کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9318 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/01 | اعضاء: 317827 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

موتور بینگ در 15 سالگی از چالش رقبای قدرتمند تا نوآوری در جستجو

شرکت مایکروسافت به طور رسمی روز ۳ ژوئن ۲۰۰۹ را به عنوان تاریخ رونمایی از موتور جستجوی اینترنتی خود یعنی بینگ اعلام کرده است. امروز، جوردی ریباس، معاون رئیس بخش جستجو و هوش مصنوعی مایکروسافت، به مناسبت پانزدهمین سالگرد بینگ، مقاله ای در لینکدین منتشر کرد.

 

موتور بینگ در 15 سالگی از چالش رقبای قدرتمند تا نوآوری در جستجو

 

همانطور که در مطلبی برای جشن چهاردهمین سالگرد بینگ در سال ۲۰۲۳ اشاره کردیم، تاریخ ۳ ژوئن ۲۰۰۹ که مایکروسافت آن را تاریخ واقعی می داند، کاملا دقیق نیست. این شرکت چند روز قبل از موعد، در تاریخ ۲۸ می ۲۰۰۹، برای اولین بار از بینگ رونمایی کرد. برخی از افراد جامعه دو روز قبل از تاریخ رونمایی رسمی، در تاریخ ۱ ژوئن ۲۰۰۹ به موتور جستجو و وب سایت بینگ دسترسی پیدا کردند. با این حال، مایکروسافت تاریخ ۳ ژوئن ۲۰۰۹ را به عنوان تاریخ رونمایی "واقعی" بینگ در نظر گرفت، زیرا در آن روز برای تمام کاربران در ایالات متحده در دسترس قرار گرفت.

ریباس در پست لینکدین خود به مناسبت پانزدهمین سالگرد امروز، اذعان می کند که تیم بینگ در ارائه ویژگی های مختلف در موتورهای جستجو نسبت به حالت عادی، "موفقیت های ترکیبی" داشته است. با این حال، او امیدوار است که تلاش های مایکروسافت با بینگ نه تنها به بهبود خدمات جستجوی این شرکت کمک کرده باشد، بلکه باعث پیشرفت رقبای جستجوی آنها و کل صنعت جستجوی اینترنتی نیز شده باشد.

ریباس افزود:

به عنوان مثال، زمانی که ما سال گذشته بینگ چت را در بینگ ادغام کردیم، پاسخ های چت مبتنی بر LLM را نیز در نتایج جستجوی اصلی بینگ ارائه کردیم. بعدها دیدیم که رقبای ما تجربیات مشابهی را ارائه کردند و ما همچنان با LLM در ویژگی هایی مانند جستجوی عمیق (Deep Search) در حال نوآوری هستیم. با ایجاد رقابت و نوآوری، امیدواریم جستجو را به طور کلی برای همه بهتر کرده باشیم.

ریباس همچنین به برنامه Microsoft Rewards که بخشی از تیم بینگ است، به عنوان یکی از نکات برجسته ۱۵ سال گذشته اشاره می کند. او بیان می کند که افرادی که امتیاز Microsoft Rewards را کسب کرده اند، نه تنها از آنها برای دریافت کارت هدیه الکترونیکی یا شرکت در قرعه کشی استفاده کرده اند، بلکه تا آوریل ۲۰۲۴ بیش از ۲۰.۶ میلیون دلار به امور خیریه اهدا کرده اند.

در مورد آینده بینگ و موتورهای جستجو به طور کلی، ریباس بر این باور است که مدل های زبان بزرگ برای خدمات هوش مصنوعی تولید کننده مانند کوپیلوت مایکروسافت، در واقع باعث می شوند خدمات جستجویی مانند بینگ حتی مهمتر شوند، زیرا LLM ها برای ارائه اطلاعات به روز به API های جستجویی مانند بینگ نیاز دارند. او افزود:

این ترکیب اطلاعات لحظه‌ای از پایه‌ گذاری جستجوی بینگ (RAG) با LLM است که تازه‌ ترین و دقیق‌ ترین پاسخ‌های چت را ارائه می‌دهد.

این قطعا جالب خواهد بود که ببینیم موتورهای جستجو حتی با ظهور چت‌ بات‌های هوش مصنوعی مانند کوپیلوت، OpenAI، جِمینی و دیگران، در آینده چگونه تکامل خواهند یافت.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50236 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/03/15 تعداد مشاهده: 801
سافت گذر