کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9318 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/01 | اعضاء: 317822 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

چگونه آمپلی فایر خانگی ارزان اما شگفت انگیز بخریم

آمپلی فایر خانگی با تقویت سینگال‌های صوتی باعث می‌شود صدا با وضوح و کیفیت بیشتری به بلندگو منتقل شود. گاهی قیمت گران این محصولات مانع انتخاب بهترین محصول برای خریداران می‌شود. اگر کیفیت صدای موسیقی و فیلم برای شما هم مهم است، باید آمپلی فایرهای خانگی را بخرید. در این مطلب همراه ما باشید تا شما را از فروش فوق‌العاده این دستگاه‌ها مطلع کنیم.

برای خرید آمپلی فایر مناسب ۷ نکته را از یاد نبرید!

دوست دارید خانه خود را به یک سالن کنسرت تبدیل کنید و از گوش دادن به موسیقی لذت بیش‌تری ببرید؟ دلتان می‌خواهد که صدای فیلم و صحنه‌های اکشن و جذاب آن را با جزئیات بیش‌تری گوش دهید؟ با استفاده از آمپلی فایر‌های خانگی می‌توانید یک سیستم صوتی حرفه‌ای داشته باشید. این دستگاه که وظیفه تقویت و پخش صدا با کیفیت بالا را برعهده دارد، باید با توجه به ابعاد منزل و با توان خروجی مناسب تهیه شود.

در فروشگاه‌های معتبری مانند صدا بازار همه چیز برای اینکه خانه را به سینما تبدیل کنید، وجود دارد. قیمت، یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های تمام خریداران برای انتخاب بهترین دستگاه آمپلی فایر از نوع خانگی است. آیا با وجود این همه قیمت‌های گران از قیمت آمپلی فایر خانگی ارزان در صدابازار هم اطلاع دارید؟

برای خرید آمپلی فایر خانگی مناسب از معروف‌ترین برندها علاوه بر قیمت، نکات زیر را هم در نظر بگیرید:

قدرت و توان خروجی دستگاه

یکی از مهم‎ترین عوامل موثر روی بهبود کیفیت صدا با آمپلی فایر، توجه به قدرت و توان خروجی دستگاه است که با وات یا کیلووات نشان داده می‌شود. هر چه توان خروجی دستگاه بالاتر باشد، قدرت بیش‌تری برای بهبود کیفیت صدا دارد.

تعداد کانال

با توجه به نوع سیستم صوتی، تعداد کانال‌های آمپلی فایر متفاوت است. برای مثال آمپلی فایر دو کاناله برای سیستم‌های استریو طراحی شده و آمپلی فایر ۳ یا ۴ کاناله برای وقتی مناسب است که در کنار اسپیکر از ساب ووفر هم استفاده می‌شود. شما می‌توانید با مراجعه به فروشگاه‌های اینترنتی تجهیزات صوتی مانند sedabazar.com تمام تجهیزات مورد نیاز سیستم خانگی خود را به‌صورت آنلاین سفارش دهید.

ورودی‌ها خروجی‌ها

بررسی کنید که آمپلی فایر خانگی ورودی‌های کافی برای اتصال به سیستم صوتی را داشته باشد. سازگار بودن خروجی‌های دستگاه با اسپیکر هم برای استفاده از آن، اهمیت زیادی دارد.

امکانات اضافی

ممکن است استفاده از متریال مرغوب و با کیفیت، ارتباط بیسیم، وجود پورت‌های USB و امکان اتصال با بلوتوث، کنترل تاچ و‌... برای شما اهمیت زیادی باشد. با اضافه شدن این ویژگی‌ها، قیمت آمپلی فایر خانگی بالاتر می‌رود. اما قابلیت‌های دستگاه هم بیش‌تر می‌شود.

نوع برند یا شرکت سازنده

برای خرید آمپلی فایر خانگی به نوع برند یا شرکت سازنده محصول توجه کنید. همچنین تجهیزات صوتی مورد نظرتان را با گارانتی و خدمات پس از فروش مناسب سفارش دهید.

متراژ فضا

هنگام خرید آمپلی فایر خانگی به متراژ فضا توجه کنید. هر چه محیط خانه بزرگ‌تر باشد، آمپلی فایر باید قدرت بیش‌تری داشته باشد تا سیگنال‌های صوتی تقویت شده را به گوش شما برساند.

کیفیت ساخت و پهنای باند دستگاه

آمپلی فایر باید از متریال مرغوب و باکیفیت ساخته شده باشد و با برخورداری از پهنای باند بالا، محدوده فرکانسی گسترده‌ای را شامل شود.

استفاده از آمپلی فایر ضبط خانگی در ماشین؛ آری یا خیر؟

هنگام گوش دادن به صدای رادیو و موسیقی در ماشین ممکن است به دلیل سروصدا‌های محیط، صدای موزیک به خوبی به گوشتان نرسیده یا کیفیت دلخواهتان را نداشته باشد. در این شرایط نصب آمپلی فایر خانگی با کیفیت می‌تواند کیفیت صدا را تا حد زیادی بالا ببرد. با بالا بردن ولوم صدا در ماشین، کیفیت صدا کم و لرزش آن بیش‌تر می‌شود. در این شرایط استفاده از یک تقویت کننده صدا وضوح و کیفیت آهنگ را بالا می‌برد. بنابراین سیستم صوتی خودرو می‌تواند به آمپلی فایر مجهز شود تا صدای آهنگ در ولوم‌های بالا هم واضح باشد.

ترفند‌های جادویی خرید آمپلی فایر خانگی ارزان

اگر به دنبال آمپلی فایر‌های خانگی ارزان هستید؛ با چند تکنیک جادویی می‌توانید بر اساس بودجه و سلیقه خود بهترین دستگاه را بخرید. قیمت آمپلی فایر خانگی به نوع برند یا شرکت سازنده، توان خروجی دستگاه، کیفیت ساخت، قابلیت‌ها و استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته بستگی دارد. بنابراین با نادیده گرفتن چند مورد کوچک و با هزینه مناسب، می‌توان بهترین آمپلی فایر خانگی را برای گوش دادن به موسیقی و تماشای فیلم خرید.

مقایسه قیمت‌ها و پیگیری تخفیفات و فروش ویژه

قبل از خرید آمپلی فایر خانگی، قیمت این دستگاه را در سایت‌های مختلف مقایسه کنید. گاهی می‌توانید از تخفیفات ویژه فروشگاه‌های آنلاین هم بهره‌مند شوید. برای مثال سایت صدا بازار به نشانی sedabazar.com برخی از محصولات خود را با تخفیف به فروش می‌رساند.

انتخاب برند‌های معمولی ولی معتبر

با خرید آمپلی فایر از برند‌های معروف و معتبر می‌توانید این دستگاه را با کیفیت مناسب تهیه کنید و از قابلیت‌های کاربردی آن برای بهبود کیفیت صدا لذت ببرید. در حال حاضر محصولات برند‌های دنون، یاما‌ها و... با بهترین قیمت و به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش مناسب به مشتریان ارائه می‌شوند.

مشورت با دیگران و نادیده گرفتن قابلیت‌های غیرضروری

برای خرید تقویت کننده صدا از تجربیات دیگران کمک بگیرید و تنها به قابلیت‌های اساسی دستگاه توجه کنید. گاهی ویژگی‌های اضافی باعث افزایش قیمت آمپلی فایر‌های خانگی می‌شوند. در حالی که کاربرد خاصی هم ندارند. برای مثال نمایشگر LED تاثیر خاصی روی عملکرد صوتی این دستگاه ندارد و یک قابلیت تزئینی اضافه به حساب می‌آید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50093 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تریبون تاریخ خبر: 1403/02/26 تعداد مشاهده: 163
کلید واژه ها:
سافت گذر