کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9332 | مشاهده و دانلود: 751184736 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/11 | اعضاء: 318025 | نظرات: 37961
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

افزایش سه‌ برابری فروش پردازنده‌های فیوژن شرکت AMD در سال ۲۰۱۱

شرکتAMD  اعلام کرد که موفق به فروش سه میلیون عدد پردازنده موسوم به فیوژن در سه ماه اول سال ۲۰۱۱ شده است که افزایش سه برابری را نسبت به سه ماهه آخر سال میلادی گذشته نشان می‌دهد.

توماس سایفرت؛ رئیس بخش مالی و مدیرعامل موقت این شرکت می‌گوید: AMD فروش APU های فیوژن خود را نسبت به سه ماهه آخر سال ۲۰۱۰، سه برابر کرده است و  فیوژن تقریباً نیمی از فروش این شرکت برای نوت‌بوک‌ها را تشکیل می‌دهد.

AMD در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۰ موفق به فروش یک میلیون پردازنده فیوژن شده بود که نسبت به سه‌ماهه سوم همان سال رشد دوبرابری را نشان می‌داد و این شرکت تایید کرده است که این میزان فروش تقریبا ۵۰ درصد حجم به کار گرفته شده برای تولید این پردازنده‌ها به شمار می‌رود.

AMD-Fusion

این بدان معناست که این شرکت به دنبال فروش شش میلیون ریزپردازنده در بخش دستگاه‌های قابل حمل است که در صورت تحقق این امر موفقیت بزرگی در این بازار به حساب می‌آید.گفتنی است که این شرکت به تنهایی تولیدکننده نیمی از پردازنده های گرافیکی موجود در بازار است.

پردازنده‌های فیوژن برای اولین بار در ژانویه سال ۲۰۱۱ در نمایشگاه CES  لس‌آنجلس رونمایی شدند و به نظر می‌آید گامی موفق از سوی این شرکت برای کسب سهم بیشتری از بازار باشد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 5021 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: فارنت تاریخ خبر: 1390/02/07 تعداد مشاهده: 1856
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر