کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9318 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/01 | اعضاء: 317828 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

پردازنده‌های AMD برای کامپیوترهای Copilot+ مایکروسافت تایید شدند

در نمایشگاه کامپیوتکس 2024 که امروز برگزار شد، شرکت AMD اعلامیه مهمی در رابطه با کامپیوترهای جدید دارای تاییدیه Copilot+ مایکروسافت ارائه کرد. این شرکت اعلام کرد که سری جدید پردازنده‌ های لپ‌تاپی Ryzen AI 300 به راحتی از حداقل عملکرد مورد نیاز برای واحد پردازش عصبی (NPU) فراتر می‌رود. این بخشی از چندین اعلامیه‌ی مهم دیگر بود که AMD در سخنرانی اصلی خود در کامپیوتکس ارائه کرد.

 

پردازنده‌های AMD برای کامپیوترهای Copilot+ مایکروسافت تایید شدند

 

احتمالا اطلاع دارید، مایکروسافت ماه گذشته کامپیوترهای جدید Copilot+ را معرفی کرد که اساسا کامپیوترهای هوش مصنوعسی هستند که به یک آستانه عملکرد خاص می‌رسند تا ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعسی ویندوز روی آن‌ها اجرا شود. یکی از این ویژگی‌های جالب، قابلیت Recall است که اساسا فعالیت‌های کاربر را به خاطر می‌سپارد.

با این حال، چندین نفر نگرانی‌ هایی را در این مورد مطرح کردند که باعث شد مایکروسافت جزئیات بیشتری را برای رفع نگرانی‌ های مربوط به privacy داده به اشتراک بگذارد. این موضوع اکنون به بحث داغی در حوزه فناوری تبدیل شده است.

به تازگی یک محقق امنیت سایبری نیز گزارش خود را در مورد Recall منتشر کرده است که خطرات بالقوه‌ای را که داده‌های کاربری ذخیره‌ شده با بدافزار سرقت‌ گر مواجه هستند، نشان می‌دهد.

در حالی که Recall را می‌توان از داخل تنظیمات غیرفعال کرد، این ویژگی به طور پیش فرض در راه‌اندازی اولیه (OOBE) هنگام راه‌ اندازی یک کامپیوتر Copilot+ ویندوز 11 فعال می‌شود. در حال حاضر، فقط به کاربر می‌گوید که این ویژگی برای چه کاری مفید است و هیچ گزینه‌ای برای انصراف وجود ندارد.

با این حال، ممکن است این موضوع تغییر کند، زیرا Zac Bowden از Windows Central می‌گوید مایکروسافت در حال بحث داخلی در مورد ایده عدم فعال کردن Recall به طور پیش فرض در طول راه‌ اندازی OOBE است.

ارزشش را دارد که بشنوید این موضوع ممکن است تا زمان راه‌ اندازی کامپیوترهای Copilot+ در 18 ژوئن تغییر کند. گزینه عدم فعال کردن Recall در طول OOBE به طور فعال در حال بحث داخلی است.

در حالی که این خبر تایید نشده است، اما اگر صحت داشته باشد، مطمئنا به نظر گامی در جهت درست خواهد بود. اگر به یاد بیاورید، این تنها ویژگی‌ای نیست که مایکروسافت می‌خواهد به طور پیش فرض فعال شود، زیرا این شرکت در حال حاضر رمزگذاری BitLocker را نیز آزمایش می‌کند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50222 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/03/14 تعداد مشاهده: 774
سافت گذر