کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9318 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/01 | اعضاء: 317827 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

پیشرفت چشمگیر فیرم‌ ویر سرفیس در 10 سال گذشته

هر کامپیوتر مایکروسافت با یک "فیـرم‌ ویر" اختصاصی عرضه میشه – یه نرم‌افزار خاص که چگونگی کارکرد قطعات سخت‌افزاری مختلف باهم رو برای ایجاد یه تجربه‌ی کاربری روان مدیریت می‌کنه. مدیریت مصرف برق، حرارت دستگاه، امنیت، اتصال به اینترنت و سایر قابلیت‌ها همگی به عهده‌ی فیرم‌ ویر سرفیس هستن. مایکروسافت توی یه پست وبلاگ جدید، چگونگی پیشرفت فیرم‌ویر خودش رو طی بیش از ۱۰ سال گذشته توضیح داده.

 

پیشرفت چشمگیر فیرم‌ ویر سرفیس در 10 سال گذشته

 

سال ۲۰۱۲، وقتی مایکروسافت اولین سرفیس و سرفیس پرو رو معرفی کرد، فقط باید برای دو دستگاه فیرم‌ ویر مدیریت می‌کرد. هرکدوم از این کامپیوترها یه فیرم‌ ویر اختصاصی داشتن که برای نیازهای خاص اون دستگاه ساخته شده بود. اما بعدا مایکروسافت تعداد دستگاه‌ها، شکل ظاهری‌ شون و دسته‌ بندی‌ شون رو بیشتر کرد که هرکدوم ویژگی‌ها و پیچیدگی‌های خودشون رو داشتن. رسیدگی به مشکلات و اضافه کردن ویژگی‌های جدید به یه کار خسته‌ کننده تبدیل شده بود.

تیم سرفیس تصمیم گرفت با یه روش جدید به این چالش غلبه کنه. اون‌ها از یه معماری مشترک فیرم‌ ویر با یه هسته‌ی مرکزی برای تمام دستگاه‌های سرفیس و یه سری الحاقی‌های مخصوص هر دستگاه استفاده کردن. این روش بهشون اجازه داد که مثلا یه راه‌ حل واحد برای مشکلات چند مدل مختلف بسازن. این روش که سریع و کارآمد بود، باعث ایجاد استاندارد سازی آپدیت‌های فیرم‌ویر شد که ۹ سال پیش اجرایی شد.

با گسترش محصولات سرفیس مایکروسافت، مشکلات جدیدی هم به وجود اومدن. قابلیت ارتقای سخت‌ افزاری، انعطاف‌ پذیری بیشتر و همینطور نیاز به یه روش کارآمدتر برای ارائه‌ی آپدیت‌های قابل اطمینان، مایکروسافت رو مجبور کرد که یه روش جدید ابداع کنه.

در نتیجه، توسعه‌ دهنده‌ها یه "معماری فیرم‌ ویر قدرتمند" رو پیاده‌ سازی کردن که الان تقریبا توی تمام دستگاه‌های سرفیس استفاده میشه. این معماری شامل بهبود کارکرد بین پلتفرم‌ها و سازنده‌های تراشه، خودکارسازی قوی، قابلیت استفاده‌ی مجدد از کد و یه تجربه‌ی کاربری یکسان توی شکل‌های ظاهری مختلف مثل تبلت، لپ‌تاپ، داک و غیره میشه.

با وجود این پیشرفت‌ها، مایکروسافت می‌گه که مسیر توسعه‌ی فیرم‌ویر سرفیس هنوز تموم نشده و اون‌ها دائما به دنبال راه‌های جدید برای بهبود اکوسیستم دستگاه‌ها و پلتفرم فیرم‌ویر خودشون هستن. این موارد شامل چیزایی مثل ادغام بهتر سنسورها، اقدامات امنیتی مبتنی بر RUST و قابلیت‌های راحتی مختلف میشه.

آپدیت‌های فیرم‌ ویر سرفیس که ما اینجا تو Neowin زیاد درباره‌ شون صحبت می‌کنیم، شاید به اندازه‌ی آپدیت‌های ویژگی‌های ویندوز هیجان‌انگیز به نظر نرسن. اما پشت اون آپدیت‌ها، یه تیم مهندسی هست که خستگی‌ناپذیر کار می‌کنه تا یه تجربه‌ی کاربری عالی رو ارائه بده.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50253 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/03/17 تعداد مشاهده: 803
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر