کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9318 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/01 | اعضاء: 317827 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

چرا کسب و کارها به نرم افزار CRM نیاز دارند؟

برای شناخت بهتر CRM و مزایایی که با خود برای کسب و کارها به همراه دارد قصد داریم بیشتر و دقیق تر به دلایل نیاز سازمان ها به نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان بپردازیم.

هر کسب و کاری به دنبال این است که رضایت مشتریان خود را به دست بیاورد و با ارائه خدمات شخصی سازی شده تجربه بهتری را برای آن ها فراهم کند. هدف همیشگی این بوده که سازمان ها بتوانند مشتریان خود را حفظ کنند و نیازهای آن ها را در اولویت قرار دهند و به آن ها رسیدگی کنند.

 

نرم افزار CRM چیست؟

ابزار CRM یا مدیریت ارتباط با مشتری با هدف قرار دادن نیازهای مشتری ها، یک سری تکنولوژی و امکاناتی را در اختیار کسب و کارها قرار می دهد تا بتوانند بهتر و موثرتر ارتباط و تعامل خود با مشتریان را مدیریت کنند. با نرم افزار CRM سازمان ارتباطات خود را از طریق مدیریت و تحلیل داده ها و همچنین تعامل میان مشتری ها و سازمان بهبود می بخشد.

شرکت ها می توانند با اعمال CRM همیشه در دسترس باشند و فرآیندها تکراری و وقت گیر را سریع تر به انجام برسانند. سیستم CRM برای رساندن شرکت به اهداف خود، اطلاعات کاربران را از کانال های ارتباطی مختلف جمع آوری می کند. کسب و کارها نیز از داده ها برای اهداف تجاری خد استفاده می کنند. برای مثال با تقسیم بندی مشتری ها به گروه های مشخص کمپین های تبلیغاتی خود را راه اندازی می کنند یا در صورت نیاز ری تارگتینگ انجام می دهند.

 

چرا کسب و کارها به نرم افزار CRM نیاز دارند؟

برای کسب و کارهایی که می خواهند مشتری های خود را بهتر بشناسند و مزیت رقابتی پیدا کنند نرم افزار CRM بهترین گزینه برای آن ها است.

نرم افزار CRM باعث نظم دادن به فرآیندهای شما می شود؛ سرعت کارها را بیشتر می کند و فرصت ها را نیز بهتر پیگیر می کند. علاوه بر این ها در ادامه به مهم ترین دلایلی می پردازیم که چرا کسب و کارها به نرم افزار CRM احتیاج دارند.

 

1. صرفه جویی در زمان و هزینه ها

نرم افزار CRM ابزارهایی را در اختیار شما قرار می دهد که می توانید بسیاری از فرآیندهای کسب و کارتان را به صورت خودکار انجام دهید. داده های زیادی که از هر یک از سرنخ ها، موقعیت ها و مشتری ها وجود دارند را ذخیره و سازماندهی می کند تا سازمان بتواند هر زمان که به آن ها نیاز داشت به راحتی به آن ها دسترسی پیدا کند. و در نتیجه تیم ها مجبور نیستند زمان زیادی را برای دسته بندی داده ها بگذارند و به جای آن وقت و هزینه خود را صرف فروش و فعالیت های مهم تر می کنند.

 

2. تسهیل فرآیندهای فروش

یکی دیگر از مزیت های نرم افزار CRM این است که از همان ابتدای قیف فروش، دقیقا از جذب سرنخ گرفته تا تبدیل آن ها به مشتری وفادار، همراه تیم فروش و بازاریابی شما است. در کل این سیستم ارتباط شما را با مشتری هایتان بهبود می بخشد و نرخ تبدیل را افزایش می دهد.

سیستم CRM در زمان های مختلفی فرآیندهای فروش را تسهیل می کند. مثلا اگر سازمان بخواهد چند تیم را برای یک پروژه در کنار هم قرار دهد یا هر یک اعضا بخشی از یک پروژه را در دست داشته باشند، به صورت سنتی کار سختی است و احتمال اشتباه هم زیاد است. اما با حضور نرم افزار CRM این ارتباط تسهیل پیدا می کند.

 

3. بهبود خدمات مشتریان

نرم افزار CRM داده های مختلفی را از جمله اطلاعات تماس، تاریخچه خرید، رفتار و علایق مشتری ها و سرنخ ها جمع آوری می کند و در اختبجیار تیم های مختلف از جمله تیم پشتیبانی قرار می دهد. در این صورت اگر مشتری ها سوالی یا مشکلی داشته باشند، تیم ها می توانند سریع تر راهکار مد نظر مشتری ها را به آن ها ارائه بدهند.

همچنین با داشتن این اطلاعات در دست می دانید مشتری ها و سرنخ های شما چه نیازهایی دارند و هنگام راه اندازی کمپین ها و یا معرفی کالا یا خدمات جدید به آن ها رفتار، کانال های ارتباطی و نحوه تارگت قرار دادن آن ها را مد نظر قرار می دهید. و این موضوع ارائه خدمات بهتر به مشتری های سازمان شما می شود.

 

4. آنالیز دقیق از فرآیند فروش

یک Excel sheet تنها اطلاعات و داده های محدودی می دهد. اما نرم افزار CRM می تواند تحلیل هایی دقیق و عمیق از فعالیت های فروش به شما دهد که بتوانید بهتر فرآیندهای فروش، بازاریابی و پشتیبانی خود را جلو ببرید.

مثلا به کمک ابزارهای گزارش ساز CRM کمپین های ایمیل خود را پیگیری و مدیریت کنید. می توانید منابع را بازیابی کنید و درآمد خود را افزایش دهید. و همچنین می توانید عملکرد هر یک از اعضای تیم فروش خود را تحت نظر بگیرید و اگر جایی کم و کاستی باشد آن را بر طرف کنید.

 

5. اتوماسیون فرآیندهای کسب و کار

برای صرفه جویی در زمان و منابع سازمان، بسیاری از کسب و کارها فرآیندهای مختلف خود را اتوماسیون می کنند. اتوماسیون تسک های تکراری و روزانه مثل ورود و ثبت اطلاعات و مدیریت قراردادها باعث بهبود بهره وری کارکنان می شود و درآمد سازمان هم افزایش پیدا می کند. همچنین از اشتباهات رایج هنگام انجام تسک های تکراری هم جلوگیری می شود.

از آن جایی که نرم افزار CRM قابلیت ادغام با نرم افزارها و ابزارهای دیگر مانند نرم افزار حسابداری و مدیریت پروژه را نیز دارد، می توانید بهتر به نیازهای مشتری های خود پاسخ دهید.

پس با اتوماسیون یکسری فرآیندهای تکراری می توانید تمرکز و وقت خود را روی کارهای و فعالیت های مهم تر بگذارید و همچنین با ادغام CRM خود از قابلیت های دیگر ابزارها در کنار آن نیز بهره مند شوید.

 

6. مدیریت آسان کاربران

از آن جایی که نرم افزار CRM دیدی همه جانبه از اطلاعات کاربران به شما می دهد می توانید هر زمان که بخواهید به سراغ این اطلاعات بروید. کسب و کارهای کوچکی که با مشکلات بودجه دست و پنجه نرم می کنند، علاقه زیادی به نرم افزار CRM نشان داده اند. چرا که می توانند بسیاری از فعالیت ها و فرآیندهای خود را اتوماسیون کنند و از صرف هزینه برای نیروهای غیر ضروری جلوگیری کنند.

حتی اعضای تیم شما نیازی نیست دائما حواسشان به تمام پروژه ها باشد و تمرکز خود را روی بخشی بگذارند که مربوط به آن ها نیست. شما با تعیین هر بخش و وظایف هر یکی از اعضای تیم د ریک پروژه می توانید فقط زمانی که به نیروی شما نیاز است برای او اعلان بفرستید.

 

با نرم افزار CRM دانا مشتریان خود را بهتر بشناسید

 

CRM دانا نرم افزاری کاربردی برای سازمان شماست تا به تیم های فروش، بازاریابی و خدمات مشتریان خود قدرت ببخشید و با اتوماسیون فرآیندها در زمان و هزینه های خود صرفه جویی کنید.

اگر به دنبال فروش حرفه ای و ارائه خدمات بهینه به مشتری های خود هستید نرم افزار ارتباط با مشتری دانا تمام ابزارها و امکاناتی که تیم فروش شما به آن احتیاج دارد را در اختیارتان قرار می دهد و با تسهیل در کارها و کاهش هزینه ها به افزایش درآمد شما کمک می کند.

نرم افزار CRM دانا در عرض چند دقیقه راه اندازی می شود، کار کردن با آن راحت و ساده است و طراحی ساده ای دارد و در نهایت باعث افزایش بهره وری و راندمان تیم شما می شود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50177 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: ویترین اد تاریخ خبر: 1403/03/07 تعداد مشاهده: 123
کلید واژه ها:
سافت گذر