کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9318 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/01 | اعضاء: 317831 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

زیرنویس خودکار و سریع برای ویدیوهای پاورپوینت در راه است

در دسامبر ۲۰۲۳، مایکروسافت اعلام کرد که نسخه تحت وب برنامه پاورپوینت، از قابلیت گذاشتن ویدیوهایی که زیرنویس دارند پشتیبانی می‌کند. با این حال، این زیرنویس‌ها باید قبل از قرار گرفتن در ویدیوی پاورپوینت، با فرمت WebVTT ساخته شوند.

امروز، مایکروسافت از قابلیت جدیدی برای پاورپوینت تحت وب خبر داد که اضافه کردن زیرنویس به ویدیوها را بسیار ساده‌تر می‌کند. طبق مطلبی در وبلاگ Microsoft 365 Insider، این برنامه قابلیت تشخیص گفتار را اضافه می‌کند که به صدای موجود در ویدیوی پاورپوینت گوش داده و به صورت خودکار زیرنویس تولید می‌کند.

 

زیرنویس خودکار و سریع برای ویدیوهای پاورپوینت در راه است

 

به گفته‌ی مایکروسافت، هنگامی که این قابلیت فعال شود، کاربرانی که ویدیوی خود را در یک فایل ارائه قرار می‌دهند، می‌توانند روی گزینه «زیرنویس» کلیک کنند، از میان ۶۳ زبانی که این قابلیت پشتیبانی می‌کند، زبان مناسب برای ویدیو را انتخاب کرده و سپس روی «ایجاد زیرنویس» کلیک کنند.

این شرکت می‌گوید این قابلیت می‌تواند یک ویدیوی دو ساعته را در برنامه پاورپوینت اسکن کرده و تنها در چند دقیقه زیرنویس آن را تولید کند. پس از انجام این کار، کاربر می‌تواند با کلیک روی دکمه «ویرایش زیرنویس» وارد شده و هر گونه اصلاحی را روی زیرنویس‌های خودکار انجام دهد. هنگامی که به قسمتی از زیرنویس برسید که نیاز به ویرایش دارد، ویدیو به طور خودکار پخش می‌شود.

مایکروسافت نکاتی را برای استفاده از این قابلیت آینده ارائه داده است. هنگامی که کاربران برای ویرایش زیرنویس‌ها وارد می‌شوند، می‌توانند نام هر یک از گویندگان ویدیو را به همراه هر صدای مهمی که در کلیپ وجود دارد اضافه کنند.

همچنین، از قابلیت زیرنویس خودکار می‌توان برای ترجمه ویدیو به هر یک از ۶۳ زبان پشتیبانی شده استفاده کرد که این امر باعث می‌شود تا ویدیوی پاورپوینت برای مخاطبان گسترده‌تری قابل دسترس باشد.

برای امتحان کردن این قابلیت جدید و سریع زیرنویس ویدیو باید کمی بیشتر صبر کنید. مایکروسافت می‌گوید این قابلیت در اوایل خرداد ماه به پاورپوینت تحت وب اضافه خواهد شد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50106 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/02/27 تعداد مشاهده: 985
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر