کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9289 | مشاهده و دانلود: 746827652 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/13 | اعضاء: 317532 | نظرات: 37939
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

چرا بوت کمپ برنامه نویسی تضمین شده‌ترین روش برای ورود به بازار کار است؟

برای بسیاری از کسانی که با دنیای برنامه‌نویسی آشنایی دارند، بوت‌کمپ به عنوان روشی تضمین شده برای ورود به بازار کار مطرح است. اگر در جستجوی یک سایت آموزش برنامه نویسی باشید، حتما با ده‌ها دوره برنامه نویسی برخورد داشته‌اید که هر کدامشان بخشی از مهارت برنامه‌نویسی را به شما آموزش می‌دهند. در این میان بوت کمپ به عنوان بهترین روش برای آموزش صفر تا صد برنامه نویسی شناخته می‌شود.

اگر می‌خواهید بدانید که بوت‌کمپ چیست و چرا به عنوان بهترین دوره برنامه‌ نویسی معرفی می‌شود، پیشنهاد می‌کنیم که تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

بوت کمپ برنامه نویسی مکتب شریف

Boot camp چیست؟

بوت کمپ به دوره‌ آموزشی فشرده‌ای گفته می‌شود که در مدت زمان کوتاهی، مهارتی خاص را به افراد، به صورت کاملا تخصی و جامع، آموزش می‌دهد. تا چند دهه پیش، بوت‌کمپ صرفا برای آموزش نیروهای نظامی استفاده می‌شد، اما چند سالی است که اثرات مثبت بوت کمپ در آموزش برنامه‌ نویسی به اثبات رسیده و طرفداران زیادی در جای جای دنیا پیدا کرده است.

در حقیقت می‌توانیم بگوییم که بوت‌ کمپ همان کلاس برنامه نویسی است که به صورتی کاملا تخصصی و جامع و در مدت زمانی کوتاه، علاقه‌مندان به این مهارت را آموزش داده و راهی بازار کار می‌کند.

یکی از دلایلی که باعث شده بوت کمپ برنامه نویسی در کشورهای مختلف دنیا، مورد توجه قرار بگیرد، آماده‌سازی افراد برای ورود به بازار کار و همچنین فراهم آوردن شرایط استخدام برای آن‌ها است. این یعنی شرکت کنندگان در بوت‌کمپ برنامه نویسی اندروید، برنامه نویسی پایتون و یا سایر زبان‌ها برنامه‌نویسی، پس از یادگیری تخصصی زبان مورد نظرشان، می توانند در شغل برنامه‌نویسی مشغول به کار شده و کسب در آمد کنند.

بنابراین اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که می‌خواهید بدانید چگونه برنامه نویسی را شروع کنیم، پیشنهاد ما به شما، شرکت در بوت کمپ برنامه نویسی است.

آیا شرکت در بوت‌کمپ برای همه افراد مناسب است؟

وقتی افراد به دنبال سایت آموزش برنامه نویسی هستند، معمولا گزینه‌ای را انتخاب می‌کنند که با شرایط آن‌ها بیشترین هماهنگی و همخوانی را داشته باشد. بنابراین این سوال مطرح می‌شود که بوت‌کمپ برای چه کسانی مناسب است و یا به عبارت دیگر، چه کسانی می‌توانند در بوت‌کمپ برنامه‌نویسی شرکت کنند؟

درپاسخ به این سوال باید بگوییم که تمامی علاقه‌مندان به برنامه‌نویسی می‌توانند در بوت‌کمپ‌ها شرکت کنند، مشروط به این که از علاقه و پشتکار کافی برای شرکت در دوره برخوردار باشند.

آیا در ایران هم بوت‌کمپ‌های برنامه‌نویسی برگزار می‌شود؟

اگر به دنبال بهترین سایت آموزش برنامه نویسی هستید و می خواهید بدانید که آیا در کشور ما هم بوت کمپ برنامه نویسی برگزار می‌شود یا خیر، بهتر است سری به وب سایت مکتب شریف بزنید. این مجموعه در حال حاضر، مجری انحصاری برگزاری بوت‌کمپ‌های آموزشی استخدامی برنامه‌نویسی در کشورمان است.

سالیانه صدها نفر از علاقه مندان به برنامه‌نویسی، با ثبت‌نام در بوت‌کمپ‌های برنامه‌نویسی مکتب شریف، این مهارت را از صفر تا صد آموزش دیده و پس از آن در مجموعه‌های معتبر مشغول به کار می‌شوند. اگر مشغول جستجو برای بهترین سایت آموزش برنامه نویسی هستید، حتما با نام این مجموعه برخورد داشته‌اید.

مکتب شریف در سال 1402

برای آشنایی بیشتر با مکتب شریف، بهتر است که با هم نگاهی به کارنامه عملکرد این مجموعه در سال 1402 داشته باشیم.

احتمالا برایتان جالب باشد که در طی سال 1402، 27000 نفر از کاربرانی که به دنبال یک سایت آموزش برنامه نویسی بوده‌اند، اقدام به ثبت‌نام در این مجموعه کرده‌اند. بر اساس آمارهای موجود، این تعداد 20 درصد بیشتر از ثبت‌نامی‌های سال 1401 بوده است. آماری که نشان می‌دهد میزان استقبال افراد از یادگیری مهارت برنامه‌نویسی تا چه اندازه افزایش یافته است.

در سالی که گذشت، شرکت کنندگان از 192 شهر و روستا در سرتاسر ایران و جهان، در بوت‌کمپ‌های آنلاین برنامه‌نویسی مکتب شریف، حضور یافته‌اند و این مجموعه در کل 10000 ساعت آموزشی را در قالب 18 بوت‌کمپ و 16 پیش‌دوره رایگان، برای همراهان خود برگزار نموده است.

یکی از اقداماتی که مجموعه مکتب شریف برای ساده‌تر شدن فرآیند انتخاب و تصمیم‌گیری برای همراهان خود ترتیب می‌دهد برگزاری وبینارهای آنلاین و سمینارهای حضوری است. در این رویدادها، علاقه‌مندان به مهارت برنامه‌نویسی می‌توانند به صورت رایگان حضور یافته و سوالات و ابهامات خود را در رابطه با دنیای برنامه‌نویسی و همچنین مسیر شغلی این حوزه، با کارشناسان مجرب مجموعه مطرح نمایند.

در همین راستا، این مجموعه طی سال 1402، 18 وبینار و سمینار رایگان را برای علاقه‌‌مندان به زبان‌های مختلف برنامه‌نویسی برگزار نمود که با استقبال بسیار خوبی از جانب مخاطبین همراه شد.

از جمله دوره‌ های برگزار شده درمکتب شریف می توان به بوت کمپ پایتون، جاوا، سی شارپ، ری اکت، پی اچ پی، اندروید و نود جی اس اشاره کرد که در سال 1402 و با توجه به درخواست همراهان مجموعه، بوت کمپ ‌های یو آی یو ایکس و تحلیل داده هم به آن اضافه شد.

علاوه بر تمامی موارد گفته شده، فراهم آوری امکان استفاده از تسهیلات بانکی 10 و 24 ماهه در کنار روش‌ها متنوع پرداختی، شرایطی را برای علاقه‌مندان به برنامه‌نویسی فراهم نموده که با هر سطحی از توان مالی بتوانند در این دوره آموزشی شرکت کنند.

سخن پایانی

بوت‌کمپ‌های برنامه‌نویسی در حال حاضر اثبات‌ شده‌ترین و مطمئن‌ترین مسیر برای ورود به بازار کار هستند. مجموعه مکتب شریف در حال حاضر به عنوان مجری انحصاری برگزاری بوت‌کمپ‌های آموزشی- استخدامی برنامه‌نویسی در کشور شناخته شده و سالانه صدها نفر از علاقه‌مندان به این حوزه را روانه بازار کار می‌کند. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که علاقه‌مند به یادگیری و اشتغال در حوزه برنامه‌نویسی هستید، پیشنهاد می‌کنیم که سری به وب سایت مکتب شریف بزنید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50276 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تریبون تاریخ خبر: 1403/03/20 تعداد مشاهده: 91
کلید واژه ها:
سافت گذر