کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9288 | مشاهده و دانلود: 746697493 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/11 | اعضاء: 317517 | نظرات: 37939
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ایکس‌ باکس در تعطیلات ۲۰۲۴ حافظه بیشتر، رنگ جدید و یک مدل بدون دیسک

در مراسم نمایش ایکس باکس که امروز برگزار شد، شایعاتی مبنی بر معرفی یک کنسول دستی جدید از مایکروسافت وجود داشت. این اتفاق نیفتاد، اما این شرکت سه مدل جدید از کنسول‌های فعلی Xbox Series X و Xbox Series S را معرفی کرد که همگی در تعطیلات سال ۲۰۲۴ عرضه خواهند شد.

بزرگترین خبر از وب‌ سایت Xbox Wire این است که قرار است نسخه‌ای با حافظه داخلی ۲ ترابایتی از کنسول Xbox Series X عرضه شود. این نسخه با برچسب «نسخه ویژه» عرضه می‌شود زیرا به نظر می‌رسد تعداد محدودی از این کنسول تولید خواهد شد.

 

ایکس‌ باکس در تعطیلات ۲۰۲۴ حافظه بیشتر، رنگ جدید و یک مدل بدون دیسک

 

علاوه بر فضای ذخیره‌ سازی بیشتر، این کنسول رنگ منحصر به فردی نیز خواهد داشت. مایکروسافت می‌گوید: این نسخه ویژه با الهام گرفتن از صورت‌های فلکی و روحیه اکتشاف و ماجراجویی که فضای ماوراء آن را تداعی می‌کند، دارای بدنه‌ای به رنگ مشکی کهکشانی با جلوه‌های آسمانی نقره‌ای، خاکستری و سبز است که نشان‌ دهنده هزاران بازی و میلیون‌ها گیمری است که روی ایکس باکس بازی می‌کنند. این نسخه از کنسول همچنین با یک کنترلر ایکس‌ باکس ویژه با «صلیبی جهت‌نما مشکی کهکشانی و قاب پشتی سبز سرعت» عرضه می‌شود. قیمت این نسخه ۵۹۹.۹۹ دلار برای ایالات متحده و ۶۴۹.۹۹ یورو برای اکثر کشورهای اروپایی خواهد بود.

همچنین برای اولین بار، مایکروسافت نسخه‌ای از Xbox Series X بدون درایو دیسک و به رنگ سفید عرضه خواهد کرد. این نسخه دارای حافظه داخلی ۱ ترابایتی استاندارد خواهد بود و با قیمت ۴۴۹.۹۹ دلار برای ایالات متحده و ۴۹۹.۹۹ یورو برای برخی از کشورهای اروپایی به فروش می‌رسد.

در نهایت، کنسول ۱ ترابایتی Xbox Series S که در سال ۲۰۲۳ عرضه شد، برای تعطیلات با رنگ سفید باز می‌گردد. قیمت این نسخه ۳۴۹.۹۹ دلار برای ایالات متحده و ۳۴۹.۹۹ یورو برای اکثر کشورهای اروپایی خواهد بود.

مایکروسافت همچنان به فروش Xbox Series X مشکی ۱ ترابایتی با درایو دیسک خود ادامه خواهد داد. با این حال، اعلام کرده است که Xbox Series S مشکی ۱ ترابایتی «تا زمان اتمام موجودی» قابل خرید خواهد بود، بنابراین اگر یکی از آن‌ها را می‌خواهید، به نظر می‌رسد باید عجله کنید و هر چه زودتر آن را تهیه کنید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50286 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/03/21 تعداد مشاهده: 1079
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر