کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9318 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/01 | اعضاء: 317818 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

سامسونگ Galaxy Book4 Edge

شرکت‌های تولید کننده‌ی کامپیوتر مانند مایکروسافت، ایسوس، دل، لنوو و سایرین به زودی اولین کامپیوترهای مجهز به هوش مصنوعی با سیستم عامل ویندوز ۱۱ و پردازنده‌های اسنپدراگون جدید شرکت کوالکام را عرضه خواهند کرد. سامسونگ نیز با لپ‌تاپ Galaxy Book4 Edge به جمع این تولید کنندگان اضافه می‌شود. مشخصات این دستگاه پیش از معرفی رسمی آن به بیرون درز کرده است.

 

سامسونگ Galaxy Book4 Edge

 

طبق گزارش وب‌ سایت آلمانی WinFuture، سامسونگ قصد دارد لپ‌ تاپ‌های Galaxy Book4 Edge و Galaxy Book4 Edge Pro را با نمایشگرهای ۱۴ و ۱۶ اینچی عرضه کند. هر دو دستگاه از پردازنده‌های اسنپدراگون X Elite با ۱۲ هسته‌ی پردازشگر مرکزی و حداقل ۱۶ گیگابایت رم بهره خواهند برد. با این حال، به نظر می‌رسد نسخه‌ی Pro قوی‌ ترین مدل اسنپدراگون X Elite X1P-84-100 را دریافت کند که دارای سریع‌ ترین هسته‌ها با سرعت کلاک تا ۴.۲ گیگاهرتز است.

اطلاعاتی در مورد حداکثر مقدار رم در دسترس نیست، اما به نظر می‌رسد تمامی مدل‌های پایه‌ی این لپ‌تاپ با ۱۶ گیگابایت رم عرضه شوند.

تصاویر محصول منتشر شده توسط WinFuture، این دو لپ‌ تاپ را به طور کامل نشان می‌دهد. در این تصاویر می‌توانید مجموعه‌ی نسبتاً محدودی از پورت‌ها (دو یو‌اس‌بی-سی، یک HDMI و یک جک هدفون) و نمایشگرهایی با گوشه‌های گرد و لبه‌ی پایینی نسبتاً ضخیم را مشاهده کنید. کاربرانی که به پورت‌های بیشتری نیاز دارند، باید نسخه‌ی ۱۶ اینچی را انتخاب کنند که دارای صفحه‌ کلید عددی، درگاه کارت حافظه‌ی میکرو اس‌ دی و یک پورت یو‌اس‌ بی-سی اضافی برای اتصال لوازم جانبی قدیمی‌ تر است.

درباره‌ی نمایشگرها هم گزارش شده است که سامسونگ تصمیم گرفته از پنل‌های AMOLED با رزولوشن ۳K و حداکثر روشنایی ۴۰۰ نیت استفاده کند. با این حال، در حال حاضر قیمت این لپ‌ تاپ‌ها مشخص نیست، اما انتظار نداشته باشید که این کامپیوترهای سامسونگ ارزان باشند.

این اطلاعات، علاوه بر نمایش دستگاه‌ها از زوایای مختلف، تصویر زمینه جدید پیش‌ فرض ویندوز ۱۱ را نیز به نمایش گذاشته است. به نظر می‌رسد مایکروسافت تصمیم گرفته است کامپیوترهای مجهز به هوش مصنوعی خود را با نسخه‌ی جدید و رنگارنگ Bloom عرضه کند. این تصویر زیبا به نظر می‌رسد به زودی به اینترنت راه پیدا خواهد کرد و به مجموعه‌ی عظیم تصاویر پس‌زمینه Bloom اضافه خواهد شد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50132 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/02/31 تعداد مشاهده: 981
سافت گذر