کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9318 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/01 | اعضاء: 317823 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

راه حل مشکل کارکرد پورت USB4 در ویندوز ۱۱

در مارس ۲۰۱۹، فناوری USB4 بر پایه تکنولوژی تاندربولت شرکت اینتل معرفی شد و بعدا در سپتامبر همان سال، مشخصات جدید آن منتشر گردید. همانطور که همیشه برای پذیرش تکنولوژی‌های جدید زمان لازم است، برای سیستم‌ عامل ویندوز هم این موضوع صدق می‌کند. اگرچه مشخص نیست مایکروسافت دقیقا چه زمانی پشتیبانی از USB4 را به ویندوز ۱۱ اضافه کرده است، این شرکت بالاخره در بروزرسانی نسخه ۲۲H2 مومنت ۳ با شماره KB5026446 (نسخه ساخت ۲۲۶۲۱.۱۷۷۸) که در ماه می ۲۰۲۳ منتشر شد، صفحه‌ای اختصاصی برای تنظیمات دستگاه‌های USB4 اضافه کرد. این گزینه در بخش “بلوتوث و دستگاه‌ها” زیرمجموعه “هاب‌ ها و دستگاه‌ های USB4” قرار دارد. با اینکه مدیریت دستگاه‌های USB4 بالاخره راحت‌ تر شد، اما مایکروسافت هیچ صفحه‌ پشتیبانی اختصاصی مانند یک راهنمای عیب‌ یابی اولیه نداشت که به کاربران در مورد مشکلات USB4 راهنمایی کند. با این حال، این دیگر مشکلی نیست، چرا که این شرکت بالاخره راه‌ حل‌های احتمالی را برای یک مشکل نسبتاً رایج مرتبط با USB منتشر کرده است. در این مشکل، سیستم پیامی با عنوان «کارکرد دستگاه USB4 ممکن است محدود باشد» نمایش می‌دهد.

 

راه حل مشکل کارکرد پورت USB4 در ویندوز ۱۱

 

شرکت مایکروسافت لیستی از راه‌ حل‌های احتمالی برای این مشکل و همچنین دلایل احتمالی آن ارائه کرده است تا کاربر بتواند به جای صرفاً رفع علائم، به ریشه مشکل بپردازد:

  1.  برای اینکه بهترین بهره را از دستگاه یا داک USB4 متصل شده ببرید، مطمئن شوید رایانه شخصی شما از USB4 پشتیبانی می‌کند:  ممکن است دستگاه یا داک شما از USB4 پشتیبانی کند، اما به درگاهی در رایانه شخصی شما وصل شده باشد که از USB4 پشتیبانی نمی‌کند. به همین دلیل، ممکن است دستگاه متصل شده عملکرد محدودی داشته باشد.
  2.  مطمئن شوید از کابل ارائه شده توسط سازنده دستگاه یا داک خود یا یک کابل USB4 دارای تأییدیه استفاده می‌کنید: از کابلی استفاده می‌کنید که از USB4 پشتیبانی نمی‌کند.
  3.  دستگاه یا داک USB4 خود را مستقیماً به رایانه شخصی خود یا فقط به داک‌های USB4 وصل کنید: شما دستگاه یا داک USB4 خود را به داک دیگری وصل می‌کنید که از USB4 پشتیبانی نمی‌کند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50251 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/03/17 تعداد مشاهده: 835
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر