کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9318 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/01 | اعضاء: 317828 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مشکل نوار وظیفه در ویندوز ۱۱ پس از آپدیت جدید

مایکروسافت آپدیت ماهانه غیر امنیتی جدیدی را برای ویندوز ۱۱ نسخه‌های ۲۲H2 و ۲۳H2 منتشر کرد. شماره ساخت این بروزرسانی‌ ها ۲۲۶۲۱.۳۶۷۲ و ۲۲۶۳۱.۳۶۷۲ تحت KB5037853 بود. طبق گزارش تغییرات مایکروسافت در زمان انتشار این بروزرسانی، "در حال حاضر هیچ مشکلی در مورد این بروزرسانی وجود ندارد." با این حال، از آن زمان به بعد برخی از کاربرانی که این بروزرسانی‌ها را نصب کرده‌اند، مشکلاتی را در استفاده از نوار وظیفه گزارش داده‌اند، از جمله گزارش‌هایی مبنی بر ناپدید شدن آن. از آن زمان، مایکروسافت گزارش تغییرات را با ذکر این مشکلات بروز رسانی کرده است. 

 

مشکل نوار وظیفه در ویندوز ۱۱ پس از آپدیت جدید

 

بعد از نصب این بروزرسانی، ممکن است در استفاده از نوار وظیفه با مشکلاتی مواجه شوید. ممکن است متوجه شوید که نوار وظیفه به طور موقتب دچار باگ می‌شود، پاسخگو نیست، ناپدید می‌شود و به طور خودکار دوباره ظاهر می‌شود. علاوه بر این، این مشکل ممکن است در Event Viewer با "شناسه‌ رویداد ۱۰۰۰" خطای برنامه زیر "Logs ویندوز" با ذکر "Explorer.EXE" به عنوان "نام برنامه معیوب" و "Taskbar.View.dll" به عنوان "نام ماژول معیوب" منعکس شود.

این مشکل با استفاده از Known Issue Rollback (KIR) حل می‌شود. لطفاً توجه داشته باشید که ممکن است تا ۲۴ ساعت طول بکشد تا راه‌حل به طور خودکار در دستگاه‌های خانگی و حرفه‌ای و دستگاه‌های تجاری غیرمدیریت‌ شده اعمال شود. اگر دستگاه شما نسخه خانگی یا حرفه‌ای ویندوز است یا دستگاهی است که توسط بخش IT سازمان مدیریت نمی‌شود، باید دستگاه خود را برای دریافت راه‌حل مجدداً راه‌اندازی کنید.

مدیران IT می‌توانند با نصب و پیکربندی خط مشی گروه خاصی که در زیر فهرست شده است، این مشکل را حل کنند. خط مشی گروه ویژه را می‌ توان در «تنظیمات رایانه» > «قالب‌های اداری» > [فضا خالی برای مسیر دقیق] یافت.

 

دانلود خط مشی گروه با نام خط مشی گروه:

دانلود برای Windows 11، نسخه‌های ۲۳H2 و ۲۲H2 - Windows 11 22H2 KB5037853 240505_142035 Known Issue Rollback

مهم: برای رفع این مشکل، باید خط مشی گروه را برای نسخه ویندوز خود نصب و پیکربندی کنید. همچنین برای اعمال تنظیمات خط مشی گروه، باید دستگاه(های) خود را مجدداً راه‌اندازی کنید. توجه داشته باشید که خط مشی گروه به طور موقتب تغییری را که باعث مشکل نوار وظیفه شده است را غیرفعال می‌کند.

مایکروسافت همچنین این هفته نسخه پیش‌ نمایش غیر امنیتی جدیدی از ویندوز ۱۰ نسخه ۲۲H2 را منتشر کرد که دارای چندین مشکل شناخته شده است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50207 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/03/12 تعداد مشاهده: 864
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر