کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9292 | مشاهده و دانلود: 746975589 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/15 | اعضاء: 317556 | نظرات: 37937
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آپدیت جدید ویندوز ۱۱ با بهبودهای فشرده سازی، ایموجی و رفع اشکال

شرکت مایکروسافت امروز یک نسخه جدید از کانال بتا برای کاربران ویندوز ۱۱ اینسایدر منتشر کرده است. این نسخه جدید با شماره ساخت ۲۲۶۳۵.۳۶۴۰ و تحت KB5037867، بهبودهای بیشتری را برای قابلیت فشرده سازی داخلی ویندوز ۱۱ به ارمغان می آورد. همچنین فرمت های فشرده سازی بیشتری از طریق منوی راست کلیک در دسترس قرار گرفته اند.

تغییرات و بهبودهای بیشتری به تدریج در کانال بتا با گزینه روشن شدن* منتشر می شوند [فایل اکسپلورر] ما علاوه بر زیپ، پشتیبانی از ایجاد آرشیوهای ۷zip و TAR را از طریق منوی راست کلیک در File Explorer اضافه کرده ایم. همچنین یک فشرده ساز جدید اضافه کرده ایم که به شما امکان می دهد فرمت های بیشتری را انتخاب کرده و جزئیات بیشتری را مشخص کنید. شما می توانید فایل های جداگانه را با gzip/bzip2 (و موارد دیگر) فشرده کنید یا چندین فایل را به آرشیوهای مختلف با فرمت های tar با انواع مختلف فشرده سازی اضافه کنید. همچنین می توانید سطح فشرده سازی و انواع داده هایی که در هر آرشیو ذخیره می شوند را تغییر دهید.

 

آپدیت جدید ویندوز ۱۱  با بهبودهای فشرده سازی، ایموجی و رفع اشکال

 

گزینه های جدید فشرده سازی به فرمت های آرشیو اضافی و فشرده ساز جدید در یک جعبه قرمز زیر منوی محتوای File Explorer.

ما در حال اضافه کردن پشتیبانی از Emoji 15.1 هستیم که تعداد کمی ایموجی کاملاً جدید مانند تکان دادن سر به صورت افقی و عمودی، ققنوس، لیمو، قارچ قهوه ای و زنجیر شکسته را معرفی می کند. سایر تغییرات برای Emoji 15.1 شامل تصمیم یونیکد برای بازگشت ترکیب های خانوادگی به اشکال شبیه نماد است. ویندوز انتخاب کرده است که با سبک موجود ما که از افراد در ترکیب های خانوادگی استفاده می کند، باقی بماند. ما همچنین از بروز رسانی های جدید برای پیاده روی، زانو زدن، با عصا، دویدن، صندلی چرخدار دستی و صندلی چرخدار برقی برای افراد/مرد/زن پشتیبانی می کنیم. اکنون می توانید جهت گیری رو به راست یا جهت گیری اصلی رو به چپ را برای این ایموجی ها انتخاب کنید.

یک خرابی اساسی ctfmon.exe که می تواند بر توانایی وارد کردن متن تأثیر بگذارد، برطرف شده است.

مشکلی در رابطه با نمایش تب ها در Alt + Tab برطرف شد که در صورت داشتن تعداد بسیار زیاد تب می توانست منجر به خرابی های مکرر explorer.exe شود.

بروزرسانی هایی برای همه افراد در کانال بتا [منوی استارت] ما مشکلی را برطرف کردیم که به نظر می رسد علت اصلی خرابی منوی استارت هنگام راه اندازی یا عدم نمایش لیست همه برنامه ها در نسخه قبلی کانال بتا بود.

این بروز رسانی مشکلی را برطرف می کند که ممکن است روی کنترل کننده های دامنه (DC) تأثیر بگذارد. ترافیک تأیید اعتبار NTLM ممکن است افزایش یابد.

این بروز رسانی مشکلی را برطرف می کند که ممکن است روی سناریوهای حالت امن مجازی (VSM) تأثیر بگذارد. این سناریوها ممکن است با شکست مواجه شوند. این سناریوها شامل VPN، Windows Hello، Credential Guard و Key Guard هستند.

مشکلات شناخته شده ما در حال بررسی مشکلی هستیم که ممکن است پس از نصب این بروز رسانی، Internet Information Services (IIS) و Windows Communication Foundation (WCF) کار نکنند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50121 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/02/29 تعداد مشاهده: 1049
سافت گذر