کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9318 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/01 | اعضاء: 317831 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

دسترسی صوتی به Narrator در ویندوز ۱۱

مایکروسافت آخرین نسخه از ویندوز ۱۱ را برای اعضای برنامه Insider در کانال Canary منتشر کرده است. شماره ساخت جدید ۲۶۲۳۱ است. این بروزرسانی جدید، به کاربران Narrator دسترسی صوتی برای دیکته متن با صدا می‌دهد.

 

دسترسی صوتی به Narrator در ویندوز ۱۱

 

این تغییرات جدید هستند:

کاربران Narrator حالا می‌توانند از دسترسی صوتی برای دیکته متن به صورت هندزفری استفاده کنند.

کاربران Narrator می‌توانند از دسترسی صوتی برای صدور دستورات به Narrator استفاده کنند. برای مثال، روشن کردن Narrator، سریع‌تر صحبت کردن، خواندن متن انتخاب‌شده، خواندن خط بعدی و غیره.

برای دانستن لیست کامل دستورات Narrator که با دسترسی صوتی پشتیبانی می‌شوند، روی آیکون راهنما (?) روی نوار دسترسی صوتی کلیک کنید، «مشاهده همه دستورات» را انتخاب کنید و «دستورات Narrator» را برگزینید.

 

چه چیزی کار می‌کند:

شروع و راه‌اندازی دسترسی صوتی که شامل دانلود یک مدل گفتار است.

خواندن لیستی از دستورات دسترسی صوتی و دستورات Narrator از منوی راهنمای دسترسی صوتی.

تغییر وضعیت میکروفون دسترسی صوتی.

دیکته متن با صدا و شنیدن متن دیکته‌شده.

 

راه‌اندازی مجدد خودکار برای دسترسی صوتی و فرمان دسترسی صوتی جدید برای جستجوی ویندوز ما در حال معرفی راه‌ اندازی مجدد خودکار برای دسترسی صوتی در ویندوز ۱۱ هستیم. این ویژگی تضمین می‌کند که دسترسی صوتی در صورت بروز هرگونه مشکلی به طور خودکار راه‌ اندازی مجدد شود تا افراد با تحرک محدود بتوانند در اسرع وقت دوباره از دسترسی صوتی استفاده کنند. دیگر نیازی نیست مشتریان برای فعال کردن مجدد دسترسی صوتی به فناوری‌های کمکی جایگزین یا کمک دیگران تکیه کنند. در صورتی که دسترسی صوتی به دلیل خرابی به طور خودکار راه‌ اندازی مجدد شود، گزارش آن خرابی‌ها را پس از راه‌ اندازی مجدد دسترسی صوتی آسان‌ تر می‌کنیم تا تیم بتواند بررسی و رفع مشکل را انجام دهد.

 

تغییرات و پیشرفت‌ ها:

اشتراک‌ گذاری ویندوز ما شروع به ارائه قابلیت کپی کردن فایل‌ها از پنجره اشتراک‌ گذاری ویندوز کرده‌ایم. فقط روی دکمه کپی جدید کلیک کنید.

تنظیمات تغییری که تصاویر محاوره‌های «تغییر نام رایانه شخصی» و «تغییر تاریخ و زمان» را برای مطابقت با تصاویر ویندوز ۱۱ که از Build 26217 شروع به ارائه شد بروزرسانی می‌کند، اکنون باید برای همه در کانال Canary در دسترس باشد.

 

رفع مشکل:

File Explorer همانطور که برخی از Insiderها متوجه شده‌اند، ما برای بهبود نحوه نمایش برچسب‌های نمادین جدید در منوی زمینه برای زبان‌های غیرانگلیسی کارهایی انجام داده‌ایم.

مدیریت وظیفه واحدهای سرعت DDR را از مگاهرتز به MT/s بروزرسانی کرد.

مشکلی را برطرف کرد که در صورت باز بودن مدیریت وظیفه، گزینه «خروج ایمن سخت‌افزار» برای خارج کردن دستگاه‌های USB کار نمی‌کرد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50260 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/03/18 تعداد مشاهده: 781
سافت گذر