کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9318 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/01 | اعضاء: 317828 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اجرای Recall در ویندوز 11 با برنامه Amperage

شرکت مایکروسافت ماه گذشته کامپیوترهای جدید خود با نام Copilot+ را معرفی کرد که ادعا می‌شود تا ۵۸ درصد سریع‌ تر از مک بوک ایر اپل هستند. در حالی که ممکن است تصور کنید یک کامپیوتر دارای تراشه AMD یا Intel باشد، در حال حاضر، کامپیوترهای Copilot+ به‌طور انحصابی از اسنپدراگون استفاده می‌کنند، به طور دقیق‌تر Snapdragon X (Elite و Plus).

 

اجرای Recall در ویندوز 11 با برنامه Amperage

 

یکی از ویژگی‌های جالب و بحث‌برانگیز جدید Recall است که با گرفتن اسنپ‌ شات از فعالیت‌های کاربر، به یاد می‌آورد که کاربر چه کاری روی رایانه خود انجام می‌دهد. این ویژگی در حال حاضر فقط روی پردازنده‌های Arm64 کار می‌کند، اگرچه می‌توانید در صورت تمایل آن را روی پردازنده‌های x86 از شرکت‌ های Intel و AMD نیز شبیه‌ سازی کنید. (در همین راستا، مایکروسافت در حال نهایی کردن الزامات سیستم و سخت‌افزار سازگار با Windows 11 24H2 است.)

یک برنامه جدید به نام "Amperage" روند اجرای Recall روی سخت‌ افزارهای غیرقابل پشتیبانی را ساده می‌کند. این یک برنامه کنسولی ویندوز است که توسط Albacore، کاربر سابق توییتر و علاقه‌ مند به ویندوز، توسعه یافته است.

این ابزار که امروزمنتشر شد، قبلاً یک بروزرسانی جدید برای رفع مشکل مرتبط با VBS دارد. همچنین این امکان را به سیستم می‌دهد که در صورت وجود در رایانه شخصی، از سخت‌ افزار اختصاصی تسریع‌ کننده هوش مصنوعی به نام NPU (واحد پردازش عصبی) استفاده کند.

 

اگر قبلاً Amperage را نصب کرده‌اید، لطفاً برای ارتقا مراحل زیر را دنبال کنید:

آخرین نسخه را دانلود و از حالت فشرده خارج کنید amperage /uninstall را در یک Command Prompt با سطح دسترسی مدیر اجرا کنید راه‌ اندازی مجدد کنید amperage /install را در یک Command Prompt با سطح دسترسی مدیر اجرا کنید راه‌ اندازی مجدد کنید

Albacore همچنین یک راهنمای گام به گام در مورد نحوه نصب Recall روی رایانه شما ارائه کرده است. شما باید دقیقاً روی نسخه پیش‌ نمایش انتشار Windows 11 24H2 build 26100.712 باشید.

به صفحه Releases بروید و آخرین نسخه را دانلود کنید کامپوننت‌های هوش مصنوعی (کارهای یادگیری ماشین) را برای Arm64 از اینجا دانلود کنید بسته‌ای را که به تازگی دانلود کرده‌اید را از حالت فشرده خارج کنید محتویات بایگانی Workloads را در پوشه WorkloadComponents در کنار Amperage.exe از حالت فشرده خارج کنید Command Prompt را به‌عنوان مدیر اجرا کنید و به دایرکتوری‌ای که Amperage را در آن استخراج کرده‌اید بروید amperage /install را تایپ کنید و Enter را بزنید

صفحه گیت هاب این برنامه جزئیات بیشتری در مورد الزامات و موارد دیگر را بیان می‌کند. همچنین دارای راهنمایی در مورد نحوه شبیه‌ سازی Arm64 روی رایانه‌ های شخصی AMD و Intel مبتنی بر AMD64 است، اگرچه این کار شامل چند مرحله اضافی است و ممکن است عملکرد ضعیفی را به همراه داشته باشد.

با این حال، توجه داشته باشید که این یک برنامه شخص ثالث است که کاملاً جدید است و از این رو به احتمال زیاد برخی باگ‌ ها یا مشکلات خواهد داشت. بنابراین بهتر است از آن روی رایانه اصلی خود اجتناب کنید. اگر عجله‌ای برای امتحان کردن آن روی رایانه شخصی مبتنی بر AMD یا Intel خود ندارید، می‌توانید تا اواخر امسال منتظر پشتیبانی رسمی باشید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50218 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/03/13 تعداد مشاهده: 865
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر