو برنامه آزمایشی Xbox روی کامپیوتر هستند، به روزرسانی جدیدی را ارائه داده است. نسخه پیش نمایش برنامه Xbox ویژگی جدیدی برای حالت Compact (فشرده) دریافت کرده است که ابتدا در اواخر سال 2023 معرفی شد. حالت فشرده واسط کاربری ساده تر و بیشتر بهره مند از حس بینش در دستگاه‌های کوچک مانند ASUS ROG Ally یا کامپیوترهای همراه ویندوز مانند آن است. اکنون، حالت فشرده دارای بهبودهای بیشتری است که اجازه می‌دهد بازی‌های اخیرتان را راحت‌تر شروع کرده و لیست دوستان خود را مشاهده کنید.

 

آپدیت جدید برای Xbox Insiders با بهبودهای جذاب

 

با حالت فشرده به‌روزشده، مشتریان به دسترسی آسان‌تری به بازی‌های اخیر دست پیدا می‌کنند. به گفته یک پست در وب‌سایت Xbox Wire، بخش "پیشنهاد بازی" حالا شامل آخرین 9 عنوان بازی است:

پیشنهاد بازی شامل آخرین نه بازی است که از برنامه بازی کرده‌اید. هنگامی که بر روی هر کارت بازی کلیک می‌کنید، به‌طور مستقیم به مرکز بازی آن می‌روید که می‌توانید وارد بازی شوید. همچنین می‌توانید با راست کلیک کردن یا فشرده کردن دکمه منو بر روی کنترلر، به‌طور مستقیم از منوی زمینه وارد بازی شوید.

 

آپدیت جدید برای Xbox Insiders با بهبودهای جذاب

 

به‌علاوه از دسترسی آسان به بازی‌های اخیر، حالت فشرده به‌روزشده دارای بهبودهایی در پنل دوستان است، به‌ویژه هنگامی که با استفاده از کنترلر در برنامه حرکت می‌کنید.

با حالت فشرده، دسترسی به پنل دوستان از طریق مرور با کنترلر را آسان‌تر کرده‌ایم، با دسترسی سریع مستقیماً از نوار کناری، و مطابق با پنل‌های دیگر مانند اعلان‌ها. منتظر بازخوردهای شما هستیم در حالی که بهبودهای مرتبط با دوستان در برنامه را ادامه می‌دهیم.

مایکروسافت می‌خواهد بداند افرادی که از Xbox Insiders روی کامپیوتراستفاده می کنند، درباره آخرین بهبودهای حالت فشرده چه فکری می‌کنند، پس اگر شما یکی از آنها هستید، هفته بعد در برنامه Xbox Insider Hub یک نظرسنجی جدید را انتظار داشته باشید. به‌طور جایگزین، می‌توانید افکار، ایده‌ها و شکایات خود را مستقیماً از طریق برنامه Xbox Insider Hub ارسال کنید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50077 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/02/23 تعداد مشاهده: 1029
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر