کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9318 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/01 | اعضاء: 317818 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آمازون در پشت پرده مذاکرات مایکروسافت و سیسپ

دو منبع آگاه در مصاحبه با پلیتیکو گفته‌اند که مایکروسافت در حال نزدیک شدن به توافقی با کنسرسیوم ارائه دهندگان خدمات زیرساخت ابری در اروپا (سیسپ) است. در این توافق، مایکروسافت مبلغ هنگفتی (به یورو) پرداخت خواهد کرد تا شکایت ضد انحصار آنها علیه مایکروسافت کنار گذاشته شود و همچنین سیسپ دیگر در هیچ کجای دنیا شکایتی علیه مایکروسافت مطرح نکند.

منابع ناشناس به پلیتیکو گفته‌اند که اعضای سیسپ هنوز این توافق را تایید نکرده‌اند، بنابراین مذاکرات ممکن است همچنان ادامه یابد. یکی از مسائلی که اعضای سیسپ باید در نظر بگیرند نحوه پرداخت این پول است. طبق گفته یکی از منابع، ممکن است این مبلغ به صورت جداگانه به شرکت‌های عضو سیسپ پرداخت شود.

 

آمازون در پشت پرده مذاکرات مایکروسافت و سیسپ

 

فراتر از پرداخت میلیون‌ها یورو توسط مایکروسافت، این توافق‌ نامه، سیسپ و اعضای آن را از طرح دعاوی حقوقی علیه مایکروسافت در هر کشوری در سراسر جهان منع می‌کند. مایکروسافت در بیانیه‌ای اعلام کرد که برای رفع نگرانی‌های ارائه دهندگان خدمات ابری اروپا، همکاری سازنده‌ ای با سیسپ دارد. در همین حال، سیسپ تایید کرد که پیشنهاداتی از سوی طرفین مذاکره ارائه شده است، اما هنوز هیچ توافقی حاصل نشده است.

سیسپ در سال ۲۰۲۲ از کمیسیون اروپا شکایت کرد تا قدرت ادعایی مایکروسافت بر شرایط صدور مجوز نرم افزار را بررسی کند. این نهاد معتقد است که شیوه‌های مایکروسافت منجر به ایجاد قیمت‌ گذاری تبعیض‌ آمیز شده که مشتریان را در خدمات مایکروسافت محصور می‌کند و رقابت برای بازیگران دیگر را غیرممکن می‌سازد.

از قضا، یکی ازپشتیبان‌های مالی فعلی سیسپ، آمازون است که با Amazon Web Services (AWS) رقبای اصلی مایکروسافت در فضای ابری به شمار می‌رود. مشخص نیست که آمازون تا چه حد بر سیسپ نفوذ دارد، اما این شرکت از اظهارنظر در این مورد خودداری کرده است.

پلیتیکو می‌گوید مذاکرات بین مایکروسافت و سیسپ در ماه فوریه آغاز شده است. سیسپ گفته است که هرگونه اقدامی که مایکروسافت انجام می‌دهد باید در کل بخش و برای همه مشتریان ابری در اروپا، از جمله مشتریان آمازون، اعمال شود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50216 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/03/13 تعداد مشاهده: 863
سافت گذر