کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9318 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/01 | اعضاء: 317827 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ویندوز 11 24H2 مشکلات اتصال به NAS و راه حل ها

مایکروسافت اخیرا نسخه ۲۴H2 از ویندوز ۱۱ را در کانال Release Preview منتشر کرده است، به این معنی که کاربران بیشتری می توانند قبل از انتشار عمومی، این آپدیت جدید را امتحان کنند. اگر شما یکی از این کاربران هستید، ممکن است هنگام اتصال به یک NAS (فضای ذخیره سازی متصل به شبکه) شخص ثالث با مشکل مواجه شوید. مایکروسافت برای رفع ابهام و شفاف سازی، یک پست وبلاگ با تمام جزئیات منتشر کرده است.

 

ویندوز 11 24H2 مشکلات اتصال به NAS و راه حل ها

 

به طور خلاصه، نسخه ۲۴H2 از ویندوز ۱۱ شامل دو تغییر امنیتی مهم است:

امضای SMB اکنون برای جلوگیری از دستکاری شبکه در تمام اتصالات الزامی است و Guest Fallback در نسخه Pro ویندوز ۱۱ برای بهبود امنیت هنگام اتصال به دستگاه های غیرقابل اعتماد غیرفعال شده است. مایکروسافت می گوید این دو تغییر "میلیاردها دستگاه را امن تر می کند"، اما به قیمت ایجاد مشکلاتی برای کاربران فعلی.

 

طبق پست مایکروسافت، کاربران ممکن است در صورت اتصال به NAS شخص ثالث با سیستم عامل ویندوز ۱۱ نسخه ۲۴H2 با مشکلات زیر مواجه شوند:

در صورتی که امضا پشتیبانی نشود

اگر دسترسی مهمان مورد نیاز باشد

 

کدهای خطای احتمالی:

0xc000a000

-1073700864

STATUS_INVALID_SIGNATURE (امضای رمزنگاری نامعتبر است)

شما نمی توانید به این پوشه اشتراکی دسترسی پیدا کنید زیرا خط مشی های امنیتی سازمان شما دسترسی مهمان تأیید نشده را مسدود می کند. این خط مشی ها به محافظت از رایانه شخصی شما در برابر دستگاه های ناامن یا مخرب در شبکه کمک می کنند.

0x80070035

0x800704f8 (مسیر شبکه پیدا نشد)

خطای سیستم ۳۲۲۱۷۳۲۰۳۲۳ رخ داده است

تغییرات امنیتی که ممکن است NAS شما را بهم بریزد جدید نیستند - آنها بیش از یک سال است که در کانال های Canary و Dev در حال آزمایش هستند. با این حال، با نزدیک شدن نسخه ۲۴H2 از ویندوز ۱۱ و آزمایش بیشتر کاربران، مایکروسافت تصمیم گرفت تا دستورالعمل های دقیقی در مورد نحوه رفع مشکلات را در اختیار کاربران قرار دهد. همچنین، این شرکت می گوید هدف آنها محافظت از داده های شما است، "نه اینکه به اشخاص ثالث در فروش محصولات ناامن به شما کمک کند."

مشتریان آسیب دیده می توانند با فعال کردن امضای SMB در NAS خود، غیرفعال کردن دسترسی مهمان، تنظیم نام کاربری و رمز عبور در پنل کنترل NAS، بروز رسانی سیستم عامل (اگر گزینه های لازم وجود ندارد) یا خرید یک مدل جدید تر و ایمن تر، خطاها را کاهش دهند.

البته راه حل های دیگری نیز وجود دارد که از نظر امنیتی ضعیف تر هستند. آنها شامل غیرفعال کردن الزام امضای SMB و Guest Fallback Protection می شوند. مایکروسافت درک می کند که همه نمی توانند مشکل را به روشی ایمن حل کنند.

نکته دیگری که در ویندوز ۱۱ نسخه ۲۴H2 ممکن است شما را غافلگیر کند، کدک AC-3 یا نبود آن است. مایکروسافت به طور پنهانی اعلام کرد که بروز رسانی آینده، کدک AC-3 را برای صدای فراگیر حذف خواهد کرد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50193 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/03/10 تعداد مشاهده: 904
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر