کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9318 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/01 | اعضاء: 317821 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اندروید 15 با قابلیت‌های جدید و هیجان‌انگیز از راه می‌رسد

در اوایل این هفته، گوگل برخی از ویژگی‌های جدیدی که به اندروید 15 اضافه شده‌اند را معرفی کرد. یکی از این ویژگی‌ها، فضای خصوصی (Private Space) است. این قابلیت یک فضای مخفی روی گوشی اندرویدی شماست که می‌توانید برنامه‌های حساس خود را در آن پنهان کنید و با یک قفل بیومتریک مانند اسکنر اثر انگشت یا تشخیص چهره از دسترسی‌های ناخواسته محافظت کنید.

ویژگی مفید و جالبی دیگر، قفل تشخیص سرقت (Theft Detection Lock) است. این قابلیت با استفاده از هوش مصنوعی (AI) زمانی که گوشی شما توسط سارقین که با پای پیاده، ماشین یا دوچرخه در حال فرار هستند، کشیده می‌شود را تشخیص می‌دهد.

زمانی که گوشی این اتفاق را تشخیص دهد، به طور خودکار قفل می‌شود تا از نفوذ سارق به اطلاعات شما جلوگیری کند. همچنین، اندروید 15 با استفاده از هوش مصنوعی الگوهای مجوزها و نحوه تعامل برنامه‌ها با سایر برنامه‌ها را بررسی می‌کند و با گوگل پلی پروتکت (Google Play Protect) همکاری می‌کند تا در مورد برنامه‌های بالقوه خطرناک به کاربران و گوگل هشدار دهد. در صورتی که گوگل برنامه را بررسی کند و متوجه شود که از آن برای کمک به کلاهبرداری استفاده شده است، آن برنامه از پلی استور حذف خواهد شد.

 

 

در کنفرانس Google I/O، این شرکت همچنین اعلام کرد که اندروید 15 می‌تواند زمان آماده به کار باتری را در برخی از دستگاه‌ها تا سه ساعت افزایش دهد. گوگل با کاهش ۵۰ درصدی زمان ورود به حالت Doze توانسته است به این پیشرفت دست یابد. در حالت Doze، سیستم با محدود کردن دسترسی برنامه‌ها به سرویس‌های سیستمی و پردازنده‌، سعی می‌کند عمر باتری را ذخیره کند. همچنین این حالت از اجرای برنامه‌هایی که اخیراً استفاده نشده‌اند در پس‌زمینه جلوگیری می‌کند. مجموعاً تغییرات اعمال شده در حالت Doze به افزایش زمان آماده به کار باتری در اندروید 15 کمک می‌کند.

دیو برک، معاون بخش مهندسی پلتفرم اندروید، به Android Authority گفت: "برای اندروید 15، ما زمان ورود به حالت Doze (حالت Doze حالتی است که در آن دستگاه کم‌ مصرف می‌شود) را ۵۰ درصد کاهش داده‌ایم. بنابراین ۵۰ درصد سریع‌ تر وارد حالت Doze می‌شویم و نتیجه این است که در برخی از دستگاه‌هایی که آزمایش کرده‌ایم، تا ۳ ساعت زمان آماده به کار بیشتری به دست آوردیم. و این یک بهبود کلی در اندروید 15 است که برای همه دستگاه‌ها اعمال می‌شود."

این ویژگی همچنین در Wear OS 6 که مبتنی بر اندروید 15 است و انتظار می‌رود سال آینده منتشر شود، وجود خواهد داشت.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50129 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/02/31 تعداد مشاهده: 1006
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر