کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9318 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/01 | اعضاء: 317827 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ویندوز 11 ایموجی جدید، Copilot و مدیریت آسان‌ تر دستگاه‌ها

شرکت مایکروسافت آپدیت جدیدی برای ویندوز ۱۱ منتشر کرده است که مخصوص اعضای برنامه Insider در کانال Canary می‌باشد. این آپدیت با شماره ساخت ۲۶۲۲۷ شناخته می‌شود و قابلیت‌ های جدیدی را به همراه دارد. از جمله این قابلیت‌ ها می‌توان به پشتیبانی از ایموجی‌ های جدید ۱۵.۱ و امکان پین کردن Copilot به نوار وظیفه (Taskbar) به عنوان یک برنامه مجزا اشاره کرد.

 

ویندوز 11 ایموجی جدید، Copilot و مدیریت آسان‌ تر دستگاه‌ها

 

این تغییرات به طور خلاصه به شرح زیر است:

 

تغییرات و بهبودها

Copilot در ویندوز ۱۱:

تجربه کار با Copilot در این آپدیت بهبود یافته و اکنون به صورت یک برنامه مجزا درآمده است که می‌توانید آن را در نوار وظیفه پین کنید. این قابلیت به شما امکان می‌دهد تا Copilot را تغییر سایز دهید، آن را جابجا کنید و از قابلیت Snap برای مدیریت پنجره آن استفاده کنید. این تغییرات بر اساس بازخوردهایی که کاربران در طول پیش‌ نمایش Copilot در ویندوز ارائه کرده‌ اند، صورت گرفته است. همچنین این مدل به مایکروسافت اجازه می‌دهد تا بر اساس بازخورد کاربران، Copilot را به شکل چابک‌ تری توسعه داده و بهینه‌ سازی کند.

با تبدیل شدن Copilot به یک برنامه مجزا در نوار وظیفه، میانبر صفحه‌ کلید WIN + C دیگر برای فراخوانی آن کار نخواهد کرد. در دستگاه‌ های جدید که با کلید اختصاصی Copilot عرضه می‌شوند، این کلید برای باز کردن Copilot کاربرد خواهد داشت. برای دستگاه‌ های قدیمی که چنین کلیدی ندارند، می‌توانید از میانبر WIN + (شماره جایگاه Copilot در نوار وظیفه) برای باز کردن آن استفاده کنید.

ایموجی:

پشتیبانی از ایموجی‌ های جدید ۱۵.۱ به این نسخه از ویندوز اضافه شده است. این مجموعه شامل تعداد کمی ایموجی جدید مانند شکلک تکان دادن سر به صورت افقی و عمودی، ققنوس، لیموترش، قارچ قهوه‌ای و زنجیر شکسته می‌شود. یکی دیگر از تغییرات در ایموجی‌ های ۱۵.۱، تصمیم یونیکد برای بازگرداندن ترکیب‌ های خانوادگی به شکل نماد است. با این حال، ویندوز تصمیم گرفته است که همچنان از سبک فعلی خود که از شکل افراد برای نمایش خانواده‌ها استفاده می‌کند، پیروی کند. همچنین، آپدیت جدید از بروزرسانی‌ های جدید جهت‌ یابی برای ایموجی‌ های راه رفتن، زانو زدن، فرد با عصا، دویدن، ویلچر دستی و ویلچر برقی پشتیبانی می‌کند. اکنون می‌توانید جهت‌ گیری رو به راست یا جهت‌ گیری چپ اصلی را برای این ایموجی‌ها انتخاب کنید.

تنظیمات:

صفحه‌ جدیدی با عنوان «دستگاه‌ های مرتبط» (Linked devices) در بخش تنظیمات > حساب‌ها (Accounts) اضافه شده است که به شما امکان می‌دهد تا کامپیوترها و کنسول‌های ایکس‌ باکسی که با حساب مایکروسافت خود وارد آن‌ها شده‌اید را مدیریت کنید. این صفحه تنظیمات تنها در نسخه‌ های خانگی (Home) و حرفه‌ای (Pro) ویندوز ۱۱ و در صورتی که با حساب مایکروسافت خود وارد ویندوز شده باشید، نمایش داده می‌شود.

 

رفع مشکلات شناخته شده

یک مشکل که به نظر می‌رسد باعث ایجاد لرزش در برخی از انیمیشن‌ها (افت فریم)، به ویژه در نمای وظیفه (Task View) شده بود، برطرف شده است.

مشکلی که منجر می‌شد برخی از برنامه‌ ها هنگام راه‌ اندازی سیستم، حتی با وجود فعال بودن در تنظیمات راه‌ اندازی (Startup apps)، اجرا نشوند و به عنوان «معلق» (Suspended) در مدیر وظیفه (Task Manager) نمایش داده می‌شدند اما در نوار وظیفه ظاهر نمی‌شدند، برطرف شده است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50203 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/03/11 تعداد مشاهده: 961
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر