کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9318 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/01 | اعضاء: 317833 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اضافه کردن قابلیت جستجوی بصری به Snipping ویندوز 11

یک هفته پیش، مایکروسافت بروزرسانی‌ ای برای برنامه Snipping Tool ویندوز 11 را منتشر کرد که چندین ویژگی جدید را اضافه کرد. امروز، این شرکت یک بروزرسانی دیگر برای Snipping Tool منتشر می‌کند که شامل یک ویژگی اضافی دیگر است: جستجوی بصری.

در پست وبلاگ بروزرسانی شده برای این نسخه، مایکروسافت می‌گوید:

ما جستجوی بصری را به Snipping Tool اضافه می‌کنیم. با جستجوی بصری، می‌توانید به سرعت تصاویر و اشیاء مشابه در عکس‌های صفحه‌ نمایش خود با Bing پیدا کنید. می‌توانید این کار را با راست‌ کلیک بر روی یک عکس‌ صفحه‌ نمایش و انتخاب "جستجوی بصری با Bing" امتحان کنید. این عمل همچنین در منوی "بیشتر ببینید" در نوارابزار در دسترس است.

 

اضافه کردن قابلیت جستجوی بصری به Snipping ویندوز 11

 

برای آن دسته از افرادی که این اطلاعات را دنبال می‌کنند، شماره نسخه جدید Snipping Tool امروز 11.2404.39.0 است.

این ویژگی جستجوی بصری جدید به سه ویژگی دیگر Snipping Tool اضافه شد که هفته گذشته برای اعضای کانال Canary و Dev ارائه شده بودند. یکی از ویژگی‌هایی که هفته گذشته اضافه شد، اجازه تشخیص هر کد QRی که ممکن است در عکس‌های صفحه‌ نمایش شما ظاهر شود را به شما می‌دهد تا بتوانید به آن لینک را در کامپیوتر خود دسترسی پیدا کنید.

ویژگی دیگری که اضافه شد، به کاربران Snipping Tool امکان افزودن ایموجی‌ها به هر عکس‌ صفحه‌ نمایشی که با این برنامه گرفته می‌شود را می‌دهد. این امکان با کلیک یا لمس نوارابزار شکل‌ها در دسترس است. سپس باید گزینه Emoji جدید را ببینید و استفاده کنید. پس از پیدا کردن ایموجی خاصی که می‌خواهید درج کنید، آن را در وسط برنامه مشاهده خواهید کرد. سپس می‌توانید آن را بازتر و یا به جایی که می‌خواهید قرار دهید، انتقال  دهید.

در نهایت، بروزرسانی هفته گذشته یک روش برای کاربران چهت تغییر شفافیت و خطوط رنگی یک شکل در Snipping Tool اضافه کرد. این برنامه همچنین ابزار خط‌ کش را دوباره شامل می‌شود. هنوز کلمه‌ای درباره زمانی که این ویژگی‌های جدید در Snipping Tool برای یک انتشار دسترسی عمومی قرار می‌گیرند، وجود ندارد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50117 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/02/28 تعداد مشاهده: 1114
سافت گذر