کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9318 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/01 | اعضاء: 317832 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آزمایش امنیتی ویندوز XP در سال 2024

این هفته، مایکروسافت بروزرسانی‌های پچ برای ویندوز ۱۰ (KB5037768 / KB5037765 / KB5037763 / KB5037788) و ویندوز ۱۱ (KB5037771 / KB5037770) را برای ماه مه ۲۰۲۴ منتشر کرد. این بروزرسانی‌ها امنیت سیستم‌عامل ویندوز را بهبود می‌بخشند.

وقتی ویندوز ۱۱ منتشر شد، مایکروسافت توضیح داد که برخی از ویژگی‌ها مانند TPM 2.0 و VBS چقدر اساسی برای امنیت هستند، و همچنین یک حمله هکری که به دلیل این ویژگی‌ها مسدود شد، را نیز نشان داد.

با این حال، گاهی اوقات حس یادآوری قوی می‌شود و مردم به گذشته‌ی ویندوز نگاه می‌کنند. یک ویدیویی که آزمایشی را بر روی ویندوز ایکس‌پی که ده سال پیش آخرین بروزرسانی آن انجام شده است، در سال ۲۰۲۴ چگونه عمل می‌کند، آپلود شده بود.

 

آزمایش امنیتی ویندوز XP در سال 2024

 

در ویدیوی یوتیوب مذکور، منتشرکننده‌ی آن، اریک پارکر، ویندوز ایکس‌ پی را در یک وضعیت آسیب‌ پذیر با غیرفعال کردن فایروال و دیفندر اجرا کرد؛ و در عرض چند دقیقه، فعالیت‌های مشکوکی قابل مشاهده بود. Malware شروع به کنترل این سیستم کردند و پس از دو ساعت، تعداد قابل توجهی از Malwareها توانستند بر روی کامپیوتر حاضر فرمان بگیرند.

پس از بررسی برخی از Malwareها، یوتیوبر فایل‌هایی را کشف کرد که به نظر می‌رسید که از سوی شرکت‌های معتبر مانند مایکروسافت و گوگل تولید شده‌اند. برای مثال، یکی از این فایل‌ها تحت عنوان "کامپایل مایکروسافت" بود، البته این فایل واقعاً از شرکت مایکروسافت نبود، و دیگری توسط گوگل بود. فایل مربوط به مایکروسافت به نام svchost.exe بود تا  کاربران فریب بخورند.

در ادامه، پس از نصب مالوربایت، ویندوز ایکس‌ پی مورد اسکن قرار گرفت که در نهایت منجر به شناسایی هشت فایل مخرب شد. این فایل‌ها بیشتر به عنوان تروجان‌ها و ویروس‌های تبلیغاتی دسته‌ بندی شدند.

آزمایش‌هایی از این نوع نشان می‌دهند که امنیت ویندوز در طول زمان بهبود یافته است. یک کامپیوتر با ویندوز ۱۱ یا ۱۰ بدون فایروال و ضد ویروس، نمی‌تواند به‌ سرعت توسط مالورهای مختلف همه‌ جا مورد حمله قرار گیرد.

در پی همین مسیر، مایکروسافت همواره تلاش می‌کند تا بهبودهایی در امنیت به وجود آورد. به عنوان مثال، اعلام شد که کلیدهای Secure Boot دوران ویندوز ۸ بروزرسانی می‌شوند، و به تازگی، کلیدهای RSA با طول ۱۰۲۴ بیت نیز منسوخ شده‌اند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50116 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/02/28 تعداد مشاهده: 1250
سافت گذر