کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9292 | مشاهده و دانلود: 746975589 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/15 | اعضاء: 317552 | نظرات: 37937
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ابزار Eyedropper در OneNote برای انتخاب رنگ و شخصی‌ سازی قلم‌ها

اگر از برنامه یادداشت برداری و طراحی OneNote استفاده می کنید، می دانید که می توانید ضخامت قلم دیجیتال خود را سفارشی کنید. اکنون، مایکروسافت در حال آزمایش یک ویژگی جدید است که گزینه های بیشتری برای شخصی سازی قلم های OneNote ارائه می دهد.

 

ابزار Eyedropper در OneNote برای انتخاب رنگ و شخصی‌ سازی قلم‌ها

 

در پستی در وبلاگ Microsoft 365 Insider، این شرکت از ابزاری جدید برای کاربران OneNote ویندوز به نام Eyedropper رونمایی کرد. در این پست آمده است: با استفاده از ابزار جدید Eyedropper در OneNote، می توانید به راحتی یک رنگ را از هر تصویر، شکل یا یادداشت مرکب که در برنامه یافت می شود انتخاب کنید. این ابزار همچنین به شما امکان می دهد مجموعه ای شخصی از قلم ها را در جعبه ابزار رسم ایجاد کنید.

برای امتحان کردن این ابزار جدید، کافیست برنامه OneNote ویندوز را باز کنید و سپس نماد قلم را در جعبه ابزار رسم انتخاب کنید. شما باید گزینه Eyedropper را در منو مشاهده کنید. روی آن کلیک یا ضربه بزنید و سپس می توانید با ذخیره هر رنگی که روی بوم خود دارید در بخش «رنگ های اخیر» منو شروع به استفاده از آن کنید. پس از آن می توانید به آن رنگ های ذخیره شده برای قلم های دیجیتال خود دسترسی داشته باشید.

مایکروسافت می گوید که کاربران برای امتحان کردن این ویژگی جدید OneNote باید ویندوز 10 یا بالاتر داشته باشند. مایکروسافت چند ایده در مورد نحوه استفاده از Eyedropper برای نیازهای OneNote شما ارائه می دهد: فرض کنید در حال یادداشت برداری در یک سخنرانی هستید. می خواهید یادداشت های خود را با رنگ دیگری حاشیه نویسی کنید، اما مطمئن نیستید از چه سایه آبی برای حاشیه نویسی های قبلی استفاده کرده اید.

از ابزار Eyedropper برای یافتن سریع سایه آبی استفاده شده و یادداشت های خود را یکدست نگه دارید. بگویید می خواهید مجموعه ای شخصی از قلم ها برای یک پروژه خاص ایجاد کنید. تصویری از یک چرخه رنگ دانلود کنید، آن را در OneNote قرار دهید و از ابزار Eyedropper برای سفارشی کردن مجموعه ای از رنگ ها برای پروژه خود استفاده کنید.

اگر عضو برنامه Microsoft 365 Insider هستید، اکنون می توانید ابزار Eyedropper را در OneNote برای Windows امتحان کنید، به شرطی که نسخه 2403 (Build 17407.17509) یا بالاتر را نصب کرده باشید.

هیچ صحبتی در مورد اینکه این ابزار چه زمانی به طور کلی برای همه کاربران OneNote در دسترس خواهد بود، نشده است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50258 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/03/18 تعداد مشاهده: 782
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر