کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9318 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/01 | اعضاء: 317827 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

Kdenlive ویرایش ویدئو با قدرت و انعطاف بالا

Kdenlive مخفف عبارت “KDE Non-Linear Video Editor” به معنای ویرایشگر غیرخطی ویدئو کی‌ دی‌ ای است. این نرم افزار رایگان و متن‌ باز بر روی سیستم‌ عامل‌های گنو/لینوکس، ویندوز و بی‌اس‌دی قابل اجرا است.

 

Kdenlive ویرایش ویدئو با قدرت و انعطاف بالا

 

قابلیت‌ها:

  1. پشتیبانی از فرمت‌ های مختلف: Kdenlive از تمام فرمت‌ های قابل پشتیبانی توسط FFmpeg یا libav مانند QuickTime، AVI، WMV، MPEG و فلش ویدئو و همچنین نسبت‌ های تصویر ۴:۳ و ۱۶:۹ برای استانداردهای PAL، NTSC و انواع استانداردهای HD از جمله HDV و AVCHD پشتیبانی می‌کند.
  2. ویرایش غیرخطی: Kdenlive به شما امکان می‌دهد تا کلیپ‌ های ویدئویی، صوتی، متنی و تصویری را به صورت دلخواه در یک خط زمان قرار داده و ویرایش کنید. محدودیتی در تعداد مسیرهای ویدئویی و صوتی وجود ندارد.
  3. ابزار قدرتمند عنوان‌ گذاری: این نرم افزار ابزاری حرفه‌ای برای ایجاد، ویرایش و مدیریت عناوین در اختیار شما قرار می‌دهد.
  4. ایجاد منو برای دی‌ وی‌ دی: می‌توانید با Kdenlive خروجی پروژه خود را به همراه منوهای ساده بر روی دی‌ وی‌ دی رایت کنید.
  5. اضافه کردن افکت و ترانزیشن: Kdenlive امکان استفاده از افکت‌ های متنوع و ترانزیشن‌ های زیبا را برای جذاب‌ تر کردن ویدئوهایتان فراهم می‌کند.
  6. پردازش سیگنال صوتی: Kdenlive قابلیت‌ های مختلفی برای پردازش صدای پروژه شما از جمله نرمال‌ سازی، تغییر فاز و زیر و بم صدا، محدود سازی، تنظیم حجم، اکو و اکولایزر در اختیار شما قرار می‌دهد.
  7. افکت‌های تصویری: با استفاده از Kdenlive می‌توانید افکت‌ های جذابی مانند ماسک، کلیدزنی (Blue Screen)، اعوجاج، چرخش، تنظیم رنگ، محو کردن و موارد دیگر را به ویدئوهای خود اضافه کنید.
  8. شخصی‌ سازی رابط کاربری: امکان شخصی‌ سازی میانبرهای صفحه‌ کلید و چینش رابط کاربری برای سهولت کار با نرم افزار وجود دارد.
  9. رندرگیری غیرمسدود: فرآیند رندر گرفتن خروجی پروژه به صورت مجزا و غیرمسدود انجام می‌شود و می‌توانید آن را متوقف، مکث و دوباره اجرا کنید.
  10. سازگاری با توسعه‌ دهندگان: Kdenlive اسکریپتی به نام Kdenlive Builder Wizard (KBW) در اختیار توسعه‌ دهندگان قرار می‌دهد تا آخرین نسخه‌ های نرم افزار را از کد منبع کامپایل کرده و ویژگی‌های جدید را تست کنند.
  11. ذخیره‌ سازی پروژه‌ها: پروژه‌های ساخته شده با Kdenlive در قالب XML ذخیره می‌شوند.
  12. بایگانی پروژه: این نرم افزار قابلیتی برای آرشیو کردن پروژه و تمامی فایل‌ های مرتبط با آن در یک پوشه یا فایل فشرده در اختیار شما قرار می‌دهد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50208 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/03/12 تعداد مشاهده: 859
سافت گذر