کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9318 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/01 | اعضاء: 317822 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

طراحی بهترین قالب پاورپوینت دفاع برای پایان نامه

طراحی بهترین قالب پاورپوینت دفاع برای پایان نامه با هدف ارائه مطالب پژوهش در جلسه دفاع، از مهم‌ترین بخش‌های آماده‌سازی کنفرانس هر دانشجویی به حساب می‌آید. زیرا نمونه پاورپوینت پایان نامه حرفه‌ای و تخصصی امکان ارائه مطلوب را برای شما ایجاد می‌کند.از این رو در این مطلب ساخت اسلایدهای تمپلیت پاورپوینت جلسه دفاع را آموزش داده و در نهایت عالی‌ترین روش تهیه قالب پاورپوینت پایان نامه حرفه‌ای را بیان کرده‌ایم. پس اگر دغدغه درخشیدن در جلسه دفاع خود را دارید، با ما همراه باشید.

قالب پاورپوینت پایان نامه سایت مینارو

طراحی بهترین قالب پاورپوینت دفاع برای پایان نامه

برای ساخت تم پاورپوینت پایان نامه حرفه‌ای و سفارشی‌سازی شده، باید ابتدا یک فایل Powerpoint خالی را باز نمایید. برای این کار باید بر روی سربرگ File کلیک کرده و از سمت چپ گزینه New را بزنید.

در ادامه شما با کتابخانه‌ای از طرح ها روبرو شده که در صورتی که به دنبال قالب‌های آماده باشید یکی از طرح‌ها را انتخاب کنید، در غیر این صورت بر روی گزینه Blank Presentation بزنید. سپس از سربرگ Design از بخش Customize گزینه‌های جهت‌گیری اسلاید (slide orientation) و اندازه (Size) را انتخاب نمایید. روی گزینه Customize Slide Size را از منوی کوچک کلیک کنید.

در ادامه طراحی بهترین قالب پاورپوینت دفاع برای پایان نامه با کادر Slide Size روبرو می‌شوید که از قسمت for Slide Size، عرض و ارتفاع اسلاید را تنظیم کنید. همچنین از بخش Slides در گروه Orientation جهت گیری اسلایدها را مشخص نمایید.

طراحی اسلاید مستر در پاورپوینت

در ادامه ساختن قالب پاورپوینت جلسه دفاع پایان نامه، بقیه مراحل را با اسلاید مستر سفارشی‌سازی می‌کنیم. اسلاید مستر پاورپوینت قابلیت ویرایش یکجا و همه جانبه فونت‌ها، رنگ‌ها، طرح‌ها و ... در پاورپوینت را دارد. شما با گزینه Slide Master تمامی تغییرات را با یک کلیک روی تمامی اسلایدها اجرا کرده و انسجام کلی کار خود را حفظ نمایید. برای فعال کردن اسلاید مستر مراحل زیر را پیش روید:

  1. باید از سربرگ View از گروه Master Views گزینه Slide Master را انتخاب نمایید.

  2. در پنل سمت چپ اسلاید مستر یا اسلاید والد به وجود می‌آید و در واقع همان تصویر بندانگشتی اول در پنل است.

  3. بقیه اسلایدها به عنوان Child Slide یا اسلاید فرزند بوده که از طریق خط چین به اسلاید والد متصل می‌شود. هر نوع تغییر روی Slide Master بر روی اسلاید فرزند نیز اعمال می‌شود ولی این موضوع در مورد Child Slide اینگونه نیست.

  4. در ادامه طراحی بهترین قالب پاورپوینت دفاع برای پایان نامه، از سربرگ Slide Master در گروه Edit Theme بر روی گزینه Themes برای انتخاب طرحی به عنوان تم پاورپوینت کلیک نمایید.

  5. در منوی باز شده، قالب پاورپوینت پایان نامه مد نظر خود را در کتابخانه تم‌ها انتخاب کنید. هر کدام از تمپلیت‌ها دارای جلوه به خصوص، فونت و رنگ منحصر به فردی است.

  6. در ضمن در گروه Background با زدن گزینه Background Styles، از منوی باز شدنی استایل پس زمینه تخصصی و شیک را برای طرح خود انتخاب نمایید.

تنظیم کردن placeholder در پاورپوینت

برای ویرایش placeholder یا جعبه‌ها و کادرهای متنی، تصویری و ... می‌توانید از گروه Master Layout یکی از گزینه‌های منوی Insert Placeholder را با توجه به نیاز خود انتخاب کنید.

قالب پاورپوینت پایان نامه سایت مینارو

برای درج اسلاید در Placeholder، باید از پنل سمت چپ اسلاید مورد نظر را انتخاب کرده و سپس بر روی نوع Placeholder از منو کلیک نمایید و بر روی اسلاید بزنید و بکشید تا کادر Placeholder رسم شود. این مراحل را تا هنگامی که از وجود Placeholderها بر روی تم پاورپوینت جلسه دفاع رضایت داشتید، ادامه بدهید.

ذخیره کردن تم شخصی‌سازی شده پاورپوینت

بعد از سپری کردن تمامی مراحل بالا برای طراحی بهترین قالب پاورپوینت دفاع برای پایان نامه، نوبت به ذخیره‌سازی آن می‌رسد.

  • برای این کار باید ابتدا از سربرگ File بر روی گزینه Save As بزنید.

  • سپس در گروه Other Locations دکمه Browse را انتخاب نمایید.

  • بعد از باز شدن کادر محاوره‌ای Save As بر روی باکس کنار Save as Type بزنید و از فهرست گزینه‌ها، PowerPoint Template را انتخاب کنید.

  • بعد از انتخاب نوع فایل، پاورپوینت به پوشه Custom Office Templates رفته و باید در این پوشه فایل قالب پاورپوینت خود را سیو کرده و گزینه Save را برای نهایی کردن آن بزنید.

  • در نهایت تم آماده شما ذخیره شده و برای استفاده از آن باید از تب File، گزینه New را بزنید.

  • در ادامه از بخش Custom بر روی گزینه Custom Office Templates کلیک نمایید. بعد از مشاهده قالب پاورپوینت جلسه دفاع سفارشی شده، آن را انتخاب کنید.

قالب پاورپوینت پایان نامه سایت مینارو

دانلود قالب پاورپوینت پایان نامه حرفه‌ای آماده

ایجاد تم پاورپوینت سفارشی‌سازی شده کاری زمان‌بر و تخصصی بوده و بیشتر افراد زمان کافی برای ساخت قالب پاورپوینت نداشته و به دلیل دارا نبودن مهارت مورد نیاز برای طراحی اسلایدهای پاورپوینت، تمپلیتی ساده و غیرحرفه‌ای را طراحی می‌کنند. از ارائه مطالب مهم همچون: پایان نامه، پروپوزال، شرکتی و غیره نیاز به بستری تخصصی برای جذب مخاطبان در هنگام سخنرانی دارد.

اگر شما هم با این مشکل روبرو هستید، می‌توانید اقدام به دانلود قالب پاورپوینت دفاع پایان نامه از سایت‌های مرجع مانند: فروشگاه اینترنتی مینارو نمایید. این مرکز با داشتن انواع نمونه پاورپوینت پایان نامه رایگان و با هزینه کار طراحی بهترین قالب پاورپوینت دفاع برای پایان نامه را برای شما آسان کرده است و فقط شما با دانلود تم پاورپوینت پایان نامه، باید مطالب خود را در آن جایگذاری کنید و ارائه حرفه‌ای را به نمایش بگذارید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50080 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تسمینو تاریخ خبر: 1403/02/23 تعداد مشاهده: 142
کلید واژه ها:
سافت گذر