کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9289 | مشاهده و دانلود: 746827652 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/13 | اعضاء: 317532 | نظرات: 37939
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ترخیص کالا بدون دردسر با بهترین شرکت ترخیص کار: آسودگی خاطر در ترخیص کالایتان

تمامی بازرگانان و صاحبان کالا، خواهان ترخیص سریع و بدون دردسر کالای خود از گمرک هستند اما پیچیدگی مراحل ترخیص و همچنین کش و قوس های اداری آن، باعث شده است تا این مرحله از واردات و صادرات به پرچالش ترین مرحله تبدیل شود. با توجه به تغییرات دائمی قوانین، مالیات ها و عوارض گوناگونی که باید توسط صاحب کالا پرداخت گردد، بسیاری از این افراد به فکر کمک گرفتن از شرکت های ترخیصکاری هستند. در ادامه این مطلب قصد داریم تا در خصوص شرکت های ترخیصکاری و مزایای آن‌ها نکاتی را ارائه دهیم.

ترخیص کالا چیست؟

به تمامی فرآیند ها و اقداماتی که برای آزادسازی کالاهای وارداتی و صادراتی از گمرک صورت می‌پذیرد، ترخیص کالا میگویند. ترخیص کالا مراحلی دارد که باید بدون کم و کاست توسط افراد متخصص در این زمینه انجام شود و درصورتی که کوچکترین اشتباهی رخ دهد، صاحب کالا متحمل پرداخت جرایم سنگینی خواهد شد.

حال چگونه میتوان مراحل ترخیص کالا را بدون اشتباه انجام داد؟ آیا صاحبین کالا به تنهایی از عهده مراحل سنگین و پیچیده ترخیص از گمرک بر خواهند آمد؟ در پاسخ باید بگوییم که برای تسریع در روند ترخیص و همچنین کاهش هزینه ها بهتر است که از شرکت های تخصصی بازرگانی که در زمینه ترخیص فعالیت دارند، کمک گرفت. در ادامه با مزایای این شرکت ها بیشتر آشنا خواهیم شد.

ترخیص کالا با شرکت بازرگانی و مزایا آن

شرکت های ترخیص کالا در تسهیل فرآیند های گمرکی نقش بسزایی دارند. در ادامه برخی از مهم ترین مزایای همکاری با شرکت‌های بازرگانی برای ترخیص کالا را شرح می‌دهیم:

  • اطمینان از انجام امور

قطعا کمک گرفتن از افراد متخصص در زمینه ترخیص کالا، موجب آسودگی خاطر شما می‌شود. برای مثال وقتی تصمیم به تعمیر خودروی خود می‌گیرید، به دلیل اینکه در این حرفه متخصص نیستید امکان بروز مشکل وجود دارد اما هنگامی که از تعمیرکار حرفه ای کمک میگیرید، اطمینان دارید که کار شما به درستی انجام می‌شود. تفاوت همکاری با شرکت های بازرگانی متخصص با افراد بی تجربه نیز همین موضوع است. بنابراین همکاری با شرکت های متخصص در زمینه ترخیص کالا باعث اطمینان خاطر شما خواهد شد.

  • تسریع در ترخیص کالا

در حالت کلی میتوان ترخیص کالا را جزو اموری دانست که روند طولانی و پیچیده ای دارند. اما ترخیصکار متخصص و کاربلد که سابقه طولانی مدتی در این زمینه دارد، از فوت و فن های این مسیر آگاه بوده و میتواند به کمک تجربه خویش، ترخیص کالا از گمرک را سرعت بخشد.

  • به روز بودن اطلاعات ترخیصکاران حرفه ای از قوانین

قوانین و مقررات همواره در حال تغییر هستند. واردات کالای x آزاد است اما نمیتوان به طور قاطع گفت که واردات کالای مذکور در 2 ماه آینده نیز آزاد است. برای مثال ممکن است بازرگان کالای x را وارد کشور کند اما امکان ترخیص آن از گمرک وجود نداشته باشد. ترخیصکاران متخصص و با تجربه همواره در تلاش اند تا با مطالعات قوانین گمرکی، اطلاعات خود را بروز رسانی کنند.

  • آماده سازی راحت تر مدارک

همانطور که می‌دانید برای ترخیص کالا نیاز به اسناد، مدارک و مجوزات ویژه ای است. از آنجایی که این مدارک از سوی گمرک از اهمیت بالایی برخوردار هستند، درنتیجه باید در آماده سازی کامل این اسناد با دقت عمل کرد. ناقص بودن یکی از این مدارک، میتواند برای صاحب کالا هزینه های زیادی داشته باشد. شرکت های ترخیصکاری به دلیل تجربه بالایی که در ترخیص کالاهای مختلف دارند، تمامی مدارک مورد نیاز برای کالاها را در نظر گرفته و نسبت به نوع کالا، اقدام به اخذ مجوزات گوناگون از سازمان های مربوطه میکنند. این امور تقریبا پیچیده و زمان بر هستند و صاحبین کالا را دچار سردرگمی می‌کنند.

  • پشتیبانی مطمئن

شاید یکی از مهم ترین مزایای همکاری با شرکت های بازرگانی، امکان پیگیری و اطلاع از وضعیت کالا است. متاسفانه برخی از ترخیصکاران بعد از انعقاد قرارداد، پاسخگوی مشتری نیستند و همین موضوع موجب نگرانی صاحبان کالا میشود. درحالی که شرکت های بازرگانی معتبر دارای تیم پشتیبانی هستند و بازرگانان میتوانند در هر لحظه از وضعیت کالای خود مطلع شوند.

  • کاهش قابل توجه هزینه ها

درست است که همکاری با شرکت های ترخیصکاری برای بازرگانان هزینه دارد، اما صاحبان کالا باید این هزینه را به عنوان سرمایه گذاری در نظر بگیرند. اتفاق پرتکراری است که صاحبان کالا، خود اقدام به ترخیص کالا کرده اند اما به دلیل عدم آگاهی کامل از قوانین گمرکی، آماده نبودن مدارک و مجوزات لازم و همچنین اطلاع نداشتن از مراحل ترخیص کالا، متحمل خسارات فراوانی شده اند که موجب ضرر و زیان های فراوانی شده است. درحالی که میتوانستند با مشارکت با شرکت های ترخیصکاری معتبر، با آسودگی خاطر کالای خود را در انبار خود تحویل بگیرند.

جمع بندی

ترخیص کالا از گمرک ممکن است در ظاهر آسان به نظر برسد اما شما از آخرین سیاست های تجاری و قوانین آن اطلاعات کافی ندارید به همین دلیل قطعا با چالش هایی رو به رو خواهید شد. اما در صورتی که از خدمات شرکت ترخیص کاری بهره مند شوید نیاز به هیچگونه نگرانی نخواهد بود چرا که این شرکت ها با کمک توانمندی افراد متخصص و همچنین تجربه و تخصص کافی در زمینه تجارت بین المللی، آماده ترخیص کالاهای مختلف از گمرک هستند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50229 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تسمینو تاریخ خبر: 1403/03/14 تعداد مشاهده: 62
کلید واژه ها:
سافت گذر