کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750352259 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/07 | اعضاء: 317935 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ابزار قدرتمند و رایگان برای مدیریت کامپیوتر

نرم افزار مدیریت کامپیوتر مایکروسافت (Microsoft PC Manager) به شما کمک می کند تا به راحتی کارهای نگهداری اولیه رایانه را انجام دهید و سرعت دستگاه خود را تنها با یک کلیک افزایش دهید. این برنامه طیف وسیعی از ویژگی ها را ارائه می دهد، از جمله پاک سازی دیسک، مدیریت برنامه های راه اندازی، اسکن ویروس، بررسی بروز رسانی ویندوز، نظارت بر فرآیندها و مدیریت فضای ذخیره سازی.

 

ابزار قدرتمند و رایگان برای مدیریت کامپیوتر

 

ویژگی های کلیدی Microsoft PC Manager:

  1. مدیریت فضای ذخیره سازی: به راحتی برنامه های کم استفاده را حذف نصب کنید، فایل های حجیم را مدیریت کنید، پاک سازی انجام دهید و Storage Sense را برای پاک کردن خودکار فایل های موقت تنظیم کنید.
  2. بررسی وضعیت سیستم (Health Checkup): این ویژگی به دنبال مشکلات احتمالی، ویروس ها و برنامه های راه اندازی که باید خاموش شوند می گردد. این به شما کمک می کند تا موارد غیر ضروری را برای حذف شناسایی کنید و عملکرد سیستم خود را بهینه سازی کنید.
  3. مدیریت پاپ آپ: مسدود کردن پنجره های پاپ آپ از ظاهر شدن در برنامه ها.
  4. بروز رسانی ویندوز: سیستم شما را برای هر گونه بروز رسانی معلق اسکن می کند.
  5. برنامه های راه اندازی: برنامه های راه اندازی را در رایانه شخصی خود فعال یا غیرفعال کنید تا عملکرد راه اندازی سیستم خود را بهینه کنید.
  6. محافظت از مرورگر: اطمینان حاصل کنید که برنامه های مخرب نمی توانند مرورگر پیش فرض شما را تغییر دهند. همچنین به شما امکان می دهد مرورگر پیش فرض خود را تغییر دهید.
  7. مدیریت فرآیند: به شما امکان می دهد هر فرآیند فعال را به راحتی خاتمه دهید و از عملکرد بهینه سیستم و استفاده از منابع اطمینان حاصل کنید.
  8. محافظت ضد ویروس: کاملاً با امنیت ویندوز یکپارچه شده است. در هر زمان از رایانه شخصی خود محافظت کنید.

 

Microsoft PC Manager یک ابزار کاملا رایگان است که به طور انحصاری برای استفاده روی ویندوز 10 (نسخه 1809 یا بالاتر) و ویندوز 11 بهینه شده است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50192 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/03/10 تعداد مشاهده: 877
سافت گذر